Seabourn, не дивлячись на свою відносно коротку історію, вже досягла успіху в мінливому круїзному бізнесі. Компанія заробила хорошу репутацію в сфері персоналізованих круїзів на малогабаритних судах розрахованих за все на 450-600 пасажирів і майже таке ж число команди.
У 1980 році норвезький підприємець Алле Бринстад разом з ветераном мореплавних бізнесу варені С. Титусом вирішили заново переосмислити і відродити круїзи вищого класу. Еталоном морських круїзів для них була розслаблена елегантність подорожі на дорогий особистій яхті. У 1988 р першопрохідцем стала Seabourn Pride, невеликий корабель придатний для швартування як у великих портах, так і в мальовничих тихих гаванях. Уже тоді Seabourn пропонувала своїм гостям ті «зручності», які в майбутньому стануть візитною карткою компанії:
- виключно просторі каюти з неймовірним видом на океан;
- велика кількість різноманітних місць для відпочинку, спілкування та розваг на борту;
- висувна платформа на кормі, що перетворюється в свого роду причал для водних видів спорту, перетворюючи просту яхту в пляжний курорт.
Орієнтована на гостя філософія Seabourn грунтується на переконанні керівництва компанії в тому, що відчуття розкоші виходить насамперед від багатства вибору і все, що б не робилося в Seabourn, будь то дизайн корабля, планування маршруту, їжа і розваги на борту, все робиться з метою надати можливість особистого вибору завжди і всюди.