Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53

Підписка на розсилку

  Акції | ТОП Круїзи | Знижки

Головна > КРУЇЗИ НА JEWEL OF THE SEAS
КРУЇЗИ НА JEWEL OF THE SEAS
ПРОТОКОЛИ БЕЗПЕКИ ДЛЯ ВІДПРАВЛЕНЬ ІЗ ЛІМАСОЛУ, КІПР
 
ВАЖЛИВО: інформація може змінюватися. Уточнюйте всі деталі у круїзних експертів.

Наведені тут протоколи застосовні тільки до відправлень з Лімасола, Кіпр на Jewel of the Seas. Ми продовжимо оновлювати ці протоколи в міру розвитку ситуації у сфері охорони здоров'я. Рекомендації для всіх інших портів відправлення все ще розробляються спільно з федеральними, державними і місцевими властями. Гостям, забронювали круїз з відправленням з інших портів, буде надана повна інформація перед відправленням.

ВИМОГИ ДО ВАКЦИНАЦІЇ
Чи повинен я бути вакцинована від COVID-19, щоб поїхати в круїз? Які документи підтверджують вакцинацію? Коли мені треба зробити вакцину?
В даний час ми вимагаємо, щоб усі гості старше 18 років були повністю вакциновані від COVID-19 не менше ніж за 14 днів до відплиття. Всі члени екіпажу на борту Jewel of the Seas з Кіпру також будуть вакциновані.
 
Якщо вакцинація протипоказана по медичних міркувань; якщо я не можу бути вакцинована з релігійних мотивів; або якщо я недавно перехворів COVID-19 і тепер не маю права на вакцинацію, до кого мені звернутися?
Будь ласка, зв'яжіться з нашою командою, щоб вони змогли підказати вам, які документи необхідно відправити на розгляд. Вам слід зв'язатися з ними якомога швидше і бажано не пізніше, ніж за 30 днів до відправлення круїзу.
 
Я не встигну повністю вакцинуватися перед відправленням через затримки з боку системи охорони здоров'я. Чи можу я поїхати в круїз?
На жаль немає. В даний час ми вимагаємо, щоб усі гості старше 18 років були повністю вакциновані від COVID-19. Ми постійно оцінюємо ці протоколи і будемо оновлювати їх в міру розвитку державних вимог, рекомендацій групи Healthy Sail Panel і стандартів суспільної охорони здоров'я. Гості, які забронювали круїз, будуть проінформовані про останні вимоги протягом 30 днів до відправлення.
 
Які вакцини приймаються?
Будь-яка вакцина, схвалена національним або глобальним агентством громадської охорони здоров'я, буде прийнята.
 
Чи буде вакцинована вся команда лайнера?
Так. Весь екіпаж на борту Jewel of the Seas буде повністю вакцинована перед першим круїзом.
 
    
044 337 82 01 | 093 653 05 53 | 066 653 05 53 | 097 653 05 53



ТЕСТУВАННЯ
Чи необхідно мені здавати тест на SARS-CoV-2 до або під час мого круїзу з Лімасола?
Всі гості старше 2 років повинні будуть пройти безкоштовний експрес-тест на антигени в терміналі до посадки, цей тест повинен бути негативним, щоб відправитися в круїз. Ми відправимо вам електронного листа з інструкціями про те, як зареєструватися на тестування заздалегідь, приблизно за 14-18 днів до круїзу.
Інші вимоги до тестування гостей для круїзів з відправленням з Кіпру залежать від вашого віку і вакцинації.
 
Вакциновані гості
• Вакциновані гості, які мають чинне свідоцтво про вакцинацію від органів державної влади перерахованих тут країн, зможуть в'їхати в Республіку Кіпр без проходження тестування.
• Вибіркове тестування ОТ-ПЦР може бути проведено Міністерством охорони здоров'я Республіки Кіпр після прибуття в аеропорт.
• Вакцинованим гостям може знадобитися пройти тест на SARS-CoV-2, щоб повторно в'їхати в країну проживання. Для вашої зручності ми заплануємо безкоштовне тестування в кінці круїзу для всіх гостей у віці від 2 років.
 
Невакцинованих гості повинні будуть відповідати додатковим вимогам для в'їзду в країну і посадки на лайнер в залежності від їх віку:
• Перед посадкою на авіарейс до Кіпру невакцинованих гості віком від 12 до 17 років повинні будуть здати ПЛР-тест за свій рахунок не більше ніж за 72 години до прибуття на Кіпр. Цей тест потрібно Республікою Кіпр для в'їзду в країну.
• В залежності від категорії країни проживання гостю може знадобитися додаткове тестування після прибуття в аеропорт Кіпру за свій рахунок. Будь ласка, ознайомтеся з правилами в'їзду з вашої країни при поїздці на Кіпр.
• невакцинованих гості, які вирішили продовжити своє перебування на Кіпрі після круїзу або є резидентами Кіпру, можуть бути зобов'язані пройти тест при висадці на берег, а в деяких випадках може знадобитися карантин, якщо перебування триває більше 3 ночей, з повторним ПЛР-тестуванням після карантину . Ці вимоги будуть залежати від класифікації Греції (як нашого порту заходу) урядом Кіпру. Вивчіть питання «Чи потрібні додаткові тести, якщо я Продлять своє перебування на Кіпрі?» для додаткової інформації

 

  Тест до Тест в Тест по
Вакциновані гости Ні* Так, безкоштовний тест на антигени в порту. Так, безкоштовний тест на антигени в порту.
Гості молодші 2 років Ні Ні Ні
Невакциновані гості від 2 до 11 років Ні Так, безкоштовний тест на антигени в порту. Так, безкоштовний тест на антигени в порту.
Невакциновані гості від 12 до 17 років
Так
ПЛР-тест необхідно зробити за 72 години до вильоту, ще один тест необхідно здати по прильоту на Кіпр
Так, безкоштовний тест на антигени в порту.
Так, безкоштовний тест на антигени в порту.

 

* Тестування не потрібно, якщо ваша країна вказана в цьому списку 
 
Чи потрібно здавати додаткові тести, якщо я хочу продовжити своє перебування на Кіпрі після круїзу?
Вакциновані гості не повинні здавати додаткові тести на Кіпрі після круїзу.
 
Невакцинованих гості, які вирішать продовжити своє перебування на Кіпрі після круїзу або проживають на Кіпрі, можуть бути зобов'язані пройти тест при висадці на берег, а в деяких випадках може знадобитися карантин, якщо перебування триватиме понад 3 ночей, з повторним ПЛР-тестуванням після закінчення карантину . Ці вимоги будуть залежати від класифікації Греції урядом Кіпру. Будь ласка, вивчіть наведену нижче таблицю.
 
Тестування після круїзу на основі класифікації грецьких портів заходу:
  Зелений Жовтий Червоний Червоний
Перебування після круїзу або резидент Кіпру Перебування після круїзу або резидент Кіпру Перебування після круїзу менше 3 днів Перебування після круїзу більше 3 днів або резидент Кіпру
Вакциновані гості Тестування не потрібне Тестування не потрібне Тестування не потрібне Тестування не потрібне
Гості молодші 2 років Тестування не потрібне Тестування не потрібне Тестування не потрібне Тестування не потрібне
Невакциновані гості від 2 до 11 років Тестування не потрібне Тестування не потрібне Тестування не потрібне Тестування не потрібне
Невакциновані гості від 12 до 17 років Тестування не потрібне
ПЛР
тестуванні після повернення на Кіпр в порту
 
ПЛР-тестуванні після повернення на Кіпр в порту ПЛР-тестуванні після повернення на Кіпр в порту і карантин в готелі на 3 дні з повторним тестування після закінчення карантину за рахунок гостя

 

Як невакцинованим гостям слід записатися на тест на антиген?
Ми зв'яжемося з вами по електронній пошті приблизно за 14-18 днів до відправлення і розповімо, як зареєструватися на проходження тесту на антиген в порту. Це прискорить процес тестування. Переконайтеся, що ви надали нам свою адресу електронної пошти, щоб ми могли поділитися з вами цією важливою інформацією.
 
У мене немає унікального ідентифікатора тестування на COVID-19 / я не можу знайти лист на своїй пошті. Як я можу його отримати?
Тільки невакцинованим гостям у віці від 2 до 17 років буде потрібно тест на COVID-19, який буде проводитися в порту. Ми відправимо всім невакцинованим гостям інструкції з тестування приблизно за 14-18 днів до відправлення по електронній пошті. Якщо ви не отримали лист по електронній пошті або не можете знайти свій ідентифікатор, зв'яжіться з нами.

    
044 337 82 01 | 093 653 05 53 | 066 653 05 53 | 097 653 05 53



ВИМОГИ І НЕОБХІДІ ДОКУМЕНТИ
 
Які документи мені знадобляться для посадки на лайнер під час круїзу, що відправляється з Кіпру? Чи є інші важливі вимоги для підготовки до дня посадки?
Зазначені нижче правила стосуються лише відправлень з Лімасола, Кіпр:
• Cyprus Flight Pass: Гості будь-якого віку, що прилітають на Кіпр, повинні заповнити Cyprus Flight Pass не раніше, ніж за 48 годин до в'їзду на Кіпр. Ви можете зробити це за
• Підтвердження вакцинації: Royal Caribbean вимагає, щоб всі гості в старше 18 років пройшли повну вакцинацію. Після прибуття в порт вакциновані гості повинні підтвердити свою вакцинацію затвердженим урядом сертифікатом, або свідоцтвом про вакцинацію, або в листі від органу охорони здоров'я або лікаря загальної практики. Громадянам РФ необхідно надати сертифікат про вакцинацію з порталу держпослуг англійською мовою із зазначенням номера закордонного паспорта.
 
• Паспорт / Європейське посвідчення особи: Гості будь-якого віку повинні мати паспорт, дійсний не менше 6 місяців після дати вашого повернення в свою країну. Громадяни ЄС також можуть пред'явити своє європейське посвідчення особи.
 
• Анкета здоров'я: Гості будь-якого віку повинні заповнити анкету про стан здоров'я перед круїзом в додатку Royal Caribbean. Вона стане доступна в додатку за день до посадки.
 
 Віза: Всі гості повинні переконатися, що вони ознайомилися з вимогами до отримання візи для в'їзду як в Республіку Кіпр, так і в порти заходу, зазначені в маршруті.
 
Що таке Cyprus Flight Pass і як його заповнювати?
Щоб обмежити поширення COVID-19 на Кіпрі, все прибувають пасажири повинні пред'явити Cyprus Flight Pass для посадки на літак. Вимоги, визначені Міністерством охорони здоров'я, залежать від ряду факторів, що стосуються вас і вашого візиту.
 
Щоб отримати CyprusFlightPass *, кожен пасажир повинен:
• Створити акаунт
• Запровадити особисту інформацію
• Додати інформацію про вашому рейсі
• Підтвердити згоду з ризиками
• Від вас можуть зажадати надати докази негативного результату тесту на COVID-19.
Для неповнолітніх форму повинні заповнити та підтвердити від їх імені батьки-опікуни або прийомні батьки (ь) / законний опікун / законний представник.
 
Після успішного заповнення вашої заяви ви отримаєте підтвердження, що включає ваш CyprusFlightPass і всю необхідну інформацію, яку вас попросять надати до посадки і після прибуття на Кіпр. Заповніть форму CyprusFlightPass протягом 48 годин до відправлення в Республіку Кіпр.
* Додаткова інформація доступна тут.
 
Чи необхідно заповнювати грецьку форму Passenger Locator Form (PLF)?
Ні. Пасажирам круїзних суден, що прибувають до Греції в якості порту заходу, не потрібно заповнювати форму пошуку пасажирів (PLF).

    
044 337 82 01 | 093 653 05 53 | 066 653 05 53 | 097 653 05 53



МАСКИ
Чи повинен я носити маску на борту лайнера, що відправляється з Лімасола, Кіпр, і якщо так, то коли і де?
Всі гості від 6 років і старше повинні носити маску в усіх громадських місцях в приміщенні і на відкритих палубах, за винятком випадків, коли вони сидять і активно їдять або п'ють, або коли вони знаходяться біля басейну. Забороняється перебувати в масках в басейні або під час занять будь-якою діяльністю, де вони можуть намокнути.
 
Що вважається лицьовою маскою?
 
Ваша маска повинна складатися як мінімум з двох шарів щільної тканини з петлями, які повинні заходити за вуха відповідно до рекомендацій з охорони здоров'я. Маска повинна щільно прилягати до обличчя і закривати ніс і рот, але дозволяти легко дихати. Зверніть увагу, що бандани і шарфи з відкритим підборіддям, а також лицьові маски з клапанами не відповідають вимогам органів охорони здоров'я і не допускаються.
 
Чи необхідно носити маску в портах заходу?
При заходах в порт виконуйте всі місцеві приписи щодо використання масок для безпеки наших гостей, екіпажу і місцевих жителів в порту. Під час екскурсій на березі ваш гід порадить, коли необхідно носити маски.
 
Якщо маска протипоказана з медичних міркувань, до кого мені звернутися?
Будь ласка, зв'яжіться з нашою командою, щоб вони змогли підказати вам, які документи необхідно відправити на розгляд. Вам слід зв'язатися з ними якомога швидше і бажано не пізніше, ніж за 30 днів до відправлення круїзу.

 

    
044 337 82 01 | 093 653 05 53 | 066 653 05 53 | 097 653 05 53



ПОСАДКА В ТЕРМІНАЛІ
 
Коли мені необхідно прибути в порт? Що трапиться, якщо я спізнюся або прибуду раніше?
Коли ви завершите онлайн-реєстрацію в додатку Royal Caribbean, вам буде запропоновано вибрати час прибуття, яке вам найбільш зручно. Ми розробили певні протоколи для безпечного фізичного дистанціювання всіх гостей, тестування і посадки на борт, а точне прибуття відповідно до обраного проміжком часу є ключовою частиною цього. Якщо ви приїхали в порт раніше, ми просимо вас зачекати у машині до вашого вікна реєстрації.
Ми зробимо все можливе, щоб прийняти гостей, які прибувають пізніше, але ваш пріоритет в процесі посадки може бути змінений, щоб дотримати достатню соціальне дистанціювання.
 
Що відбувається після прибуття в термінал?
Всіх гостей попросять пройти обстеження стану здоров'я в порту і надати необхідну документацію. Всі гості старше 2 років також повинні будуть пройти експрес-тест на антиген після прибуття в порт і почекати деякий час до отримання результатів своїх тестів. Після прибуття ви отримаєте покрокові інструкції по всьому процесу. Будь ласка, будьте в масці під час всього процесу посадки.
 
Що я можу очікувати, якщо мене направлять на повторне обстеження? Що буде, якщо я не пройду повторне обстеження?
При певних обставинах може знадобитися повторне обстеження. Гість буде направлений в місце, де буде проводитися повторне обстеження таким чином, щоб забезпечити конфіденційність гостя. Під час повторного обстеження навчені сторонні фахівці в галузі охорони здоров'я проведуть додаткову оцінку особисто або дистанційно. Повторне обстеження може включати, крім іншого, температурний (і) скринінг (і), поглиблене співбесіду з анамнезом і вимір показників життєво важливих функцій. Після проведення повторного обстеження і за рекомендацією цих фахівців в області охорони здоров'я гостю і його супроводжуючим може бути відмовлено в посадці.
 
З урахуванням нових протоколів, як довго може зайняти посадка?
Ми не очікуємо, що процес посадки займе набагато більше часу, ніж зазвичай потрібно, завдяки меншій кількості гостей, запланованого прибуття в порт і можливістю виконати більшість необхідних дій через додаток Royal Caribbean до прибуття в порт.
Всіх гостей попросять пройти обстеження стану здоров'я в порту і надати необхідну документацію. Невакцинованих гості також повинні будуть пройти експрес-тест на антигени після прибуття в порт і трохи почекати після цього тесту до отримання результатів. Після прибуття ви отримаєте покрокові інструкції по всьому процесу.
 
Що станеться, якщо у мене або у кого-то з моєї компанії з'являться симптоми COVID-19 або інфекційного захворювання в терміналі? Чи зможемо ми відправитися в круїз? Якщо мені відмовлять у посадці в порту, чи отримаю я відшкодування?
Якщо у вас буде підвищена температура або інші симптоми хвороби в терміналі, це може привести до відмови в посадці для вас і вашої компанії. Тому ми настійно рекомендуємо вам стежити за своїм здоров'ям в дні, що передують круїзу, і скасувати або змінити свої плани, якщо виникнуть симптоми хвороби. Якщо в порту вам буде відмовлено в посадці через позитивного результату тесту на SARS-CoV-2 і / або через те, що ви демонструєте активні симптоми інфекційного захворювання, ви і ваша туристична група отримаєте повне повернення коштів.
 
Чи потрібна додаткова документація для повернення на Кіпр?
Всі гості повинні заповнити форму декларації після повернення на Кіпр в кінці круїзу, додаткова інформація буде надана на борту. Багато країн тепер вимагають, щоб гості заповнювали національну форму перед поїздкою додому. Перед поїздкою ознайомтеся з вимогами вашого уряду.

    
044 337 82 01 | 093 653 05 53 | 066 653 05 53 | 097 653 05 53



ЕКСКУРСІЇ НА БЕРЕЗІ
 
Які заходи безпеки будуть прийняті для забезпечення безпеки екскурсій, і як ви забезпечуєте дотримання операторами екскурсійних турів в пунктах призначення всіх протоколів з охорони праці та техніки безпеки?
Ми працюємо з операторами турів в кожному порту заходу, щоб гарантувати, що ми можемо запропонувати нашим гостям широкий вибір екскурсій, які охоплюють різні інтереси, типи досвіду і цінові категорії. Всі екскурсії, пропоновані Royal Caribbean, будуть проводитися відповідно до чинного законодавства і нашими встановленими рекомендаціями з охорони здоров'я і безпеки. Всі транспортні засоби, які пов'язують гостей між лайнером і екскурсійними об'єктами, будуть належним чином продезінфіковані засобами медичного призначення і матиме місця для дистанційованої посадки. Щоб гарантувати, що всі туроператори дотримуються наше керівництво, ми створили команду, яка працює з кожним портом заходу, щоб перевіряти процеси всіх постачальників і туроператорів і забезпечувати постійне дотримання наших правил.
 
Зверніть увагу: RCL не несе відповідальності за травми або збитки, понесені під час екскурсії, що не заброньованої безпосередньо у круїзної компанії.
 
Чи потрібно мені купувати екскурсію у Royal Caribbean, або я можу зійти самостійно?
В даний час ми очікуємо, що вакцинованих гостям не потрібно буде бронювати екскурсію, щоб зійти на берег в портах, ми тісно співпрацюємо з кожним з портів, які ми відвідуємо, і забезпечимо дотримання встановлених ними протоколів. Невакцинованих гості зможуть вийти в портах тільки в рамках екскурсій Royal Caribeban. Обов'язково ознайомтеся з нашою добіркою ретельно відібраних екскурсій на березі - ми працювали з місцевими туроператорами, щоб переконатися, що вони дотримуються викладені нами протоколи про здоров'я, і ​​запропонувати різноманітний вибір для всіх інтересів і бюджетів.
 
Зверніть увагу: RCL не несе відповідальності за травми або збитки, понесені під час екскурсії, що не заброньованої безпосередньо у круїзної компанії.
 
Які види екскурсій будуть запропоновані гостям? Чи можливо буде відвідати під час екскурсій закриті приміщення, такі як музеї, галереї, історичні місця і т.д.?
Екскурсії, пропоновані Royal Caribbean, будуть включати в себе популярні активності, такі як шопінг, огляд визначних пам'яток, відвідування пляжів та інші екскурсії, відповідні наших рекомендацій з охорони здоров'я і безпеки. Будьте впевнені, що будь-які екскурсії Royal Caribbean будуть відповідати нашим високим вимогам по здоров'ю і безпеці, і ми будемо керуватися відповідними вимогами органів охорони здоров'я для кожного порту заходу.
 
Зверніть увагу: RCL не несе відповідальності за травми або збитки, понесені під час екскурсії, що не заброньованої безпосередньо у круїзної компанії.
 
    
Консультація з приводу будь-яких питань:
 
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Поділитися:
Круїзи
Сортувати: