Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Головна > Круїзні компанії > Costa Cruises
Costa Cruises

Туроператор «Фор Гейтс Україна» являється офіційним представником круїзної компанії Costa Cruises в Україні.


Costa Crociere - одна з круїзних компаній, що входять в корпорацію Carnival Corporation & plc, є найбільшою круїзної компанією в Європі. Компанія створена ще в 1854 р Джакомо Коста і спочатку носила назву «Giacomo Costa fu Andrea», лише в 1986 р змінила назву на Costa Cruises. Маючи 60-річний досвід туристичного мореплавання, Costa Cruises завжди йде в ногу з часом, безперервно покращуючи свій флот і розширюючи географію маршрутів.

Концепція круїзної компанії Costa Cruises - Italian Style Cruising «Круїзи в Італійському стилі». І це насправді так. Адже Costa Cruises була в числі перших, хто надав своїм пасажирам можливість насолоджуватися середземноморським сонцем навіть взимку. На даний момент компанії належить 15 лайнерів, що здійснюють круїзи по Середземному морю і Північній Європі, по Карибських островах, Близькому Сходу і Південній Америці, а також ексклюзивні круїзи від берегів Китаю.

Пасажирів з усього світу чекає теплий прийом на борту кожного з лайнерів компанії Costa. Адже їх екіпаж прагне задовольнити всі потреби своїх інтернаціональних пасажирів. 5 мов (італійська, англійська, французька, німецька, іспанська) на борту прийнято вважати офіційними. А на деяких маршрутах є адміністратори, які володіють і іншими мовами.

Весь корабель в вашому розпорядженні ... широкі палуби, басейни, верхня відкрита палуба з шезлонгами, лежаками і великими рушниками, а так само театральні холи, салони, клуби і навіть бібліотека.

Не знаєте, де провести вільний час на борту? Що ж, вас чекають всі 360 градусів яскравого веселощів. Гоночні і гольф симулятори, студія звукозапису, 4D кінотеатр, караоке, командні ігри, спортивні турніри, різні майстер класи - це тільки мала частина тих розваг, які вам може запропонувати Costa Cruises. Щовечора вас чекають нові вистави в одному з приголомшливих залів. У Пьено барі ваш вечір прикрасять звуки живої музики, а в Гранд-барі у вас буде можливість потанцювати. Якщо ж вам подобаються нічні розваги, то обов'язково відвідайте Казино або Дискотеку, чиї двері відкриті для засиділися допізна гостей. Команда аніматорів Costa влаштовує дивовижні тематичні вечірки як на танцполі, так і в салонах корабля. І навіть якщо ви забули захопити з собою відповідну одяг або прикраси, ви зможете знайти все, що вам потрібно в одному з безлічі модних бутиків.

Вишукана італійська кухня, традиційні кулінарні рецепти місць, що пролягають по маршруту круїзу або класика світової гастрономії - Costa Cruises задовольнить будь-які смаки. Зупиніть свій вибір на будь-якому з ресторанів, ресторанів самообслуговування, етнічних барів, або затишній "Panineria". Обізнані в своїй справі сомельє запропонують вам кращі сорти вин з усього світу. Завершити щоденне подорож по океану смаків можна серед спокус Шоколадного бару (з шоколадним фонтаном), або ж Клубного ресторану, в барі «Cigar & Cognac», або ж в ресторані здорового харчування. А замовивши "All inclusive beverages" на більшість алкогольних і безалкогольних напоїв, ви можете спокійно розслабитися за келихом вина в будь-який час доби.

Щоб знайти гармонію духу і тіла відвідайте Samsara Spa - 6 000 м2 чистого задоволення, де панує атмосфера повного благоденства.

Хочете взяти в круїз всю сім'ю і до того ж зберегти трохи особистого простору? Тоді оптимальним для вас буде пропозиція Family Value від Costa Cruises. Тепер подорожуючи семёй з 4 або 5 чоловік (2 дорослих і 2-3 дітей) ви можете замовити відразу 2 каюти за дуже привабливою ціною.

На кораблях Costa Cruises завжди дбають про екологію: переробка відходів, економізація витрати води, мінімальне забруднення води і повітря, ефективне споживання енергії і палива є одними з основних турбот і цілей компанії. За ці роки Costa Cruises отримала не мало нагород в цій сфері, в тому числі і недавню «Poseidon Award» за турботу про водні ресурси. У 2005 Costa Cruises також стала першою в світі круїзної компанією, що отримала "Green Star", престижний сертифікат, що підтверджує найвищі стандарти захисту навколишнього середовища, відразу за весь свій флот.

Відвідайте одну з екскурсій, організованих Costa Cruises. Це буде незабутній досвід перебування в найкрасивіших місцях світу з сервісом, де все продумано до найдрібніших деталей. Ви можете вибрати із понад 2 000 унікальних екскурсій, кожна з яких була підібрана для певних цілей: культурний туризм, панорама, шопінг-тур, спортивна екскурсія, екотуризм, гастрономічний тур і т.п. Всі турботи Costa бере на себе. Вам нема про що турбуватися.

Будьте впевнені, що в Costa Cruises завжди тільки найкращі ціни, а крім того безліч привілеїв для своїх пасажирів. Серед них: пріоритет на висадку, надійний транспорт, досвідчені гіди, якісна їжа і напої, знижки для дітей і ... корабель не відчалить без вас!

COSTA про життя на борту

Нові тарифи від Costa Cruises

тариф Basic

Основний круїзний тариф застосовується круїзної компанією Costa Cruises. Умови оплати та ануляції згідно з правилами круїзної компанії Costa Cruises.
Бронювання тільки гарантованих кают різних категорій. Вибір номера каюти і розташування на палубах при бронюванні неможливий і присвоюється круїзної компанією самостійно до круїзу. Безповоротний депозит при відмові до 55 днів. Термін дії опції - 2 дня.
Переваги тарифу: Найнижча вартість на обраний круїз. Недоліки тарифу: Суворі умови ануляції, відсутність гарантії ціни, неможливо вибрати номер каюти і палубу.Условія ануляції - безповоротні суми:
Сума депозиту в період більше 55 днів до круїзу;
50% в період 54 - 40 днів до круїзу;
75% в період 29 - 25 днів до круїзу;
100% в період 24 і менше до круїзу.

тариф Сomfort
Високий рівень круїзний тариф застосовується круїзної компанією Costa Cruises. Умови оплати та ануляції згідно з правилами круїзної компанії Costa Cruises.
Вибір категорії каюти і її розташування заздалегідь при бронюванні. Безповоротний депозит всього 60 євро з людини при відмові до 55 днів. Термін дії опції - 8 днів. У вартість круїзу входять пакети напоїв.

Переваги тарифу: Включені пакети напоїв, довгострокова опція, можливість ануляції круїзу з мінімальними втратами, можливість вибору номера каюти і її розташування. Недоліки тарифу: Вище вартість.
Класик каюти
Пакет напоїв Pranzo & Cena включений у вартість круїзу: включає вибір без обмеження алкогольних і безалкогольних напоїв, розливають по келихах в ресторані і на шведському столі (обід і вечеря).
Каюти Преміум (включаючи MS і Самсара)
Пакет напоїв Brindiamo включений у вартість круїзу: включає вибір без обмеження алкогольних і безалкогольних напоїв, розливають по келихах, протягом усього дня в ресторані, на шведському столі або в барах.
Вибір зміни харчування і ресторану за вечерею. Безкоштовне замовлення сніданку в номер.

Умови ануляції - безповоротні суми:
60 € в період більше 55 днів до круїзу;
25% в період 55 - 40 днів до круїзу;
50% в період 39 - 25 днів до круїзу;
75% в період 24 - 15 днів до круїзу;
100% в період 14 дня і менш до круїзу;

тариф Deluxe
Преміальний круїзний тариф застосовується круїзної компанією Costa Cruises. Умови оплати та ануляції згідно з правилами круїзної компанії Costa Cruises.
Вибір категорії каюти і її розташування заздалегідь при бронюванні. Безповоротний депозит всього 60 євро з людини при відмові до 55 днів. Термін дії опції - 8 днів. У вартість круїзу входять пакети преміум напоїв, послуги консьєржа, один день в зоні СПА. Вибір зміни харчування і ресторану за вечерею. Безкоштовне замовлення сніданку в номер. Пріоритетна посадка-висадка з лайнера.
Переваги тарифу: Включені пакети напоїв, довгострокова опція, можливість ануляції круїзу з мінімальними втратами, можливість вибору номера каюти і її розташування. Послуги преміального характеру.
Недоліки тарифу: Вище вартість.

Умови ануляції - безповоротні суми:
60 € в період більше 55 днів до круїзу;
25% в період 55 - 40 днів до круїзу;
50% в період 39 - 25 днів до круїзу;
75% в період 24 - 15 днів до круїзу;
100% в період 14 дня і менш до круїзу;

Офіційний сайт компанії: http://www.costacruise.com

Поділитися:
Лайнери Круїзи Протоколи безпеки Корисна інформація Памятка Категорії кают
Технічні характеристики Рік побудови — 2021 г. Тоннаж — 183900 тонн Довжина — 337 м. Ширина — 42 м. Всього кают — 2600 Всього пасажирів — 5200/6600 чол.
Технічні характеристики Рік будівництва - 2020 р. Тоннаж - 135500 тонн Довжина - у розробці Ширина - у розробці Усього кают — у розробці Усього пасажирів - 5260 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2019 Тоннаж: 135500 тонн Довжина: 321,0 м. Ширина: 37 м. Всього кают: - 2116 каюти Всього пасажирів: - 4200 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2019 р Тоннаж - 183900 тонн Довжина - 337 м. Ширина - 42 м. Всього кают - 2600 Всього пасажирів - 5200-6518 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2014 Тоннаж 132500 тонн Довжина 306,0 м. Ширина 37,2 м. Всього кают: - 1 862 каюти Всього пасажирів: - 4947 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2011 Тоннаж 113200 тонн Довжина 289,5 м. Ширина 36,0 м. Всього кают: - 1508 каюти Всього пасажирів: - 3800 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2011, реновація - 2018 Тоннаж 114500 тонн Довжина 290,0 м. Ширина 35,0 м. Всього кают: - 1508 каюти Всього пасажирів: - 3780 чол.
Технічні характеристики Рік зведення - 2010 Тоннаж 92600 тонн Довжина 294,0 м. Ширина 32,0 м. Всього кают: - 1130 каюти Всього пасажирів: - 2826 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2009 Тоннаж - 92600 тонн Довжина - 294 м. Ширина - 32.3 м. Всього кают - 1130 Пасажирів - 2826 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2009 (Реновація - 2017) Тоннаж 114147 тонн Довжина 290,0 м. Ширина 35,5 м. Всього кают: - 1504 каюти Всього пасажирів: - 3780 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2004 (Реновація 2017) Тоннаж - 102587 т. Довжина - 272.2 м. Ширина - 35.5 м. Всього кают - 1358 Пасажирів - 3470 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2003 реновація (2017) Тоннаж 85619 тонн Довжина 292,5 м. Ширина 32,2 м. Всього кают: - 1057 каюти Всього пасажирів: - 2680 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2003 г. Реновація - 2018 р Тоннаж - 103,000 тонн Довжина - 272 м. Ширина - 36 м. Всього кают - 1 358 Всього пасажирів - 3470 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 1999 року, реновація 2013. Тоннаж 48200 тонн Довжина 216,0 м. Ширина 28,8 м. Всього кают: - 624 каюти Всього пасажирів: - 1600 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 1996 року, реновація - 2018 Тоннаж: 75000 тонн Довжина: 253,0 м. Ширина: 32 м. Всього кают: - 964 каюти Всього пасажирів: - 1928 чол.
Показать все
Скрыть
Зачекайте кілька секунд...
Протоколи безпеки Costa Cruises


 

Умови бронювання круїзів

FCC - Future Cruise Credit. Сертифікат на круїз, за яким можна в майбутньому оплатити круїз в даній круїзнії компанії. 
 
Акція
 
Розмір депозиту
 
За скільки днів доплата Штрафні санкції
Умови діють
 
Costa Cruises
(BIG SALE)
30% від повної вартості 45 днів
За 15 днів до круїзу ‐ без штрафу.
Менше 15 днів до круїзу ‐ стандартні штрафні санкції.
*оплата повертається у вигляді FCC. 
На всі круїзи з відправленням до 31.05.2022
* При бронюванні до 30.09.2021

Акційні умови по всіх круїзних компаніях:


ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПОЇЗДКИ ТУРИСТОВІ НЕОБХІДНО

 

  • мати закордонний паспорт, чинний на період поїздки і протягом певного терміну після закінчення поїздки відповідно до вимог щодо термінів його дії консульських служб країн за маршрутом;
  • отримати діючу (і) на весь період поїздки візу (и), тих країн в яких плануєте перебувати під час поїздки (згідно маршруту подорожі);
  • придбати туристський пакет, куди входить: авіаквиток (и), пакет документів на круїз, медичну страховку;
  • додаткові послуги, за бажанням;
  • на дітей, вписаних в закордонний паспорт батьків (їй), необхідно мати фотографію в паспорті при досягненні ними віку 6 років;
  • оригінал доручення від обох батьків (для дітей, що виїжджають без батьків) або оригінал доручення від другого з батьків (для дітей, що виїжджають з одним з батьків).
  • рекомендуємо придбати страховку «від невиїзду».

 
ЩО НЕ ВКЛЮЧЕНО У ВАРТІСТЬ КРУЇЗУ

Ваші особисті витрати в магазинах, напої в барах і ресторанах корабля, користування міні-барами, корабельними засобами зв'язку (телефоном, факсом, телетайпом, інтернетом), послуги пральні та хімчисток. Також не включені у вартість круїзу купівля жетонів для гри в казино та на ігрових автоматах, гра у відеоігри, послуги перукарень, процедури в салонах краси, берегові екскурсії, послуги медперсоналу, чайові стюардам і працівникам ресторану.
Увага:інформацію про послуги, що входять у вартість Вашого круїзу, уточнюйте при його купівлі.

 

ДЕЯКІ РЕКОМЕНДАЦІЇ І ЗАСТЕРЕЖЕННЯ

 
АЕРОПОРТ, МОРСЬКИЙ ПОРТ, ВОКЗАЛ

У цих місцях будьте особливо пильні. Ніколи не втрачайте з уваги свій багаж. Речі завжди повинні знаходитися на максимально близьку до Вас відстані і в полі Вашого зору.
Не міняйте великих грошових сум, оскільки по дорозі в готель чи на судні вони Вам не знадобляться. За кордоном не прийнято демонструвати стороннім, що у Вас є гроші.

 
НА СУДНІ

Не дозволяйте особам, які не є членами круїзної команди корабля, приймати на себе турботу про Ваш багаж. ЗБЕРІГАЙТЕ ДОКУМЕНТИ, ГРОШІ, ЦІННОСТІ, АВІАКВИТКИ в СЕЙФІ каюти.

 
НА ЕКСКУРСІЯХ

Всі круїзні компанії пропонують англомовні екскурсії, які резервуються на борту в туристському бюро.
Не беріть з собою готівки більше, ніж Вам необхідно на один день.
Вчасно з’являйтеся на посадку в автобус на початку і під час екскурсії.
В ході екскурсії під час зупинок приходьте вчасно до призначеного гідом місця.
Не залишайте в екскурсійному автобусі гроші і цінні речі. Водій не несе за них відповідальності. Після закінчення екскурсії не забувайте взяти свої речі з автобуса.
 
НА ВУЛИЦІ
Особисті документи носити з собою не слід - їх цілком замінить картка круїзу і копія Вашого паспорта, завірена штампом корабля.
Не повідомляйте стороннім особам номер Вашої каюти на кораблі або Вашої кімнати в готелі.
У разі крадіжки або втрати дорожніх чеків або кредитних карток негайно їх анулюйте. Для цього Вам треба подзвонити в свій банк.
На вулиці намагайтеся уникати вуличних демонстрацій та інших великих скупчень людей. Натовп - улюблене місце кишенькових злодіїв, які, на жаль, є скрізь. При поїздках в громадському транспорті заздалегідь готуйте гроші на проїзд.
Не давайте стороннім особам запам'ятати місце, де Ви зберігаєте гроші і цінності.
Без особливої ​​необхідності не беріть з собою великі грошові суми. Намагайтеся не носити гроші в ручних сумочках. Якщо Ви звикли до сумки на довгому ремені, обов'язково міцно притримуйте її під час ходьби.
Не носіть ювелірні прикраси під час прогулянок по вулиці.
Якщо Ви вирушаєте на екскурсію групою, попросіть водія не відлучатися від автобуса на стоянках.
Відеокамери і фотоапарати носіть тільки на ремінці і через плече.
Відмовляйтеся від всіх пропозицій квітів та інших предметів, оскільки такі дії спрямовані на те, щоб відвернути Вашу увагу і полегшити роботу злодія. Уникайте вуличних гравців в карти і кості.
Коли Ви вирушаєте на прогулянку родиною чи в групі, заздалегідь домовтесь, де Ви зустрічаєтеся на той випадок, якщо хтось із Вас загубиться.
Не купуйте ювелірні прикраси і побутову техніку на вулиці.
На терасах барів і ресторанів не вішайте сумки на спинку сидіння і не залишайте їх на підлозі.
 
ЯКЩО ВИ УСКОЧИЛИ В ХАЛЕПУ
Коли Вам загрожують застосуванням фізичної сили, не виявляйте опору. Постарайтеся запам'ятати зовнішність нападника (зріст, якої статури, волосся, очі, ніс, вуха, особливі прикмети, одяг, взуття і т.п.), а також обставини нападу (час, місце, напрямок, в якому зник нападник; реєстраційний номер і марку його транспортного засобу). Обов'язково повідомте про подію в найближчу поліцейську дільницю.
 
МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ НА БОРТУ
На кожному судні є терапевт і медсестра, послуги яких доступні цілодобово під час плавання. Години роботи медичного кабінету публікуються в щоденному інформаційному бюлетені круїзу. Кабінет оснащений сучасним медичним обладнанням, але вона має обмежену кількість послуг. Професійні медичні послуги і надання аптечних послуг платні. Медичні послуги щодо усунення симптомів будь-яких захворювань доступні в клінічному кабінеті.
Якщо у Вас є особливі медичні показання, будь ласка, опишіть їх Вашому агенту при бронюванні.
 
ОБМІН ВАЛЮТИ
На стійках «Інформація» круїзних кораблів обладнані офіси обміну валюти. До обміну приймаються конвертовані валюти (долари США, Євро, фунти стерлінгів і т. п.), А також дорожні чеки номіновані в цих валютах. З операцій з обміну стягуються комісійні.
 
ХАРЧУВАННЯ В РЕСТОРАНАХ КРУЇЗНИХ СУДІВ
На круїзних судах харчування, як правило, відбувається в 2 зміни. Час харчування визначається на борту при посадці.
Час харчування може бути змінено в залежності від програми круїзу. Дивіться в щоденній газеті «Today» час Ваших обідів і вечерь.
Якщо при бронюванні Ви вказали яка зміна Вам краще Ваше побажання буде обов'язково враховано. Проте просимо мати на увазі, що адміністрація круїзу має право самостійно визначати час харчування на борту для будь-якого пасажира.
 
ТЕЛЕФОН
В портах стоянки доцільно користуватися телефонними автоматами, а також телефонами в барах чи ресторанах, оскільки це значно дешевше, ніж дзвонити безпосередньо з борта судна (дзвінок обійдеться мінімум в 9 євро за хвилину розмови).
 
ЧАЙОВІ
Чайові будуть включені в Ваш підсумковий рахунок і оплачуються в останній день круїзу з розрахунку приблизно 10 євро в день (в залежності від тривалості круїзу).
 
СТИЛЬ ОДЯГУ НА БОРТУ
На кораблях немає певного «дрес-коду», але для Вашої зручності радимо Вам протягом дня одягатися у вільному і зручному стилі «casual», також можливий спортивний одяг, для плавання передбачте купальні костюми, обов'язково візьміть з собою зручне взуття. В основних ресторанах і холах забороняється перебувати в пляжному одязі. Для сніданку та вечері пропонуємо Вам надягати довгі шорти або спідниці. До вечері Ви можете одягнути щось витончене і елегантне (жінки - сукні або костюми, чоловіки - костюм або сорочку і штани). Радимо не ходити без взуття.
Під час екскурсій радимо надіти зручний одяг і взуття. Нагадуємо, що для огляду і відвідування релігійних місць, пам'ятників і храмів необхідний більш скромний і стриманий стиль.
 

ПЕРЕД ВІД'ЇЗДОМ ДО АЕРОПОРТУ

Переконливо просимо Вас перевірити наявність наступних документів:

  • закордонних паспортів у всіх, хто вирушає в поїздку;
  • авіаквитків;
  • туристичних путівок (ваучерів);
  • страхових полісів;
  • водійських прав, якщо плануєте брати автомобіль напрокат;
  • доручення від обох батьків (для дітей, що виїжджають без батьків), або доручення від другого батька (для дітей, що відправляються в поїздку з одним з батьків).

Практика показує, що відсутність у Вас достатньої кількості готівкових коштів (не менше 50 Euro на людину в добу) може бути підставою для депортації.
 
ВИЛІТ І ПРИЛІТ
Ваш тур починається в аеропорту за 3 години до зазначеного у Вашому авіаквитку часу вильоту.
Увага:компанія настійно рекомендує Вам не спізнюватися в аеропорт до призначеного часу, керуючись принципом: «Краще зайвий годину провести в магазинах безмитної торгівлі «DUTYFREE», ніж залишитися без вже оплаченої відпустки».
Отримані вами авіаквитки не можуть бути переписані і не підлягають поверненню до каси.
 
Для посадки на рейс:
Вам необхідно пройти митний контроль.
Якщо у Вас відсутні предмети і / або цінності, що підлягають обов'язковому митному контролю, то Ви можете не заповнювати митну декларацію і пройти по «Зеленому коридору» на реєстрацію.
В іншому випадку Вам необхідно заповнити митну декларацію, бланки якої знаходяться перед лінією митниці на столиках або спеціальних стійках.
Пам'ятайте, що готівкові гроші в сумі від 3 000 до 10 000 дол. США (або еквівалент в інших валютах, включаючи гривні) підлягають ОБОВ'ЯЗКОВОМУ митному декларуванню.
Митний контроль проводиться в тому ж крилі, де здійснюється реєстрація на рейс. ЗБЕРІГАЙТЕ МИТНИЙ ДЕКЛАРАЦІЮ ДО ЗВОРОТНОГО ПРИБУТТЯ В Україні.
 
Митні правила
Ввезення предметів для особистого користування необмежений. При необхідності на митниці можна отримати документи, що засвідчують той факт, що предмет був ввезений легально.
В країни Євросоюзу обмежений безмитне ввезення наступних товарів (на одну особу):
міцні напої (понад 22%) - 1 літр; лікери і настоянки (22% і нижче) - 2 літри; легкі вина (9-11%) - 3 літри; сигарети - 200 штук; сигари - 50 штук; тютюн - 250 гр .; кави - 500 гр .; чай - 100 гр .; духи і одеколон - 50 гр., або 1/4 літра. Слід зазначити, що безмитне ввезення алкоголю і тютюну дозволений тільки особам не молодше 17 років, а кава - особам не молодше 15 років.
Увага:просимо Вас перед поїздкою уточнювати у Вашого агентства інформацію цього розділу.
 
Вам необхідно зареєструватися на Ваш рейсНА СТІЙЦІ РЕЄСТРАЦІЇ і отримати посадковий талон.
Номер стійки реєстрації вказується на центральному табло - навпроти номера Вашого рейсу. Всі питання з приводу номера Вашого місця вирішуються тільки під час реєстрації на рейс. Якщо Ви подорожуєте з дитиною або хочете мати певні місця в літаку, то слід прийти на реєстрацію раніше для того, щоб отримати зручні для Вас місця.
Далі слід пройти прикордонний контроль.
Посадка на рейсздійснюється після проходження вищевказаних процедур через ВИХІД, номер якого вказаний в отриманому Вами при реєстрації на рейс посадковому талоні.
 
По прильоту:
Ви повинні самостійно пройти паспортний контроль і зону митниці. На паспортному контролі необхідно пред'явити паспорт з візою. Після проходження паспортного контролю Ви опинитеся в т.зв. «Митній зоні», де може бути проведений вибірковий огляд.
В період перебування в аеропорту слід дуже уважно стежити за Вашими особистими речами і без потреби не міняти великих грошових сум, оскільки останнім часом почастішали випадки крадіжки грошей у туристів.
 
Після того, як всі зберуться і відзначяться в списку у свого супроводжуючого, вся група в супроводі співробітника приймаючої сторони проходить до відповідного автобусу. Під час переїзду з аеропорту супроводжуючий повідоме необхідну інформацію.
У разі виникнення будь-якої проблеми, пов'язаної з Вашим перебуванням на кораблі, ПРОСИМО ВАС НЕГАЙНО ПОВІДОМИТИ про це Вашому агенту.
 
РЕЄСТРАЦІЯ І ПОСАДКА НА КОРАБЕЛЬ
Після прибуття в порт ВИ ОТРИМАЙТЕ БАГАЖНІ БІРКИ, які необхідно прикріпити на багаж.
Не забудьте на кожній бірці написати Ваше прізвище (латиницею), ім'я корабля (латиницею) та номер каюти!
Зазвичай вантажники пишуть це самостійно! Вам необхідно перевірити всі дані! Багаж буде доставлений до дверей Вашої каюти (зазвичай не пізніше ніж через годину після відплиття). Залиште при собі тільки ручну поклажу з цінними речами та найнеобхіднішим. У разі, якщо Ваш багаж затримався, підійдіть до стійки інформації в центральному холі судна - можливо, Ваші бірки відклеїлися або були заповнені нерозбірливо.
Зазвичай реєстраціяпочинається за 4 години до відплиття і всі пасажири повинні бути на борту не пізніше, ніж за одну годину до відправлення судна. НЕ СЛІД ПЛУТАТИ РЕЄСТРАЦІЮ І ПОСАДКУ. Реєстрація - це підтвердження того, що Ви прибули і готові до круїзу. Мета цієї дії - перевірка Ваших документів і оформлення підсумкових документів пасажира. Тут доречно провести паралель з авіарейсом, там також Ви спочатку реєструєтеся, і тільки потім Вас запрошують на борт літака.
Увійшовши в термінал порту, дотримуйтесь вказівників з логотипом круїзної компанії і ім'ям Вашого судна в зону реєстрації. У зоні реєстрації підійдіть до стійки інформації ( «Information» або «GuestRelations») з Вашими ваучерами і паспортами.
Тут Ви повинні отримати Ваші квитки на круїз і бланк анкети.
Далі слідуйте до стійок реєстрації. Стійки реєструються за номером каюти (наприклад, стійка № 1 - номери кают 1101 - 1300, і т.д.). Отже, Ви повинні підійти саме до тієї стійки реєстрації, до якої відноситься номер Вашої каюти. Також є стійки для VIP пасажирів. Зазвичай це пасажири гранд-сьютів, сьютів, міні-сьютів. НА СТІЙЦІ РЕЄСТРАЦІЇ Ви пред'являєте ЗАКОРДОНИЙ ПАСПОРТ, КВИТИК НА КРУЇЗ, ЗАПОВНЕНУ АНКЕТУ (бланк видається разом з квитком). При реєстрації у Вас запитають, яким чином Ви будете оплачувати рахунки - готівкою або кредитною карткою. Якщо готівкою, то просто роблять відповідну позначку в системі і Вашому квитку. Якщо ж кредитною карткою (приймаються тільки карти наступних платіжних систем: Visa, AmericanExpress, MasterCard), то дані Вашої картки занесуть в систему. Згодом всі Ваші платежі на борту будуть списані саме з цієї карти.
УВАГА!НА КАРТІ ПОВИННО БУТИ ДОСТАТНЬО КОШТІВ! В іншому випадку процес закриття рахунку після закінчення круїзу може сильно ускладнитися.
На посадку проходите відповідно до номером черги на посадку, який Вам призначать після закінчення реєстрації.
УВАГА!Очікування черги на посадку може зайняти від 1 до 2-х годин! Це час Ви можете провести відвідуючи магазини безмитної торгівлі. На посадку проходите слідуючи вказівниками.
 
При посадці борт корабля
Вам належить пройти пост охорони корабля: пред'явіть офіцерові служби безпеки корабля свої документи і круїзну картку Costa card (Вам її видадуть при реєстрації). Потім підійдіть до стійки адміністрації і здайте свій паспорт та попросіть зробити його копію.
УВАГА!!!Обов'язково поставте штамп корабля на копію Ваших документів.
Відразу після посадки Ви можете поїсти в буфеті-ресторані (обід зазвичай подається до 16-00).
 
ПРАВИЛА ВИХОДУ НА БЕРЕГ І ПОВЕРНЕННЯ НА БОРТ
При виході з корабля Ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ пред'явити свою круїзну картку представнику служби охорони. ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ЦЬОГО ВИ МОЖЕТЕ зійти на берег.
При поверненні на корабель Ви повинні пройти через метало-детектор, пред'явивши свою круїзну картку (СostaCard). У деяких випадках офіцер служби безпеки може попросити Вас пред'явити копію паспорта.
 
ПРИЙОМ ГОСТЕЙ НА БОРТУ
При посадці на борт Ваші гості повинні пред'явити свої документи, а Ви розписатися у спеціальній формі. Всі витрати по прийому гостей несете Ви. Гість не може розплатитися своєю кредитною карткою, так як вона не зареєстрована розрахунковим центром корабля і не буде прийнята в барах.
За ОДИН ЧАС до відплиття корабля гості мають покинути лайнер.
 
ЗАПІЗНЕННЯ НА БОРТ
Турист, який не з'явився на реєстрацію круїзу – той, що запізнився.
Тур туриста, який запізнився підлягає ануляції, а ВСЯ СУМА, сплачена за круїз, НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ !!!
Якщо Ви все ж спізнюєтеся, то ОБОВ'ЯЗКОВО попередьте супроводжуючого особисто (по телефону / факсу та ін.) Або через своє агентство, що Ви нагоните корабель в наступному порту стоянки. В іншому випадку адміністрація круїзу залишає за собою право реалізувати незайняту каюту!
Турист, який не з'явився на корабель в будь-якому порту стоянки – той, що відстав.
У кожному порту відправлення і стоянки суден круїзної компанії є її представництво або уповноважена агентство (телефони вказані в бортовий газеті).
УВАГА!Послуга з надання допомоги при запізненні і відставанні - платна!
 
СИСТЕМА ОПЛАТИ НА БОРТУ
В європейських круїзах всі ціни вказані в ЄВРО. На борту ГОТІВКОВІ гроші НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ! Для розрахунків служить аналог кредитної картки, т.зв. круїзна картка CostaCard. Вона ж є пропуском на корабель, а разом з завіреною печаткою корабля копією паспорта - посвідченням особи (на час круїзу). Всі витрати пасажирів на кораблі, за винятком витрат в казино, записуються на цю карту. Карта видається при реєстрації на круїз.
Якщо Ви оплачуєте свої витрати на судні з кредитної картки, МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ ТІЛЬКИ ОДНУ КАРТУ. При оплаті рахунків з різних (дві і більше) карт ВСЕ витрати, вироблені Вами в ході круїзу, будуть списані З УСІХ карт. Процес повернення грошей займе мінімум 6 місяців.
Рекомендуємо ОТРИМУВАТИ і ЗБЕРІГАТИ ВСЕ РАХУНКУ до ЗАКІНЧЕННЯ КРУЇЗУ. Це дозволить Вам контролювати свої витрати і виключити можливі помилки в розрахунках з боку адміністрації круїзу.
На території казино приймаються готівкові євро. На стійці адміністратора можна обміняти валюту. На борту є банкомати для зняття готівки.
Після закінчення круїзу Ви зможете оплатити свої суднові витрати наступним чином: ГОТІВКОЮ ГРОШИМА, ТРЕВЕЛ чеками, КРЕДИТНИМИ картами наступних платіжних систем: Visa, MasterCard, АmericanExpress. Інші платіжні засоби НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.
 

ЗАКІНЧЕННЯ КРУЇЗУ

 
РОЗРАХУНОК ЗА ПОСЛУГИ, НАДАНІ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КРУЇЗУ
В останній вечір рекомендуємо уважно прорахувати витрати і приготувати необхідну суму наперед.
Увага! При ОСТАТОЧНОМУ РОЗРАХУНКУ рекомендується МАТИ при собі ВСЕ РАХУНКИ, видані Вам під час круїзу.
Вранці, як можна раніше, слід підійти до стійки адміністратора, де повинен бути зроблений остаточний розрахунок.
ОПЛАТА ГОТІВКОЮ. Переконавшись, що в підсумковому рахунку немає помилок, заплатите необхідну суму. У разі Вашої незгоди або сумніви в розмірі виставленого рахунку, Вам слід проконсультуватися з менеджером бухгалтерії, який знаходиться поруч з адміністратором і володіє всією інформацією по Ваших рахунках.
ОПЛАТА КРЕДИТНОЇ КАРТОЮ. Переконайтеся, що в підсумковому рахунку немає помилок, і потім підпишіть рахунок. Не забудьте взяти свій примірник рахунку! Гроші будуть автоматично списані з карти.
Після оплати всіх рахунків адміністратор повинен закрити Коста Кард. Тепер Ви можете зійти на берег.
ІНАКШЕ ВАС ПРОСТО НЕ ВИПУСТЯТЬ НА БЕРЕГ!
Увага! Після закінчення круїзу не забудьте отримати паспорта!
 
БАГАЖ
В останній вечір Вам в каюту принесуть багажні бирки, подібні до тих, що були у Вас при посадці на корабель. Ці бірки треба наклеїти на Ваш багаж і виставити в коридор біля дверей в Вашу каюту не пізніше 1 години ночі. Не здавайте в багаж цінності, в тому числі дорогу фотоапаратуру та електроніку. Ні в якому разі не залишайте в багажі документи - паспорт, квитки на зворотний рейс, ваучери на проживання після круїзу і т.д. Багаж Ви отримаєте в зоні видачі багажу в порту після закінчення круїзу.
 
ПАМ'ЯТКА ВИЇЖДЖАЮЧИХ ЗА КОРДОН (ця інформація відноситься до всіх країн світу і може Вам знадобитися в подальших подорожах за кордон)
Ви зібралися в поїздку за кордон. В цьому випадку Вам необхідно знати, що в ряді зарубіжних країн існує реальна можливість зараження особливо небезпечними інфекційними та паразитарними захворюваннями, які вражають життєво важливі органи людського організму, і можуть привести до смерті хворого.
Серед таких захворювань найбільшу небезпеку становлять - холера, чума, жовта лихоманка, ВІЛ інфекція (СНІД), малярія (велика кількість летальних випадків), гідрофобія (сказ).
Останнім часом у зв'язку з розвитком міжнародного туризму почастішали випадки зараження громадян вищенаведеними інфекційними захворюваннями, що пов'язано з НЕВИКОНАННЯМ ними ОБОВ'ЯЗКОВИХ ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАХОДІВ. Тому рекомендуємо Вам в період знаходження в туристичній поїздці за кордоном дотримуватися таких нескладних правил для профілактики вищезгаданих інфекційних захворювань:

  • вживайте гарантовано безпечну воду і напої (кип'ячену воду, питну воду і напої тільки у фабричній упаковці);
  • ретельно мийте фрукти і овочі безпечною водою;
  • уникайте харчування з лотків і в несертифікованих державою кафе і ресторанах;
  • при купанні у водоймах і басейнах намагайтеся не допускати попадання води в порожнину рота;
  • дотримуйтесь елементарних правил особистої гігієни (ретельно мити руки з милом перед їжею і приготуванням їжі, після відвідування туалету);
  • не йдіть на контакт з бездомними тваринами. При нанесенні Вам тваринам навіть незначної рани негайно зверніться до лікаря. Несвоєчасне звернення до лікаря при контакті з скаженою твариною приводить до летального результату в 100% випадків;
  • застерігає від укусів москітів, комарів і ін. комах, використовуючи захисні креми, аерозолі та ін. Для профілактики малярії Ви можете придбати в аптеці ліки ДЕЛАГИЛА. Про спосіб його застосування необхідно проконсультуватися з лікарем;
  • остерігайтеся випадкових статевих зв'язків, користуйтеся презервативами та ін. захисними засобами;
  • не купуйте предмети одягу у випадкових людей (можливе зараження захворюваннями, які переносяться контактним способом);
  • не рекомендується ходити босоніж і у відкритому взутті.

 
Деякі особливості і симптоми найбільш небезпечних інфекційних захворювань
 
ХОЛЕРА
Останнім часом відзначається збільшення кількості країн світу, де реєструються захворюваність і спалахи холери. Найбільш неблагополучними країнами по холері на Європейському та Азіатському континентах є: Індія, Лаос, Індонезія, Іран, Ірак, Туреччина, Афганістан. Збудники холери (вібріони) проникають в організм людини через рот з водою або їжею. Найбільш небезпечними є продукти, які не піддаються тепловій обробці - сирі фрукти і овочі, рідкі продукти типу молока і т.п. Зараження можливе також через забруднені предмети (посуд, постільна білизна та ін.). Інкубаційний період холери - 5 днів. Характерні ознаки холери - пронос і блювота, наслідком яких є зневоднення організму. У разі несвоєчасного звернення за медичною допомогою холера призводить до смертельного результату.
 
ЧУМА
Переносником збудника чуми є блохи, що паразитують на гризунах. Відомі два види чуми:
Бубонна чума - зараження відбувається через контакт (укус) із зараженими тваринами. Симптоми - збільшення лімфовузлів.
Легенева форма чуми передається повітряно-крапельним шляхом. Симптоми - раптове підвищення температури, озноб, сильний головний біль, утруднене дихання і кашель з кров'ю.
Інкубаційний період чуми від декількох годин до 6 днів. Тільки при своєчасному зверненні до лікаря лікування чуми можливо.
 
ЖОВТА ЛИХОМАНКА
Гостре вірусне захворювання. Переносники цього вірусу - комарі. Відповідно зараження може відбутися як на природі, так і в місті. Симптоми - головний біль, висока температура, висип. Інкубаційний період 3 - 6 днів. Зазначене захворювання поширене в 47 країнах Американського і Африканського континентів. При виїзді в ці країни потрібно вакцинація, яка є єдиною і обов'язковою мірою попередження цього захворювання. Щеплення поводятся не менше ніж за 10 днів до виїзду. Дія щеплення - 10 років.
 
ВІЧ ІНФЕКЦІЯ
Поширена практично у всіх країнах світу, в тому числі США і Європі. У разі зараження вірусом імунодефіциту людина стає носієм ВІЛ-інфекції та, залишаючись зовні довгий час цілком здоровим, може інфікувати статевих партнерів. ВІЛ-інфекція призводить до розвитку синдрому набутого імунодефіциту (СНІД). Ефективних засобів проти СНІДу сьогоднішня медицина не знає. Характерними ознаками цього захворювання є: різке схуднення, хронічний пронос, збільшення лімфатичних вузлів, грибкові захворювання. Найнадійніший спосіб профілактики - уникати сумнівних статевих контактів. Досить надійним засобом профілактики є використання презервативів, особливо в поєднанні зі сперміциднимі мазями.
При появі симптомів, які можуть свідчити про можливе Ваше захворювання, необхідно негайно звернутися до лікаря. Самолікування може посилити ваш стан і привести до найтрагічніших наслідків. Якщо Ви після повернення в Москву в літаку відчули себе погано, ОБОВ'ЯЗКОВО зверніться до стюардеси. ПАМ'ЯТАЙТЕ, що ПРИХОВУВАННЯ хвороби тягне за собою АДМІНІСТРАТИВНУ ТА КРИМІНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

З 01.05.2022 на борту всіх кораблів Costa Cruises діють нові санітарні протоколи, затверджені італійською та європейською владою.
 
Нові положення передбачають ослаблення заходів проти Covid-19 на тлі покращення санітарно-епідеміологічної обстановки та продовження кампанії з вакцинації, що дозволить гостям отримати ще яскравіші враження від круїзної подорожі як на борту лайнера, так і на суші. При цьому стандарти безпеки залишатимуться на незмінно високому рівні.
 
Нижче наведено всі основні нововведення. Ознайомившись із ними, Ви зможете на конкретних прикладах переконатися, що ситуація з круїзами поступово нормалізується. Ми розділили весь процес на кілька етапів – починаючи з того моменту, коли Ви ще не вирушили до круїзу, і до Вашого перебування на борту.
 
ДО ВІДПРАВЛЕННЯ
 
ОНЛАЙН-РЕЄСТРАЦІЯ

Слід здійснити онлайн-реєстрацію та заповнити опитувальник про стан здоров'я за 72 години до від'їзду. По завершенні процедури можна буде завантажити бланк, на якому буде вказано час посадки на борт.


 
АНКЕТА ПРО СТАН ЗДОРОВ`Я

В онлайн-реєстрації буде відмовлено всім гостям, які під час заповнення опитувальника заявили про те, що:
 
• Протягом останніх 7 днів до вибуття вони отримали позитивний результат тесту на Covid-19;
• Протягом останніх 7 днів до відбуття у них з'явилися симптоми Covid-19 чи іншого інфекційного захворювання;
• Протягом останніх 10 днів вони перебували у тісному контакті з тими, у кого підозрюється/підтверджено наявність Covid-19.
 
ТЕСТ ЗА 48 ГОДИН ДО ВІДПРАВЛЕННЯ

Всі гості, які досягли 2-х років, повинні надати негативний результат тесту на антиген, проведений за 48 годин до посадки. Діти до 2-х років, своєю чергою, можуть не проходити тест на антиген до посадки.

ТЕСТ В КРУЇЗНОМУ ПОРТУ

Усі гості тепер звільнені від обов'язку проходити огляд та здавати носоглотковий мазок на посадковому причалі.
 

 
ВИМОГИ ПРИ ПОСАДЦІ

ПРОЇЗДНІ ДОКУМЕНТИ

Документ, що засвідчує особу, або паспорт, що діє.

СЕРТИФІКАТ ВАКЦИНАЦІЇ

На борт зможуть потрапити гості, які мають сертифікат EU DIGITAL COVID-19 (або аналогічний сертифікат), отриманий після проходження повного курсу вакцинації, визнаного Всесвітньою організацією охорони здоров'я, або (у разі, якщо захворювання вже було перенесено) після введення хоча б однієї дози вакцин. ВАЖЛИВО: Вакцина Sputnik V приймається тільки для Costa Venezia у Туреччині.
 
При посадці всі гості віком від 12 років, незалежно від того, звідки вони прибули, повинні будуть пред'явити дійсний оригінал або цифровий сертифікат (Green Pass або еквівалентний сертифікат), який підтверджує одну з таких вимог:
 
• Бустер (3 дози або 1+1 доза J&J);
• Повна вакцинація (2 дози або 1 доза J&J) + відновлення;
• Повна вакцинація (2 дози) протягом терміну дії країни посадки (270 днів для гостей усіх інших європейських країн, що прибувають до Італії);
• 2 дози + одужання від Covid (з моменту одужання не більше 6 місяців);
• Одужання від Covid + 1 доза і навпаки протягом терміну дії країни посадки (540 днів для гостей всіх інших європейських національностей, що відправляються в Італію).
 
*наведена вище інформація може бути змінена в будь-який момент, ми рекомендуємо уточнювати вимоги перед посадкою.
 
Гості, які перехворіли на коронавірус, але не прищепилися жодною дозою вакцини, не будуть допущені до посадки на борт.

СТРАХУВАННЯ
 
Страхування від Covid більше не є обов'язковим. Тим не менш, Costa Cruises рекомендує укласти договір страхування до відбуття.
 
Якщо ваш круїз починається в Іспанії, і Ви прибуваєте з іншої країни або території, перед в'їздом до країни Ви повинні заповнити форму FCS на сайті www.spth.gob.es (сайт доступний англійською, французькою, іспанською та німецькою мовами). Для тих, хто проїжджає транзитом, ця вимога необов'язкова.
 
Якщо ваш круїз починається в Туреччині і ви прибуваєте з іншої країни або території, за 72 години до в'їзду в країну ви повинні заповнити форму на сайті https://register.health.gov.tr/ (сайт доступний англійською мовою). Для тих, хто проїжджає транзитом, ця вимога необов'язкова.
 


 
ПЕРЕБУВАННЯ НА БОРТУ
 
ВИКОРИСТАННЯ МАСКИ
 
До 31 травня використання маски (хірургічної маски або респіратора) буде обов'язковим.
 
• У закритих приміщеннях загального користування;
• На відкритому повітрі, де неможливо підтримувати соціальну дистанцію;
• Під час трансферу (наприклад, в автобусі або шлюпці).
 
Якщо динаміка заражень дозволятиме, то з 1 червня Costa Cruises скасує дане правило, і використання маски буде обов'язковим лише в ліфтах, під час посадки на борт та висадки на сушу, в автобусах, на шлюпках, а також у разі відвідування каюти суднового лікаря.

СОЦІАЛЬНА ДИСТАНЦІЯ
 
Застосовуються ті ж правила, що і на суші: дотримуватись дистанції бажано, але не обов'язково.
 
ТЕСТ У СЕРЕДИНІ КРУЇЗУ І ВИМІР ТЕМПЕРАТУРИ
 
Для всіх гостей, щеплених вакцинами, які були схвалені EMA (Європейським агентством лікарських засобів) - Pfizer, Novovax, Moderna, AstraZeneca, J&J - діють наступні правила:
 
• Тест у середині круїзу більше не проводиться, якщо інше не було встановлено розпорядженнями місцевих органів влади;
• Більше не буде вимірюватися температура (виключенням є маршрути, що проходять через іспанські порти, – на таких маршрутах температура вимірюється під час посадки та під час круїзу).
 
Гості, які досягли 12 років, щеплені вакциною, не схваленою EMA, повинні проходити тест на антиген кожні 48 годин.



ПОСЛУГИ НА БОРТУ
 
Користуватися послугами в громадських місцях на кораблях (наприклад, у ресторанах, театрах, спа-салонах, спортивних залах, барах, магазинах, ігрових кімнатах, казино) можна буде дотримуватися правил, передбачених для аналогічних закладів на суші. Завантаженість цих закладів повернеться до значення 100%.

РЕСТОРАНИ І ШВЕДСЬКИЙ СТІЛ
 
Для гостей буде організовано шведський стіл, яким можна буде користуватися в режимі самообслуговування.
 

 
ЕКСКУРСІЇ І ТРАНСФЕР
 
У всіх портах гостям буде запропоновано великий перелік екскурсій на вибір, також вони зможуть виходити самостійно в портах заходу.
 
Місткість автобусів, призначених для проведення екскурсій та перевезення пасажирів, знову становитиме 100%. Для відстеження можливих контактів із гостями, які отримали позитивні результати тесту, буде складено схему місць. Особами, які перебувають у тісному контакті, будуть вважатися 2 пасажири, що перебувають у передньому ряду, у задньому ряді та збоку від того пасажира, який отримав позитивні результати тесту. Усі пасажири зобов'язані носити маску (хірургічну маску чи респіратор) і сидіти на відведеному їм місці протягом усього подорожі.
 
ЗАПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
 
1. Заходи, передбачені протоколами, застосовуються і поза Італії?
Так. Нові протоколи відповідають вимогам, встановленим усіма країнами, в порти яких заходитимуть кораблі Costa, включно з тими країнами, які не входять до Європейського Союзу. Є лише один невеликий виняток, пов'язаний із посадкою на борт у портах Греції.
 
2. Що передбачено для тих, хто сідає на борт у портах Греції?
Пасажири, що сідають на борт у портах Греції, мають пройти тест за 24 години до посадки на судно, а не за 48 годин, як це передбачено в інших портах.
 
3. Протоколи безпеки для круїзів цієї осені та зими залишаться у тому ж вигляді, в якому вони будуть з 1 травня?
Слід одразу уточнити, що протоколи не є чимось постійним і змінюються залежно від загальної ситуації та від рішень, які приймає влада країн, межі яких перетинають лайнери Costa Cruises. Таким чином, якщо говорити про круїзи, які відбудуться через багато місяців, можна припустити, що на той час будуть внесені додаткові зміни до заходів, передбачених на сьогоднішній день. Водночас ті заходи, що діють з 1 травня, актуальні і для круїзів, дата початку яких припадає на період з кінця літа.
 
4. Тест на антиген, що проводиться за 48 годин до відбуття, буде обов'язковим навіть у разі подальшого покращення ситуації із зараженнями?
На даний момент Costa Cruises вважає, що ця вимога все ще має залишатися в силі для того, щоб гості могли насолоджуватися безпечною та спокійною подорожжю. Якщо загальна ситуація покращиться, круїзна компанія оцінить можливість пом'якшення правил посадки на судно.
 
5. Нові правила посадки на судно діють тільки для тих, хто перехворів на коронавірус і прищепився однією дозою, або ще й для тих, хто перехворів на коронавірус, але не прищепився?
Гості старше 12 років, які перехворіли на Covid, але не прищепилися жодною дозою вакцини, не можуть сідати на борт. Лише свідчення про одужання (без будь-яких щеплень) не є достатньою підставою для посадки на борт.
 
6. Що передбачено для тих, хто прищепився або перехворів, але хто не має сертифіката green pass?
Ті, хто не має сертифіката green pass, можуть здійснити посадку на борт після пред'явлення аналогічних сертифікатів, що підтверджують проходження повного курсу вакцинації або факт отримання принаймні однієї дози вакцини після одужання від Covid.
 
7. Коли мають бути випущені такі сертифікати, щоб їх визнали дійсними?
Слід дотримуватися правил, встановлених терміну дії сертифіката країни посадки на судно.
 
8. Що передбачено для гостей, які у період, що передує відправленню, перебували у тісному контакті з особою, яка отримала позитивні результати тесту?
Такі гості можуть здійснити посадку на судно тільки через 10 днів з моменту останнього контакту з особою, яка отримала підтверджені позитивні результати тесту.
 
9. Які заходи передбачені для гостей, які мають сертифікат, що підтверджують факт щеплення вакциною, яка не схвалена EMA (Європейським агентством лікарських засобів)?
Гості так само зобов'язані надавати негативні результати тесту на антиген, проведеного за 48 годин до посадки. На додаток до цього, після посадки на борт гості будуть зобов'язані проходити тест на антиген кожні 48 годин. Цей захід не застосовується до дітей віком до 12 років.
 
10. Чи передбачено соціальну дистанцію на борту?
Як і при знаходженні на суші, як запобіжний засіб на борту рекомендується підтримувати соціальну дистанцію не менше одного метра.
 
11. Чи буде скорочено місткість судна?
На борту має бути така кількість вільних кают, яка буде достатньо для дотримання заходів тимчасової ізоляції/карантину, передбачених протоколом. Кількість таких кают становить 2% від числа пасажирів, що перевозяться, і 2% від числа членів екіпажу.
 
12. Чи потрібно носити маску на борту?
На даний момент її носіння обов'язково у закритих приміщеннях загального користування та на відкритих майданчиках, де дотримання соціальної дистанції неможливе. Якщо динаміка заражень дозволить, то з 1 червня круїзна компанія зробить необов'язковим носіння масок у закритих приміщеннях загального користування. Водночас носіння масок буде обов'язковим у ліфтах, під час посадки на борт та висадки на сушу, в автобусах, на шлюпках, а також у разі відвідування каюти суднового лікаря.
 
13. Як зміниться обслуговування на борту? Наприклад, шведський стіл? Джакузі? Спа-салони? Чи знову проводитимуться свята на борту?
Користуватися послугами на борту можна буде за дотримання правил, передбачених для аналогічних послуг на суші. Так, наприклад, завантаженість ресторанів, театрів, спа-салонів, спортивних залів та барів на борту повернеться до значення 100%. Підтверджено поновлення розважальної програми, що включає дискотеки та свята на борту. Шведський стіл буде запропонований у режимі самообслуговування та включатиме вже готові страви та окремі порції.
 


14. Вимірювання температури на етапі посадки та на борту буде обов'язковим?
Це більше не є обов'язковою вимогою. В даний момент температура вимірюється лише при посадці в іспанських портах; крім того, принаймні один раз температура вимірюється в ході круїзів по маршрутах, що проходять через іспанські порти. Температура вимірюється за допомогою спеціальних терміналів, встановлених на борту кораблів.
 
15. Якщо гість, що перебуває на борту, отримає позитивні результати тесту, чи зможе він зійти на сушу і повернутися додому за свій рахунок?
Органи охорони здоров'я порту висадки оцінюватимуть кожен конкретний випадок. При отриманні дозволу від органів охорони здоров'я гості можуть вирушити додому на своєму автомобілі або захищеному транспортному засобі. Якщо відстань між портом висадки та місцем проживання є великою, органи охорони здоров'я попросять провести ізоляційний період у відділенні для хворих на COVID на суші.
 
16. Чи гості, які перебували в тісному контакті з тими, хто отримав позитивні результати тесту (члени сім'ї таких осіб), можуть зануритися на борт/залишитися на борту?
Якщо позитивні результати були отримані при посадці, то особа, яка отримала позитивні результати, а також ті, хто подорожує з ним/з нею, не можуть сісти на борт.
Якщо позитивні результати були отримані під час круїзу, особи, які перебували в тісному контакті з хворим, повинні негайно пройти тест. У разі негативного результату особи, які перебували в тісному контакті з хворою, можуть залишитися на борту, але повинні дотримуватись деяких правил.
 
Гості, які щепилися вакциною (або отримали бустерну дозу) більш ніж 120 днів тому або вилікувалися від хвороби більш ніж 90 днів тому, зобов'язані провести 5 днів у каюті на карантині; після закінчення цього періоду та перед тим, як повернутися до участі в заходах на борту, вони повинні пройти тест на Covid, а протягом 10 днів після контакту з особою, яка отримала позитивні результати, вони повинні продовжувати носити респіратор.
 
Якщо ті, хто перебував у тісному контакті з хворим, прищепилися або отримали бустерну дозу менше ніж 120 днів тому, або якщо вони вилікувалися від хвороби менше ніж 90 днів тому, то відповідно до правил вони зобов'язані тільки приймати їжу в каюті протягом перших 5 днів та 10 днів користуватися респіратором.
 
17. У разі висадки гостей, які отримали позитивні результати, круїз все одно продовжиться відповідно до програми?
Так, він продовжиться відповідно до програми. Якщо кількість пасажирів, які отримали позитивні результати тесту, значно збільшиться, то за погодженням з уповноваженими органами охорони здоров'я можуть бути протестовані гості, що перебувають на борту; також може бути змінено перелік послуг, що надаються на борту, таким чином, щоб обмежити можливість поширення вірусу.
 
18. У автобусах, що використовуються для перевезення пасажирів та для проведення екскурсій, буде обмежена кількість місць?
Ці транспортні засоби будуть заповнені на 100%. Пасажири будуть зобов'язані носити маску (не обов'язково респіратор, нормальна хірургічна маска теж підійде). Буде складено схему сидінь, змінити місце буде не можна, а якщо пасажир отримає позитивні результати тесту, то особами, які перебували з ним у тісному контакті, будуть вважатися ті, хто знаходився на 2-х посадкових місцях у кожному напрямку від особи, яка отримала підтверджені позитивні результати тесту.