Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53

Підписка на розсилку

  Акції | ТОП Круїзи | Знижки

Головна > Круїзні компанії > Celestyal Cruises
Celestyal Cruises

Celestyal Cruises - круїзна компанія з штаб-квартирою в Греції і цікавою концепцією «домашнього затишку». Основою філософії компанії є повне занурення гостей в обраний ними маршрут - автентичність оточення, проникнення в культуру, історію, непідробленість відчуттів. Також, для компанії дуже важливі корпоративна етика і відповідність всім сучасним стандартам в індустрії.
 

Celestyal Cruises пропонує своїм гостям персоналізований підхід, для того щоб вони побачили, відчули на запах і смак, пропустили через себе все найкраще, що тільки є в тому чи іншому регіоні. Суду компанії - посли гостинності та комфорту - без праці доставлять вас навіть в найвіддаленіші куточки східного Середземномор'я або на Кубу, готуючи для вас безліч несподіваних відкриттів як на суші, так і безпосередньо на борту.
 

До кожній каюті приставлений стюард і помічник стюарда. В їх обов'язки входить не тільки тримати каюту в чистоті і порядку, а й виконувати ваші прохання або доручення, відповідати на цікавить вас питання в межах своєї компетенції.
 

У 2017 році Cruise Critic назвало Celestyal Cruises кращої круїзної компанією в номінаціях «Посадка на корабель», «Розваги», «Берегові екскурсії», «Цінності» серед середньо габаритних круїзних компаній. Celestyal Cruises також удостоєна безлічі нагород Greek Tourism Awards в різних номінаціях.
 

Компанія має в своєму розпорядженні 3 круїзні лайнери середніх розмірів. Кожен з кораблів має свій характер і свою унікальну атмосферу. На борту ви зможете як і спокійно поспостерігати за зірками, так і стати частиною різних заходів і масових святкувань - відчути пульс життя.

 

Офіційний сайт компанії: www.celestyalcruises.com

Поділитися:
Лайнери Круїзи Протоколи безпеки Корисна інформація Памятка Категорії кают
Технічні характеристики Рік будівницва - 2003 р. (Реновація - 2024 г.) Тоннаж - 42289 т. Довжина - 202,8 м. Ширина - 28 м. Всього кают - 633 Всього пасажирів - 1266 чол.
Технічні характеристики Рік будівництва - 1994 р. (Реновація - 2023 р.), Тоннаж - 55819 т. Довжина - 219 м. Ширина - 31 м. Всього кают - 630 Всього пасажирів - 1512 чол.
Показать все
Скрыть
Зачекайте кілька секунд...
 
 

Celestyal Cruises ПРОТОКОЛИ БЕЗПЕКИ Covid

У Celestyal Cruises нашими головними пріоритетами є дотримання нормативних вимог, захист навколишнього середовища, а також здоров'я, безпеку і благополуччя наших гостей, екіпажу і спільнот, які ми відвідуємо. Ми знаємо, що подорож під час Covid-19 і після нього зажадає змін в стандартних процедурах. Тому після постійних консультацій з національними і міжнародними державними органами, органами охорони здоров'я, епідеміологами, а також з CLIA. Також ми продовжуємо впроваджувати нові заходи, щоб круїзи були максимально безпечними. Celestyal Cruises хотіли б виділити лише деякі з новітніх і найбільш важливих заходів, які ми будемо впроваджувати, на додаток до будь-яких подальших протоколах, які можуть бути рекомендовані в період з теперішнього моменту до дати відправлення круїзу:

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

Хто має право забронювати круїз з Celestyal Cruises?
Громадяни всіх країн і національностей.

Чи є додаткові документи для круїзів через COVID-19?
Вимоги до круїзів швидко змінюються і варіюються в залежності від порту і країни відправлення. Обов'язково проконсультуйтеся у вашого круїзного менеджера перед бронюванням круїзу.
В даний час для посадки на борт потрібно:
- Негативний результат ПЛР не пізніше 72 годин до посадки на лайнер. Звільняються діти до 6 років).
- Заповнена анкета про стан здоров'я Celestyal Cruises (не раніше ніж за 24 години до посадки).
* Також звертайте уваги на вимоги і зміни вимог кожної країни в круїзі.

За яких обставин, пов'язаних з COVID-19, гостю буде відмовлено в посадці? У посадці може бути відмовлено у таких випадках:
1. При позитивному результаті ПЛР-тесту на COVID-19;
2. Недотримання політики безпеки круїзної компанії і протоколів COVID-19 до посадки або в будь-який час під час рейсу;
3. Ненадання документів, перелічених в пункті 2 (вище).
4. Нездатність дати правдиві відповіді на нашу анкету про стан здоров'я.
5. Симптоми, відповідні COVID-19.

Чи потрібна мені вакцина від COVID-19 для круїзу? Які документи вважаються доказом вакцинації? Наскільки завчасно мені потрібно зробити вакцину?
- Вакцинація не є обов'язковою вимогою для участі в круїзі. Незалежно від того вакциновані ви чи ні, вам буде потрібно надати негативний ПЛР-тест за 72 години до посадки на борт. Проте, якщо ви були вакциновані (не менше 14 днів до дати відправлення) потрібно буде вказати інформацію про вакцину в анкеті.

Чи існують які-небудь обмеження за станом здоров'я або раніше існуючі обмеження за станом через COVID-19 для гостей круїзу?
Гості, які страждають важкими або хронічними захворюваннями, повинні проконсультуватися зі своїм лікарем перед тим, як відправитися в круїз.

Що станеться з моїм оплаченим круїзним якщо у мене виявлять COVID-19 перед круїзом?
Гостям, які подорожують разом в одній каюті, буде запропонований повне повернення коштів за умови підтвердження позитивного тесту на COVID. Іншим гостям в тій же групі подорожей буде запропонований 100% майбутній круїзний кредит, якщо вони вирішили не продовжувати подорож.

 

Чи потрібна відмова від COVID-19 або іншу юридичну угоду до посадки на судно?
На додаток до наших умов бронювання або контрактом на круїзний квиток, який повинні прийняти всі гості, ви повинні будете підтвердити, що ознайомилися з ризиками, пов'язаними COVID і погодиться з протоколами безпеки. Незгода призведе до відмови в посадці.
 
Які витрати покриваються за позитивного результату тесту на COVID-19 під час круїзу?
Збори, пов'язані з тестуванням на COVID-19 і лікуванням на борту у зв'язку з COVID, будуть надаватися безкоштовно.
Будь-які інші витрати будуть оплачуватися гостем, в тому числі на березі, і саме з цієї причини ми настійно рекомендуємо туристичну страховку для кожного гостя, яка покриває COVID, а також медичне страхування, скасування і скорочення відпустки на весь період вашої поїздки, а не тільки круїз .
 
Підібрати кращі пропозиції від страхових компаній України.
 
Якщо у вас виявлений коронавірус вчасно круїзу, то вам і всім, хто проживав з вами в каюті потрібно буде покинути судно для проходження карантину в місті стоянки судна. Допомога в проходженні карантину здійснює круїзна компанія і грецька держава відповідно до їх поточної політии.
 
Якщо гості проводять кілька днів у Греції до круїзу і термін їх тесту на ПЛР минув, чи є у Celestyal угоду з місцевим медичним центром про проведення нового тесту ПЛР? Хто несе витрати?
Так, Celestyal уклала угоду з місцевим медичним центром про проведення міжнародно-акредитованого тестування ПЛР за ціною 45,00 євро на кожного гостя - ця вартість буде за особистий рахунок гостя і оплачена безпосередньо в клініці.
 
Які ПЛР-тести приймаються?
Застосовуються тільки повноцінні ПЛР-тести з міжнародною акредитацією. 72-годинний термін дії тесту починається з моменту його проходження, а не з моменту отримання результату.
 
Якщо по закінченні круїзу мені потрібно буде здати ПЛР-тест, як це зробити?
ПЛР-тестування буде доступно в основних портах висадки для тих гостей, яким потрібно пройти ПЛР-тест для подальшої подорожі або повернення у свою країну. Вартість буде 45,00 євро на людину.
Також ПЛР тестування буде доступно на борту судна за ціною 100,00 євро на людину. Створено спеціальний випробувальний центр, і тести будуть проводитися нашої навченої і розширеної медичною бригадою.
 
Де можна знайти оновлену Політику щодо здоров'я, безпеки та поведінки гостей та Політику відмови в перевезенні?
https://celestyal.com/conditions-of-carriage/
https://celestyal.com/covid-19-health-protocols/
 
ПРОТОКОЛИ В КРУЇЗНОМУ ТЕРМІНАЛІ.
 
Чи можу я сісти на корабель в наступному порту заходу, якщо мені відмовлено в посадці?
Якщо в посадці було відмовлено з причин, вказаних в розділі «За яких обставин, пов'язаних з COVID-19, гостю буде відмовлено в посадці».
 
Чи буде доступна окрема зона реєстрації та лаунж для гостей люкси?
Для гостей люксів і раніше буде доступна окрема процедура реєстрації в терміналах. Зал очікування портового терміналу недоступний.
 
Скільки часу займе посадка на корабель з урахуванням нових процесів і протоколів?
З огляду на поточні обмеження по кількості пасажирів і збільшений час реєстрації, ми не очікуємо, що процес посадки займе більше часу, ніж зазвичай потрібно.
 
Чи є які-небудь нові рекомендації або обмеження по багажу?
Багаж буде як і раніше вивозитися і забиратися на терміналі порту в звичайному режимі. Перед завантаженням на борт весь багаж буде продезінфікований. Ця процедура ніяк не впливає на гостей. Переконайтеся, що ваш багаж чітко промаркований і на ньому є багажні бирки, надані компанією.
 
Що робити, якщо гість погано себе почуває в дні, що передують круїзу?

Якщо перед вильотом ви відчуєте себе погано, рекомендується з вашим менеджером Фор Гейтс Україна.

Чи можу я зійти з корабля самостійно, якщо я вакцинована або у мене негативний результат ПЛР?
Для забезпечення безпеки пасажирів, відвідування портів буде обмежено. Для виходу в порту ви можете використовуватися екскурсією від круїзної компанії або прогулянкою в супроводі співробітника круїзної компанії.
Екскурсії на березі проводяться в рамках програми з повним дотриманням протоколів Celestyal і місцевих органів охорони здоров'я, включаючи часту санітарію автобусів, гарантуючи, що як водії, так і гіди проходять тестування на COVID. В якості альтернативи Celestyal розробила прогулянки з супроводжуючим.
Прогулянки з супроводу не будуть офіційними береговими екскурсіями, а дають можливість насолодитися містом / портом при дотриманні місцевих протоколів. Їх можна буде забронювати на борту лайнера за номінальною вартістю 10,00 євро на людину.
* Ми настійно рекомендуємо бронювати всі екскурсії та слуги по телефону (не підходити до стійки реєстрації для того щоб зменшити контакти).
 
Чи буде екіпаж вакциновано?
Всі члени екіпажу будуть мати негативний ПЛР тест перед відправленням на судно. Другий тест ПЛР буде проведено перед їх посадкою на борт. Після посадки вони будуть залишатися в ізоляції протягом 7 днів, а в кінці 7-денної ізоляції буде проведено третій тест ПЛР. Крім того, докладаються зусилля щодо вакцинації всіх членів екіпажу.
Яка процедура висадки в портах за маршрутом круїзу? Зокрема, на Санторіні (тендери, пропускна здатність канатної дороги)
Будуть встановлені конкретні протоколи, і вся інформація буде доступна, як тільки вони будуть завершені. Однак Санторіні випливає протоколам охорони здоров'я відповідно до вимог національного органу громадської охорони здоров'я.
 
Що я повинен робити, щоб дотримуватися протоколи безпеки Celestyal Cruises проти COVID-19?
- Носіння масок у всіх громадських місцях, за винятком кают, сидячих місць для обідів або напоїв в барах і на відкритих палубах.
- Обов'язково дотримуйтеся фізичної відстані до 1,5 метрів від інших гостей в портових терміналах, на борту судна, а також під час екскурсій на березі або прогулянок з супроводжуючим.
- Дотримуйтесь інструкцій нашої команди і обмеженням щодо кількості гостей в ліфтах, магазинах та інших місцях збору.
- Часто мийте руки теплою водою з милом протягом не менше 20 секунд. Це особливо важливо при поверненні на корабель або з екскурсії з берега, або з прогулянки з супроводом.
 
СТРАХУВАННЯ
 
Чи обов'язково мати туристичну страховку, щоб відправитися в круїз?
Медична страховка від COVID-19, страховка на випадок відміни і туристична страховка настійно рекомендується як для вашого круїзу, так і для всієї поїздки, з моменту вашого від'їзду з дому до моменту вашого повернення, придбана у Celestyal Cruises або у іншій страховій компанії.
 
Вибрати і оформити страховку.
Чи потрібно мені мати при собі копію мого страхового поліса під час круїзу?
Так, завжди рекомендується мати при собі в цифровому або паперовому форматі свою туристичну страховку на випадок, якщо буде потрібно подати заявку.
 
НА БОРТУ ЛАЙНЕРА
 
Системи вентиляції судів Celestyal Cruises. Чи безпечне повітря на борту корабля?
Суду Celestyal оснащені модернізованими технологіями (згідно вимог Протоколів ЄС) для виключення перехресного зараження.
Система вентиляції, що використовує 100% зовнішнього свіжого повітря, без рециркуляції повітря.
Системи фільтрації HEPA, використовувані для вентиляції в ключових областях, таких як медичні центри і спеціальні ізоляційні кімнати.
Дезінфекція ATMOS в системах вентиляції всіх громадських місць.
 
 
Які посилені медичні заходи Celestyal Cruises?
До наявних на борту кваліфікованим лікарям і медсестрам, які мають досвід лікування широкого спектру захворювань, додана команда фахівців згідно вимог по COVID.
Вдосконалений судновий медичний центр з можливостями інтенсивної терапії і модифікований з урахуванням передових методів боротьби з інфекціями.
Постійне навчання і навчання морського медичного персоналу новітнім методам клінічної допомоги для боротьби з COVID-19.

Вбудовані можливості ПЛР-тестування на COVID-19, що забезпечують ефективну і швидку відповідь.
 

Як поліпшено санітарні заходи Celestyal Cruises?
Часта дезінфекція з використанням затверджених дезінфікуючих засобів, ефективних проти коронавірусу і інших мікробів.
Всі зони дезінфікуються кілька разів на день з використанням протоколів очищення і дезінфекції, розроблених у співпраці з європейським і грецьким CDC.
Велика санітарна обробка транспортних та екскурсійних автобусів, а також портових терміналів.
«Вивіски COVID-19» будуть нагадувати гостям про необхідність носити маски у всіх громадських місцях і коридорах, за винятком їжі або пиття, а також для підтримки соціального дистанціювання.
«Вивіски COVID-19» будуть нагадувати гостям про правильне миття рук і частої дезінфекції рук.
Дозатори дезинфікуючого засобу будуть доступні в ключових зонах судів, таких як сходи і ліфти, за межами громадських туалетів, магазинів, барів, театрів, стійки реєстрації, ресторанів і дитячої зони.
Обов'язкова щоденна теплова перевірка гостей і екіпажу.
Місця загального користування та місткість залу змінені і зменшені, щоб забезпечити соціальне дистанціювання між гостями на 1,5 метра.
Маркований і позначений шлях для забезпечення одностороннього руху ВХОДУ / ВИХОДУ, щоб гості не перетиналися і могли дистанціюватися.
 
Чи буде працювати буфет?
Все буфети самообслуговування будуть доступні тільки з одного боку, вони будуть заздалегідь приготовлені і обслужені. Буфет буде тимчасово перетворений в ресторани з обслуговуванням офіціантів.
 
Чи можу я сісти за столик з іншим супутником?
Щоб підтримувати соціальне дистанціювання, Celestyal Cruises скоротила місткість ресторану і буфета, переставивши місця для сидіння. Можливо, ми зможемо задовольнити певні запити, але наші зусилля будуть зосереджені на розміщенні разом гостей, що належать до однієї і тієї ж мандрівної групи.
 
Чи буде доступно обслуговування номерів?
Для вашої зручності обслуговування номерів буде як і раніше  завдяки безконтактній доставці.
 
Чи будуть закриті будь-які заклади або заходи під час круїзу?
Більшість місць на борту будуть відкриті з урахуванням коректувань відповідно до протоколів соціального дистанціювання і іншими протоколами, пов'язаними з COVID-19. Дотримуйтесь відповідним позначенням і вказівкам екіпажу судна.
 
Спа і басейни будуть вони використовуватися?
Спа-салони Whirlpool можуть бути або одномісними, або використовуватися спільно людьми в одній групі мандрівників. Для басейнів буде одна людина на 15 кв. поверхні води. У спа-салоні та салоні краси гості і персонал повинні завжди носити маску. Процедури по догляду за обличчям, при яких маска неможлива, не пропонуються. Через близькість гостей сауни і парові лазні працюватимуть строго по системі бронювання. Використання цих зон разом з іншими гостями, що не входять в одну групу, не допускається.
 
Чи буде дитяча зона працювати?
Дитяча зона буде працювати зі скороченим кількістю гостей в будь-який момент часу, забезпечуючи фізичну відстань 1,5 метра. При необхідності Celestyal Cruises буде керувати тільки дитячими ігровими майданчиками на відкритому повітрі.
 
Чи обов'язково використання масок на борту під час круїзу?
На борту: Використання масок є обов'язковим в усіх внутрішніх приміщеннях судна, за винятком каюти, їдальні при прийомі їжі і в барах. Це не обов'язково на відкритих майданчиках корабля, за винятком випадків, коли неможливо підтримувати соціальне дистанціювання.

Поза корабля: використання масок обов'язково на тендерах, під час берегових екскурсій і під час прогулянок з супроводом, щоб забезпечити дотримання місцевих протоколів.


Яка кількість учасників екскурсійного автобуса на березі? Як будуть проводитися екскурсії?
Місткість берегових екскурсійних автобусів регулюється країною відвідування. В даний час Celestyal обмежить місткість кожного тренера 60%. Це може бути змінено відповідно до діючих рекомендацій органів охорони здоров'я під час вашого круїзу.
Всі екскурсійні партнери Celestyal прагнуть вести бізнес етично і відповідально, забезпечуючи дотримання найсуворіших протоколів щодо здоров'я та санітарії.
Висадка і всі екскурсії будуть проводитися групами в шаховому порядку, уникаючи заторів і скупчення людей.
Інформація про берегової екскурсії буде виводитися на монітори по всьому кораблю.
Соціальне дистанціювання буде строго дотримуватися під час наших інструктажів на берегових екскурсіях.
Відповідальна фізичне дистанціювання в портових терміналах, на борту судна і під час берегових екскурсій буде регулюватися за рахунок зменшення пропускної здатності, зміщення часу активності і строго контрольованого розміру груп.
В даний час дозволені тільки дозволені морськими екскурсіями берегові екскурсії та / або прогулянки в супроводі, які повністю відповідають як протоколам Celestyal, так і місцевим медичним протоколам. Якщо дозволяють умови під час круїзу, цей протокол може бути змінений з урахуванням додаткових опцій.
 
МЕДИЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НА БОРТУ
 
Що мені робити, якщо під час круїзу я відчуваю себе погано з симптомами, схожими на COVID?
Якщо ви погано себе почуваєте, то ви повинні негайно зателефонувати на стійку інформації для гостей, щоб медичний персонал міг його оглянути під час відвідування каюти. При необхідності тести на COVID-19 можуть проводитися на борту, що дозволяє отримувати швидкі і точні результати на місці, поряд з безліччю інших оціночних тестів / заходів. Це одна з багатьох розширених можливостей нашого медичного закладу, де було додано більше лікарів і медсестер, оновлено обладнання і виділений спеціальний центр контрольованого догляду, який допомагає стримувати заразних гостей або членів екіпажу під час надання допомоги, далеко від загальних медичних областей.
 
Який план реагування на позитивний тест на COVID-19 на борту?
План реагування включає ізоляцію потерпілого, карантин для близьких людей, інформування органів охорони здоров'я в порту призначення, велике тестування постраждалих на COVID, евакуацію на береговий об'єкт і співпрацю з місцевими органами охорони здоров'я.
 
Якщо гість переведений в ізоляцію, які послуги і зручності будуть доступні?
Будуть запропоновані подальше медичне спостереження і догляд, необхідні для осіб, ізольованих від випадків зараження COVID-19, а послуги будуть надані відданим, навченим і відповідним чином оснащеним персоналом.
 
Як медичний центр обладнаний для обробки можливого випадку COVID-19?
Наші медичні центри були розширені за рахунок додаткового медичного персоналу та обладнання для надання невідкладної допомоги (наприклад, апаратів штучної вентиляції легенів або ліжок для інтенсивної терапії).
 
Яка вартість медичного обслуговування на борту і тестування на предмет підозри на COVID-19?

На борту літака оцінка і тестування на COVID-19, які проводяться за рекомендацією бортовий медичної бригади, є безкоштовними, а також лікування, пов'язане з COVID-19, надається на борту.


ГРУПИ ТА ЗАХОДИ НА БОРТУ
 
Чи можуть керівники групи або інші члени групи запросити дострокову посадку на борт?
В даний час рання посадка на борт недоступна, щоб забезпечити достатньо часу для санітарної обробки судна між рейсами.
 
Чи можуть групи взяти з собою на борт матеріали та обладнання для використання під час круїзу?
Так. Будь-які матеріали необхідно продезінфікувати так само, як і весь багаж перед вантаженням на борт. Компанія повинна бути проінформована заздалегідь, щоб при необхідності планувати.
 
Чи можуть бути розміщені в портовому терміналі пристосування для підтримки процесу реєстрації для всієї групи?
Через соціального дистанціювання і протоколів COVID всі гості повинні будуть дотримуватися певної процедури посадки. Ціла група не зможе вчинити інакше. Про поетапне прибуття в портовий термінал буде повідомлено заздалегідь, і всі керівники груп повинні будуть забезпечити суворе дотримання зазначеного часу.
 
Чи дозволені все ще прийомні / реєстраційні столи?
Стійки прийому / реєстрації на борту не допускаються. У разі виникнення такого запиту на борту судна лідеру групи необхідно буде поговорити з нашим круїзним директором, який постарається надати допомогу в залежності від запитів і завжди буде прагнути слідувати заходам COVID-19.
 
Чи буде дозволено групам приносити подарунки або товари для доставки в каюту?
Так. Зовнішні подарунки / товари, що доставляються на борт, повинні бути належним чином запечатані в пластиковий пакет, який можна продезінфікувати перед доставкою. Ніякі сторонні продукти харчування не приймаються.
 
Чи можуть бути організовані обідні столики для гостей груп?
Відповідний запит слід направити на стійку реєстрації групи Celestyal до круїзу. Метр D. зробить все можливе, щоб задовольнити запит в окремій частині ресторану, і підтвердження буде дано при посадці.
 
Чи доступні бортові конференц-центри для проведення групових зустрічей і заходів?
Так, все такі запити слід направляти заздалегідь в груповий відділ Celestyal. Групові зустрічі будуть підтверджені при наявності. Будуть введені додаткові заходи санітарії, в тому числі відповідне соціальне дистанціювання в цих місцях.
 
Які протоколи очищення запозиченого обладнання, такого як презентаційні пристрої для відповідей, покажчики, мікрофони і т.д.?
AV-обладнання буде продезінфіковані між зборами. Санітарні серветки будуть надані у випадках, коли предмет (и) передається від одного мовця до іншого. Для оренди суднового устаткування необхідний попередній дозвіл, та можуть стягуватися відповідні технічні збори.
Протоколи здоров'я та безпеки Celestyal Cruises 2022

• Для всіх гостей віком від 12 років (включно) потрібні вакцини, визнані урядом Греції!

Допустимими є вакцини: Pfizer BioNtech, Moderna, Astra Zeneca/Oxford, Novavax, Johnson+Johnson/Janssen, Sinovac Biotech, Gamaleya (Sputnik), Cansino Biologics, Sinopharm.
 
ДО КРУЇЗУ

Ви забронювали круїз у представника Celestyal Cruises в Україні та готуєтеся до вашої незабутньої подорожі!

Що важливо знати перед круїзом на одному з лайнерів Celestyal Cruises і що потрібно зробити перед круїзом:

Вакцинація - всі гості від 12 років (включно) потрібні вакцини, визнані урядом Греції!

Всі гості у віці 12 років та старші повинні пред'явити схвалені урядом Греції щеплення від COVID-19;

- На момент прильоту в Грецію у вас має бути дві дози однієї і тієї ж вакцини. Після другої дози має пройти щонайменше 14 днів (до 7 місяців на момент закінчення туру);
- Якщо після другої дози вакцини пройшло 7 і більше місяців, то вам необхідно зробити дозу бустерної тієї ж вакцини, що ви робили раніше.

Також для круїзів на Celestyal Cruises діє сертифікат про одужання від COVID-19. Допускаються сертифікати, видані трохи більше 3-х місяців до закінчення туру. *Індивідуально надсилається в круїзну компанію перед бронюванням круїзу, для підтвердження.

- Діти віком від 6 до 11 років (включно) повинні надати тест на антиген, який зроблений не пізніше ніж за 48 годин до посадки.
- Додатково гостям від 60 років (включно), а також гостям із супутніми захворюваннями рекомендується відвідати лікаря для попередньої медичної консультації, щоб визначити, чи готові вони до подорожі
 
PLF (Форма пошуку пасажирів) Греції

– Обов'язково заповнюється перед прильотом до Греції!

- PLF-форма в будь-який час, але не пізніше 23:59 до вильоту. Приклад: вилітаєте 02.02.2022. PLF-форма має бути заповнена до 01.02.2022 (до 23:59). Звичайно ж, ми не рекомендуємо так затягувати, тому що можливі технічні збої в роботі на сайті або можуть виникнути інші причини, які можуть вплинути на заповнення форми.

Інструкція із заповнення PLF (Форма пошуку пасажирів) Греції

ПОСАДКА НА БОРТ

Документи для реєстрації (посадки) на борт

- круїзний квиток. Видає вам ваш круїзний експерт за 7 днів до початку круїзу;
- паспорт;
- Анкету громадської охорони здоров'я, яку можна завантажити тут;
– Сертифікат вакцини проти COVID-19 (писали вище).

Експрес-тест на антиген

У процесі посадки вам необхідно буде пройти експрес-тест на антиген:

- тест обов'язковий для посадки;
- він безкоштовний (круїзна компанія робить за свій рахунок);
- У круїзах тривалістю 7 ночей і більше буде потрібно ще один експрес-тест на антиген перед висадкою (закінченням круїзу).

Багаж

Ваш багаж буде помічений під час реєстрації та відправлений на санітарну обробку перед завантаженням на корабель та доставкою до вашої каюти.
 
НА БОРТУ ЛАЙНЕРА (У КРУЇЗІ)

Форма пошуку пасажирів для круїзного лайнера

Вам потрібно буде завантажити та заповнити форму пошуку пасажирів для круїзних лайнерів. Ця форма також надається на борту.

Бортові протоколи

- Протоколи місцевого законодавства потребують щоденного контролю температури для всіх гостей та членів екіпажу. Для цього на лайнері встановлені тепловізори. Теплові сканери розташовані біля ліфтів на палубі. Будь ласка, не забувайте використовувати ці сканери щодня не пізніше 12:00 або до того, як ви зійдете на берег, залежно від того, що настане раніше.

- На борту необхідно носити маску у всіх приміщеннях, крім випадків, їжі або напоїв. Маски не потрібні на відкритих майданчиках, таких як басейни або відкриті тераси (за винятком випадків, коли вони переповнені і неможливо дотримуватися соціальної дистанції).

Відмова дотримуватися медичних протоколів і використовувати ЗІЗ на борту призведе до відмови в посадці.

- Дезінфекція на борту лайнера проводиться кілька разів на день. Кожен пасажир повинен користуватися умивальниками та

Послуги на борту. За можливості використовуйте форми бронювання або зателефонуйте зі своєї каюти, щоб замовити будь-які послуги. Харчування здійснюватиметься у ресторанах a la carte та у форматі «шведського столу», які обслуговує екіпаж. Все меню блюд та напоїв мають QR-коди для тих, хто хоче читати меню в цифровому вигляді.

Навчальна тривога в перший день круїзу.

Відповідно до морського законодавства ви зобов'язані брати участь у зборах/навчаннях з навчальної тривоги.

Через обмеження соціальної дистанції програм було змінено:

– Тепер збори не проводяться на палубах. Під час тривоги вам потрібно перебувати в каюті і ввімкнути телевізор. На ньому і буде проходити повна демонстрація та надаватиметься вся інформація відповідно до навчальної тривоги.

- Після перегляду відео перевірте, чи є у гардеробі необхідні рятувальні жилети. Якщо ви не виявите рятувальні жилети, то обов'язково зателефонуйте на reception (стійку реєстрації).

- Останнім кроком до завершення інструктажу з безпеки є проходження до призначеного місця збору. Це написано на звороті вашого посадкового талону, а також на звороті дверей вашої каюти/люксу. Ви повинні пройти до місця збору протягом двох годин з моменту посадки на борт та відсканувати свій посадковий талон на сканері місця збору. Це обов'язкове, і для забезпечення дотримання проводитимуться перевірки.