Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53

Підписка на розсилку

  Акції | ТОП Круїзи | Знижки

Головна > Круїзні компанії > Celebrity Cruises
Celebrity Cruises

З моменту свого створення в 1989 році, Celebrity Cruise Line залишаються вірними початковим задумом зібрати воєдино всі найкращі риси класичних, елегантних круїзних подорожей, постійно вдосконалюючи спектр своїх послуг відповідно до сучасним способом життя. У 1997 році компанія об'єдналася з Royal Caribbean International під загальним брендом Royal Caribbean Cruises.
Страсна відданість круїзної компанії інтересам своїх гостей і тим ідеалам професійного обслуговування, які є втіленням сучасної розкоші - це те, що відрізняє Celebrity від інших альтернатив морського відпочинку сьогодні. Навіть незначні дрібниці на борту лайнерів Celebrity Cruises відповідають сучасному розумінню тих світових стандартів, завдяки яким морські подорожі спочатку здобули свою популярність, а це: висока якість, чудовий дизайн, просторі номери, неперевершений стиль, дбайливе обслуговування і виключно смачна кухня.
Фірмове «X» Celebrity Cruises є ознакою сучасної розкоші, з її спокійним сучасним дизайном і теплою атмосферою гостінних; ресторанами, де дизайн приміщень не менш важливий ніж кухня і чудовим обслуговуванням, яке є тільки на борту Celebrity Cruises - ознакою того, що ваша відпустка буде неповторним. Крім власне морських подорожей до всіх континентах, Celebrity також пропонує своїм гостям захоплюючі, повні вражень тури по Алясці, Австралії / Нової Зеландії, Канаді, Європі та Південній Америці. На 2012 рік, Celebrity Cruises має флотом з 11 прекрасних кораблів.

Історія компанії:
Як тільки перший корабель був спущений на воду в 1990 році, відразу ж Celebrity зайняла заслужене місце серед лідерів в індустрії круїзних подорожей. Таке визнання було досягнуто завдяки просторим, стильним інтер'єрам лайнерів; вишуканим обідів, що звели ресторанна справа в ранг мистецтва; індивідуальним обслуговуванням, із співвідношенням кількості обслуговуючого персоналу і гостей 2: 1; і несподіваними, новомодними розвагами на борту, тобто, всього того, що потрібно, щоб забезпечити неповторні враження в короткі строки. Введення в експлуатацію нового стильного класу кораблів Solstice зміцнив позиції лідерства Celebrity Cruises.

Поповнення флоту Celebrity - Millennium Class.
У 2000 році Celebrity спустили на воду корабель нового класу з відповідною назвою Celebrity Millennium, на якому були встановлені перші в світі газотурбінні двигуни, технологія яких дозволяє знизити викиди в атмосферу на 95 відсотків в порівнянні з традиційними силовими установками. Celebrity Millennium і її «сестри» - Infinity, Celebrity Summit і Celebrity Constellation - всього за два роки (2000-2002) майже вдвічі збільшили звичайний пасажирооборот компанії, при цьому кожен корабель пропонує гостям неперевершені гастрономічні враження в кожному з ексклюзивних ресторанів з атмосферою усамітнення. «Olympic» Celebrity Millennium, «SS United States» Celebrity Infinity, «Normandie» Celebrity Summit і «Ocean Liners» Celebrity Constellation - кожен з них може похвалитися оригінальними панелями і артефактами з знаменитих трансатлантичних розкішних лайнерів, в честь яких вони були названі ( « Ocean Liners »містить фрагменти обшивки Ile de France), а також перетворюють прийом пиши в видовище завдяки майстерності своїх кухарів і незвичайної різьбі в істинно французькому стилі.
Сьогодні компанія пропонує, на додаток своєї екскурсійної програми, сухопутні тури вглиб Аляски і Канади.

Ще більше розкоші:
З моменту свого створення Celebrity пропонували своїм пасажирам багатий спектр послуг та можливостей розслабитися. Понад 100 брендових засобів і послуг з догляду за тілом і нові «смаки розкоші» стали візитною карткою лайнерів Celebrity ще в 2003 році. Серед них: вітальний келих шампанського і мімоза для гостей, холодні рушники і свіжий шербет біля басейну, розширений вибір страв у їдальні, в тому числі можливість відвідати суші-бар і піцерію, майстер-класи з йоги та пілатесу на заході і багато іншого. У тому ж році Celebrity представив публіці новий Concierge Class, основною рисою якого були підвищений рівень комфорту в каютах, всілякі зручності індивідуальне обслуговування і перша в світі «Акупунктура в море».

Пригодницькі круїзи на Галапагоські острови:
У 2004 році, круїзна компанія запустила тури на лайнерах серії «Celebrity Xpeditions,» - можливість одночасно отримати унікальний досвід перебування в незнайомому середовищі і першокласний сервіс. Єдина в своєму роді програма дає гостям весь той спектр послуг преміум-класу, якими славляться Celebrity в нових екзотичних місцевостях, включаючи круїзи до чарівних Галапагоським островам на розкішній мега-яхті.

Знайомтеся - Solstice Class:
Сьогодні вже десять кораблів флоту Celebrity - це лайнери класу Solstice, які акцентують увагу пасажирів саме на приголомшливому зовнішньому вигляді і деталях проектування, а також на виняткових можливостях цікаво провести час. Лайнери Solstice підняли стиль морських подорожей і професійний сервіс на новий вищий рівень. Celebrity Solstice був спущений на воду в 2008 році, Celebrity Equinox в 2009 році, і Celebrity Eclipse в 2010 році. Всі три лайнера розраховані на 2850 гостей, а приблизний вага кожного становить 122 000 тон. Celebrity Silhouette приєднався до флоту Celebrity в 2011 році, а Celebrity Reflection вже в 2012 році. Обидва лайнера відрізняються ще більш значними розмірами.
Celebrity's Solstice Class має першим в галузі «клубом на галявині», що представляє собою свого роду копію заміського клубу під відкритим небом з реальним покритим травою газоном, де гості можуть практикуватися в грі в гольф, грати в різні ігри, наприклад крокет і боулінг, або просто розслабитися під сонцем або при світлі зірок; також на лайнерах представлено перше в світі Шоу гарячих стекол на борту корабля, який створено за підтримки Корнинського Музею Скла. Solstice Class також пропонує більш просторі і більш вишукані каюти, які були обставлені під впливом «Перших леді Celebrity» - п'яти світських жінок з унікальними сприйняттям культури подорожей і гостинності. Нові кораблі мають меншу кількість внутрішніх кают - вікна 90% тутешніх кают виходять на океан, а 85% кают мають веранди. Є також абсолютно нова категорія кают - «AquaClass» - розрахований на любителів спа і надає безліч ексклюзивних зручностей, таких як спеціальна програма здорового харчування і можливість необмеженого перебування в кімнаті для релаксації або в Перській Саду. Кораблі класу Celebrity's Solstice також є першими в галузі лайнерами, на яких використовуються технології по отриманню сонячної енергії. Деякі сонячні панелі мають подвійне призначення, забезпечуючи тінь на терасі і, разом з тим, виробляючи енергію.

Гастрономічні спокуси Celebrity
Celebrity дарує своїм гостям виняткову можливість насолодитися вишуканою кухнею. Свіжий, творчий підхід до кулінарії знаменитого шеф-кухаря Джеймса Берда вносить в ресторанна справа саме ту нотку новизни, що сприяла оглушливого успіху Qsine, «однозначно неординарному» ресторану, який вперше був представлений на борту Celebrity Eclipse. Такий же успіх мала і Lawn Club Grill - перша закусочна-барбекю під відкритим небом на борту Celebrity Silhouette.

Таке інноваційне кулінарне бачення знаходить своє відображення у всьому: від рецептів і інгредієнтів до подачі страв та обслуговування.
У 2008 році, ще до спуску на воду Celebrity Solstice, Celebrity Cruises відкрили вже п'ять унікальних ресторанів в море, до кінця 2012 року їх число зросло, в цілому, до 45.

Celebrity Cruises Сьогодні:
Клас Solstice повністю змінив «обличчя» і зміст брендового імені Celebrity. Багато з елементів дизайну, розважальних і кулінарних концепцій, які вперше використовувалися на борту кораблів класу Solstice, виявилися настільки ефективними і популярними, що на початку 2010 року Celebrity оголосили про плани підігнати свої кораблі класу Millennium до стандартів Solstice. До теперішнього часу вже 9 суден пройшли таке «оновлення».
Серед особливостей класу Solsticе, адаптованих до класу Millennium, можна виділити:
• каюти AquaClass і ексклюзивний, що спеціалізується на морепродуктах, ресторан AquaClass - Blu.
• Qsine, «однозначно незвичайний» ресторан зі спеціалізованим меню.
• Tuscan Grille, популярна закусочна мережі Napa Valley-meets-Italian.
• Bistro on Five - жвава закусочна, де можна знайти найсмачніші млинці.
• Крижаний Martini Bar.
• Новомодні кафе al Bacio і Gelateria, що стали заміною раніше Cova Café.
• Винний бар з еноматіком, італійської системою розливу вина, що дозволяє гостям вибрати і налити собі келих вина на будь-який смак одним натисканням кнопки.
• Ще більш розкішні люкси, які, зі своєю новою стильною меблями, телевізорами з плоским екраном, приємним текстилем, постільною білизною та килимовим покриттям, складуть гідну конкуренцію номерами в найсучасніших готелях Європи.
• Оновлені каюти, з абсолютно новим килимовим покриттям, телевізором з плоским екраном і чудесним текстилем.
• Нові колірні схеми і декор, що є відображенням самобутнього стилю Solstice в кожному залі і кожній кімнаті, від театру Celebrity до закусочної Seaside Grill, від основного обіднього залу до Michael's Club.
Завжди на пульсі того, чого хочуть їхні гості і з прицілом на майбутнє, Celebrity Cruises продовжує вводити нововведення і забезпечувати той рівень відпочинку, який уже удостоєний безлічі нагород.
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ Celebrity Cruises

лайнери:
CELEBRITY ECLIPSE
SELEBRITY EQUINOX
CELEBRITY SILHOUETTE
CELEBRITY SOLSTICE
CELEBRITY REFLECTION
CELEBRITY CONSTELLATION
CELEBRITY INFINITY
CELEBRITY MILLENNIUM
CELEBRITY SUMMIT
CELEBRITY CENTURY
CELEBRITY XPEDITION

 

Офіційний сайт компанії: http://www.celebritycruises.com

Поділитися:
Лайнери Круїзи Протоколи безпеки Корисна інформація Памятка Категорії кают
Технічні характеристики Рік будівництва - 2025 р. Тоннаж - 129500 т. Довжина – 306 м. Ширина - 39 м. Всього кают - 1467 Всього пасажирів - 2918-3521 чол.
Технічні характеристики Рік будівництва - 2023 р. Тоннаж - 140600 т. Довжина - 327 м. Ширина - 39 м. Всього кают - 1646 Всього пасажирів - 3276-3950 чол.
Технічні характеристики Рік будівництва – 2022 р. Тоннаж – 129500 т. Довжина – 306 м. Ширина – 39 м. Всього кают - 1467 Всього пасажирів – 2918-3521 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2020 р. Тоннаж - 129500 т. Довжина - 306 м. Ширина - 39 м. Всього кают - 1467 Всього пасажирів - 2918-3521 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2019 р. Тоннаж - 5739 т. Довжина - 101 м. Ширина - 17 м. Всього кают - 50 Всього пасажирів - 100-120 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2018 р. Тоннаж - 117000 т. Довжина - 306 м. Ширина - 39 м. Всього кают - 1425 Всього пасажирів - 2918/3373 чол.
Технічні характеристики Рік будівництва - 2012 р. Тоннаж - 122000 т. Довжина - 349 м. Ширина - 48 м. Всього кают - 1 515 Всього пасажирів - 3030 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2011 р. (Реновація - 2016 р.), Тоннаж - 122000 т. Довжина - 349 м. Ширина - 48 м. Всього кают - 1 443 Всього пасажирів - 2886 чол.
Технічні характеристики Рік будівництва - 2010 р. (Реновація - 2016 р.), Тоннаж - 120000 т. Довжина - 315 м. Ширина - 36 м. Всього кают - 1425 Всього пасажирів - 2850 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2008 р. (Реновація - 2016 р.), Тоннаж - 122000 т. Довжина - 315 м. Ширина - 37 м. Всього кают - 1425 Всього пасажирів - 2850 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2008 р. (Реновація - 2014 р.), Тоннаж - 122000 т. Довжина - 315 м. Ширина - 36 м. Всього кают - 1425 Всього пасажирів - 2850 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2007 р. (Реновація - 2017 р.), Тоннаж - 320 т. Довжина - 28 м. Ширина - 11 м. Всього кают - 8 Всього пасажирів - 16 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2002 р. (Реновація - 2007 р.), Тоннаж - 91000 т. Довжина - 294 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 1017 Всього пасажирів - 2064 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2001 р. (Реновація - 2018 р.), Тоннаж - 2937 т. Довжина - 94 м. Ширина - 15 м. Всього кают - 49 Всього пасажирів - 98 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2001 р. (Реновація - 2016 р.), Тоннаж - 91000 т. Довжина - 294 м. Ширина - 37 м. Всього кают - 975 Всього пасажирів - 1950
Технічні характеристики Рік будівницва - 2001 р. (Реновація - 2015 р.), Тоннаж - 91000 т. Довжина - 294 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 1023 Всього пасажирів - 2046 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2000 р. (Реновація - 2016 р.), Тоннаж - 91000 т. Довжина - 294 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 975 Всього пасажирів - 1950 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 1998 р. (Реновація - 2016 р.), Тоннаж - 1610 т. Довжина - 64 м. Ширина - 12 м. Всього кают - 24 Всього пасажирів - 48 чол.
Показать все
Скрыть
Зачекайте кілька секунд...
Royal Caribbean/Celebrity Cruises - Trade sanction notification

У зв'язку з торговими санкціями США, які діють, зокрема, на окупованих територіях, круїзна компанія Royal Caribbean/Celebrity Cruises відмовляє у посадці мешканцям:

- Донецької області;
- Луганської області;
- Автономної республіки Крим.
 
Також кожному пасажиру потрібно буде надіслати інформацію та документи, що підтверджують проживання не на території підсанкційних областей України. Для цього потрібно надіслати листа до круїзної компанії Royal Caribbean/Celebrity Cruises.

Вкажіть вашу адресу проживання в наступному форматі: Приклад написання
• Повне ім'я
• Вулиця та номер будинку/будинку
• Місто та поштовий індекс
• Область/край (адміністративний район)
• Країна
• IVAN PEREPELYTSA
• 35 Khreshchatyk str., ap. 39
• Kyiv, 04076
• Kyiv region
• Ukraine

Крім адреси проживання, вам потрібно буде надати копії як мінімум двох документів, в яких зазначено вашу поточну адресу проживання. Два документи (з п'яти варіантів, наведених нижче) потрібно буде прикріпити до листа, перед відправкою даних до круїзної компанії Royal Caribbean/Celebrity Cruises.

• Закордонний паспорт;

• Національне посвідчення особи (Перша сторінка внутрішнього паспорта та прописка);

• Водійське посвідчення;

• Карта постійного резидента іноземця;

• Заява на отримання статусу постійного резидента з заявою про зміну статусу, що очікує розгляду.
 

Лист з інформацією про адресу проживання та файлами потрібно відправити з вашого особистого email на email круїзної компанії: celebrityrrs@celebrity.com
 
У темі листа потрібно вказати номер бронювання «Reservation number». 
 

Після того, як ви надішлете документи, вам більше нічого робити! Співробітники круїзної компанії зв'яжуться з вами лише якщо їм знадобиться додаткова інформація. Якщо у вас виникнуть питання, зв'яжіться з вашим круїзним експертом:


 

    
Консультація пз приводу будь яких запитань
 
З повагою,
FOUR GATES GROUP

КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ КРУЇЗНИХ ПАСАЖИРІВ

ДЕКІЛЬКА ПОРАД, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ВАМ ЗАВЖДИ ВІДЧУВАТИ СЕБЕ КОМФОРТНО НА БОРТУ ЛАЙНЕРА.

 

ПЕРЕД МАНДРІВКОЮ

Вирушаючи в міжнародний морський круїз, ми радимо переконатися, чи не забули Ви:
  • закордонний паспорт, в якому повинні бути проставлені необхідні візи;
  • круїзні документи; страховий медичний поліс;
  • супутні документи.
 
ПІД ЧАС ПОСАДКИ НА ЛАЙНЕР
  • Рекомендуємо Вам прибути в морський порт за 4 години до відходу лайнера.
УВАГА! ЛАЙНЕР запізнився НЕ ЧЕКАЄ! Решта туристи несуть повну матеріальну і моральну відповідальність за наслідки, що виникли в зв'язку з їх запізненням до відправлення судна.
Зверніть увагу, багаж здається в порту і доставляється в каюту (рекомендовані чайові за доставку багажу становлять приблизно 2 $ за одиницю, оплачуються при здачі багажу).
  • Під час проходження митних і прикордонних формальностей ви здаєте свій паспорт співробітникам еміграційної служби лайнера (на час круїзу), піднімаєтеся на борт лайнера, розміщує в каюті, номер і категорія каюти вказані в круїзних документах.
  • У кожній каюті є інформація про розташування служб, план-карта лайнера, телефонний довідник різних служб судна. Кожна каюта оснащена кондиціонером, телефоном, телевізором, сейфом, розетками на 110 вольт і 220 вольт. У деяких каютах є фен. У кожній каюті є ванна кімната, оснащена душем, в каютах категорії світ є ванна.
Якщо ви голодні, на верхній палубі працює кафе - шведський стіл, час роботи вказано в корабельної газеті CruiseCompass.
Перед відходом лайнера завжди проводиться «Навчальна тривога», ви повинні взяти рятувальний жилет і взяти участь в навчаннях.

 

ПІД ЧАС КРУЇЗУ
  • Щодня в каюту доставляється програма дня CruiseCompass з детальним зазначенням місця, часу і змісту проведених заходів на борту, часу початку екскурсійної програми, температури повітря, а також із загальними відомостями про порт заходу, рекомендаціями по вибору одягу та ін.
  • Настійно просимо вас стежити за збереженням свого багажу. Цінності і гроші рекомендується зберігати в сейфах.
  • На борту наших лайнерів є: басейни, які знаходяться на верхній палубі, також ви зможете скористатися джакузі, до ваших послуг солярій, косметичний салон і масажний кабінет, перукарня, бібліотека, зал ігрових автоматів, казино, кілька барів, дискотека, магазини безмитної торгівлі, кінотеатр, центр дитячих розваг і багато, багато іншого.

 

ВАШ ГАРДЕРОБ

Дамам рекомендується взяти з собою вечірні, коктейльні сукні, чоловікам - костюм і краватку. Під час круїзу, на лайнері будуть влаштовуватися урочисті прийоми, один з яких влаштовує Капітан лайнера.

 

ДОДАТКОВІ ВИТРАТИ НА БОРТУ СУДНА, ЇХ ОПЛАТА

  • У До вартості круїзу входять всі види харчування на борту лайнера (за винятком вечерь в альтернативних ресторанах), проживання в каюті вибраної категорії, користування тренажерним залом, басейнами, а також програма розваг, портові збори і мита.
  • Додатково оплачується: продукція барів, бронювання місць в альтернативних ресторанах, послуги пральні, салону краси, SPA, казино, берегові екскурсії, спортивні заняття в групах, замовлення їжі і напоїв в каюту з 00:00 до 5:30 ранку.

 

БЕЗГОТІВКОВІ ОПЛАТИ ВИТРАТ НА БОРТУ

Для зручності розрахунків всі пасажири при реєстрації отримують так звану кредитну карту Sea Pass, на яку зараховуються всі додаткові витрати на борту під час круїзу. Готівкові і кредитні карти вам будуть потрібні для розрахунків в портах стоянки лайнера.

 

Що таке карта SeaPass?

  • Кредитна карта на лайнері (за допомогою цієї карти можна зробити покупки в магазинах на борту судна, придбати квитки на берегові екскурсії, взяти участь в лотереї, замовити алкогольні напої і коктейлі в барах, оплатити відвідування салону краси, масажного кабінету, фотографії, послуги пральні та хімчистки і багато іншого. Фішки і жетони для казино купуються як за готівку, так і кредитну картку.
  • Пропуск на лайнер (на карті вказано назву круїзної компанії, назва корабля, назва ресторану, номер стола).
  • Ваше посвідчення особи на час круїзу (на карті вказані прізвище, ім'я).
  • Ключ від каюти.
  • Карта SeaPass повинна бути активована в день початку круїзу. Ви можете пред'явити вашу кредитну карту при реєстрації, після чого, всі витрати будуть зчитуватися автоматично або інформувати про те, що Ви бажаєте оплачувати витрати готівкою, в цьому випадку, зверніться на Pursers Desk / GuestRelationsі внесіть депозит в розмірі $ 250 з людини, сума може варіюватися в залежності від тривалості круїзу. Після цього на Ваше ім'я буде відкритий рахунок і для оплати витрат на борту вам буде потрібно тільки пред'являти карту і підписувати чеки. За день до закінчення круїзу вам буде представлений загальний рахунок з детальним зазначенням витрат на борту, який необхідно сплатити напередодні до 23:00 або з 06:00 до 07:00 в день закінчення круїзу.
  • Карту Sea Pass турист завжди повинен мати при собі.
  •  

ЧАЙОВІ

У всьому світі це норма, так як 90% платні обслуговуючого персоналу складають саме чайові.
За вибором, ви можете оплатити чайові при бронюванні круїзу в уповноваженому офісі або на борту готівкою або шляхом зарахування на бортовий рахунок
Сума чайових, вказана приблизно і може варіюватися в залежності від круїзної компанії і категорії каюти (з людини в день):
  • При розміщенні в каюті без вікна, з вікном, з балконом (Standard Room): $ 18,00 / на особу на добу;
  • При розміщенні в каюті Concierge & Aqua Class: $18.50 / на особу на добу;
  • При розміщенні в каюті Suite Class: $23.00 / на особу на добу

БЕРЕГОВІ ЕКСКУРСІЇ

  • У вашій каюті знаходиться форма-замовлення на берегові екскурсії, при бажанні прийняти участь в екскурсіях, її необхідно заповнити і здати на стійку "Shore Excursions", де можна отримати інформацію про екскурсії в портах заходу і придбати квитки. Вартість екскурсій не входить у вартість путівки. Перед заходом в порт Директор Круїз і Лектор проводять бесіди про місцеві визначні пам'ятки і екскурсіях, пропонованих на борту, а також про магазини і вигідні покупки.
  • Туристи, які не захотіли брати участь в екскурсіях, можуть самостійно розпоряджатися часом в порту.

 

МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ

На всіх лайнерах компаній Royal Caribbean International, CelebrityCruisesі AzamaraClubCruisesпрісутствует кваліфікований лікар і медсестри, які працюють цілодобово на випадок надання екстреної допомоги. Медичні послуги, надані на борту, оплачуються додатково, тарифи відповідають європейським. Рекомендуємо взяти з собою необхідні препарати. Якщо ви чуйно реагуєте на найменше коливання лайнера, радимо скористатися спеціальними таблетками, які можна безкоштовно отримати у лікаря або на стійці GuestRelations.

 

ПОСЛУГИ ПРАЛЬНІ ТА ХІМЧИСТКИ

Наші лайнери обладнані прекрасної пральнею і хімчисткою. Прейскурант на даний вид послуг знаходиться в вашій каюті. При стандартному замовленні речі будуть доставлені протягом наступного дня. Якщо вам необхідно отримати речі протягом дня, ви повинні здати заповнену форму і речі в спеціальному пакеті стюардові до 09:00, доплата становитиме 50% від загальної вартості замовлення.

 

МАГАЗИНИ БЕЗМИТНОЇ ТОРГІВЛІ

На борту лайнерів є магазини безмитної торгівлі, де широко представлені різноманітні товари: сувеніри з символікою Royal Caribbean, CelebrityCruises, і AzamaraClubCruises, тютюнові вироби, алкогольні напої, одяг, парфумерія та косметика, ювелірні вироби, предмети першої необхідності. Під час стоянок в портах магазини не працюють. При купівлі алкоголю, він буде доставлений в Вашу каюту лише в передостанній день круїзу, для того, що Ви могли забрати його з собою.

 

ПОСЛУГИ ЗВ'ЯЗКУ

  • По телефону з вашої каюти ви можете здійснювати міжнародний зв'язок, вартість 1 хвилини розмови становить в середньому $ 15.
  • Наші лайнери оснащені системою WiFi, яка забезпечує практично безперебійну роботу стільникового зв'язку на борту.
  • На всіх лайнерах є інтернет-кафе, послуги зв'язку платні.

 

САУНА, SPA, САЛОН КРАСИ

На борту лайнера є сауна, SPA і салон краси. Послуги надаються за додаткову плату. Якщо ви хочете скористатися цими послугами, ми рекомендуємо заздалегідь призначити час сеансу / процедури.

 

У ВАШІЙ КАЮТІ

У каюті, для вашої зручності знаходяться безалкогольні напої, які оплачуються додатково.

Ви можете зв'язатися з HouseKeepingв будь-який час дня і ночі і замовити додаткову подушку, ковдру, закуски в каюту і багато, багато іншого. Напої (сік, чай) і закуски, зазначені в меню Room Service, подаються в каюту безкоштовно, за винятком нічного часу з 00:00 до 5:30 у (обов'язкова оплата чайових - 2 - 5 $).

 

РАДІО І ТЕЛЕБАЧЕННЯ

У всіх каютах на лайнерах Royal Caribbean, CelebrityCruises, і AzamaraClubі обладнані радіо та телевізором. Телебачення транслює канали супутникових новин з різних країн, фільми, музичні програми і внутрішній телеканал, що розповідає про програму на борту, портах заходу і т.п.

 

РЕСТОРАНИ І КУХНЯ

Для тих, хто віддає перевагу дієтичне харчування, наші шеф-кухарі приготують страви зі зниженим вмістом жиру, цукру. Ми також пропонуємо вегетаріанське і дитяче меню. Не важливо, в який час доби ви зголодніли, ви завжди знайдете щось смачне.

 

ЗАМОВИТИ СТОЛИК В РЕСТОРАННІЙ ЗАЛІ.

Коли ви робите бронювання круїзу, ви можете вибрати розмір столу в ресторані, який буде закріплений за вами на весь час круїзу, а також повідомити вашому агенту бажане для вас час прийому вечері (першу або другу зміну): I зміна - 18:15 - 20:00 чи II зміна - 20:30-22:00. Ми також раді запропонувати Вам можливість вечеряти в будь-який зручний для Вас час, вибравши зміну харчуванні MyTimeDining (RCI) / CelebrityCelect (CCL). Також гості подорожують з дітьми молодше 13 років можуть забронювати опцію MyFamilytimedining (при підтвердженій I зміні харчування) і в цьому випадку їхні діти будуть нагодовані приблизно за 40 хвилин, після чого за ними прийде співробітник дитячого клубу для спокійних ігор або перегляду мультфільмів і у батьків з'явиться можливість більше часу приділити один одному. Дитину необхідно зареєструвати в дитячому клубі AdventureOcean в перший день круїзу.


КУРІННЯ НА БОРТУ ЛАЙНЕРІВ
Заборонено куріння в каютах і в більшості громадських приміщень. Також, діє заборона на куріння за ігровими столами в казино, проте у ігрових автоматів курити дозволяється. Крім того, на кожному лайнері відведені спеціальні місця для куріння, як в приміщеннях, так і на відкритих палубах по правому борту лайнера. Місця для куріння позначені написом і обладнані попільничками. Пасажири, які проживають в каютах з балконом, можуть курити на балконах. Звертаємо Вашу увагу, що на лайнерах RCI на балконах кают, що виходять на Центральний парк / Central Park і алею Boardwalk куріння категорично заборонено. Штраф за порушення правил куріння 250 $. На борту лайнерів CCLкуреніе заборонено як в каютах, так і на балконах кают.

АЛКОГОЛЬ
Алкогольні напої, принесені на борт судна, будуть вилучені службою безпеки і повернуті власнику напередодні закінчення круїзу.
Особам, які не досягли 21-річного віку, розпивання алкогольних напоїв суворо забороняється, ця постанова строго дотримується обслуговуючим персоналом, на прохання бармена / офіціанта пасажир зобов'язаний пред'явити SeaPass, який містить інформацію про вік пасажира. Порушення правил вживання алкоголю, а також асоціальна поведінка може спричинити за собою арешт, примусову посадку з лайнера в наступному порту заходу і передачу в органи правопорядку.


ВАГІТНІСТЬ
Вагітні жінки допускаються до перевезення, якщо термін вагітності після закінчення круїзу не досягне 24 тижнів. Наполегливо рекомендуємо вагітним жінкам мати при собі довідку від лікаря-гінеколога, яка підтверджує, що вагітність протікає без ускладнень, і протипоказань для здійснення поїздки немає.

ДІТИ
Мінімальний вік дітей, які приймаються до перевезення, становить 6 місяців, проте на деяких круїзах мінімальний вік становить 1 рік. Просимо уточнювати в вашому агентстві. На всі лайнери RCI і CCL обладнані дитячими клубами, які діляться на 5 вікових груп і в які приймаються діти від 3 до 17 років включно.

НЕПОВНОЛІТНІ
Пасажири молодше 21 року вважаються неповнолітніми і під час круїзу повинні проживати в каюті з батьками / довіреною особою, при посадці довірена особа повинна мати при собі доручення від батьків. Доручення має бути з перекладом на англійську мову і завірена апостилем.
 

ЗАКІНЧЕННЯ КРУЇЗУ, ВИСАДКА

В один із днів круїзу в вашу каюту будуть доставлені спеціальні форми - DisembarkationForm. Заповніть їх, вказавши час виходу з лайнера. Відповідно до зазначеного часом, в вашу каюту доставлять багажні бірки певного кольору, які необхідно буде заповнити і прикріпити до багажу за день до закінчення круїзу. Також за день до закінчення круїзу, вам в каюту будуть доставлені митні декларації, які необхідно заповнити та мати при собі для проходження паспортного і митного контролю.
Заповнені багажні бірки прикріплюються на валізи, сумки. Багаж виставляється в коридор до 24.00 в передостанній день круїзу. В день прибуття в порт ви повинні розрахуватися по картці SeaPass (до 7.00 ранку) і отримати паспорт! (Pursers desk / Guest Relations). Багаж Ви отримаєте в порту, орієнтуючись за кольором багажної бірки.

Протоколи Celebrity Cruises
 
ЄВРОПА
 
Інформація може змінюватись. Ви завжди можете її перевірити на офіційному сайті круїзної компанії, за посиланням.

 
1. ВАКЦИНАЦІЯ
 
З 8 червня 2022 р. усі гості віком 18 років і старші мають бути повністю вакциновані**

У порту (при реєстрації на борт) необхідно буде надати роздрукований сертифікат із QR-кодом.

Гості вважаються повністю вакцинованими проти COVID-19, якщо з моменту їхньої другої дози в серії з 2 доз (наприклад, вакцини Pfizer або Moderna) минуло 2 тижні; або через 2 тижні після серії одноразової вакцинації, такої, як вакцина Johnson & Johnson Janssen.
 
Дозволені вакцини:
 
• Pfizer (2 дози).
• Moderna (2 дози).
• Johnson & Johnson (1 доза).
• AstraZeneca/Covishield (2 дози).
• Sinovac (2 дози).
• Sinopharm (2 дози).
• Covaxin (2 дози).
 
Якщо після останньої дози, на момент круїзу, пройде більше 9 місяців, необхідно зробити бустерну дозу.
 
Змішані вакцини:
 
Допускаються змішані вакцини з перерахованих вище. Між дозами має пройти щонайменше 28 тижнів.
 
Допускаються гості без бустерної дози. Але в цьому випадку, вам потрібно буде власним коштом робити тести перед відвідуванням кожного порту. Докладніше
 
У деяких випадках приймається сертифікат, що підтверджує, що ви перехворіли на коронавірус. Докладніше. Але в цьому випадку, вам потрібно буде власним коштом робити тести перед відвідуванням кожного порту. Також не всі порти підтримують цей варіант.
 
*Вартість тестування на борту складає від 55 usd за 1 тест.
 
2. ТЕСТ
 
Всім гостям від 2-х років (вкл.) необхідно пред'явити негативний результат антиген тесту на Ковід при посадці на борт.

Важливо: Його потрібно зробити не раніше, ніж за 2 дні до посадки на борт.

Тестування онлайн: ви можете замовити «набір для контрольованого самотестування Abbott Binaxnow™ COVID-19 AG». Суть: ви робите тест самостійно, під відеоспостереженням лікаря. Замовити комплект для домашнього тестування
 
Якщо круїз закінчується в Іспанії: потрібно зробити тест за 1 день до прибуття до Іспанії

Якщо круїз закінчується в Амстердамі: потрібно зробити тест із прибуття в порт Амстердама в період 24 години після прибуття.
 
3. НА БОРТУ

В даний час всі гості віком від 2 років і старші повинні носити маски в театрі та казино.
 

*Вимоги до масок можуть відрізнятися залежно від регіону.




>>>із Флориди, США

 
Вимоги до вакцин

Які вакцини приймаються Celebrity Cruises?
 
Celebrity Cruises приймає вакцини, які повністю схвалені або дозволені для екстреного використання FDA США або Всесвітньою організацією охорони здоров'я. Всі дози вашої вакцини повинні бути від одного виробника та одного типу (наприклад, мРНК) у необхідній кількості доз, які будуть вважатися введеними повністю (наприклад, 2 дози Pfizer, Moderna, AstraZeneca і т.д. або 1 ін'єкція вакцини Джонсон та Джонсон) . Гість вважається повністю вакцинованим через 14 днів після завершення вакцинації.
 
Див. дозволені вакцини FDA США.
 
Див. дозволені вакцини Всесвітньої організації здоров'я
 
Політика щодо вакцин може змінюватися в міру того, як ми відслідковуємо розвиток керівництв у галузі охорони здоров'я та урядових постанов.
 
Змішані вакцини від різних виробників
 
Ми визнаємо змішану вакцинацію, що складається з доз різних виробників, за умови, що ваша серія вакцини відповідає наступним вимогам:
 
- Гості повинні отримати щонайменше дві дози вакцин, повністю схвалених або дозволених для екстреного використання FDA США або Всесвітньої організації охорони здоров'я.
- Дві дози слід вводити з інтервалом щонайменше 28 днів*.
- Остання доза має бути поставлена ​​щонайменше за 14 днів до відправлення.
 
*Для гостей, що відправляються з портів за межами США: при комбінації AstraZeneca та мРНК вакцин (Pfizer або Moderna), між двома дозами має бути не менше 42 днів.
 
Змішані вакцини не приймаються у всіх портах заходу. Гостям, які пройшли вакцинацію змішаною серією, може бути заборонено вихід на берег у цих портах, або їм може знадобитися пройти додаткове тестування, якщо вони захочуть зійти на берег.
 
Тестування

Якщо для посадки на ваш лайнер потрібно скласти тест на COVID заздалегідь, будь ласка, уважно прочитайте ці правила.
 
Які тести приймаються:
 
Існує два поширені типи діагностичних тестів на COVID-19, ми приймаємо будь-який з них:
- Молекулярний тест, який також називається тестом ПЛР або тестом NAAT.
- Тест на антиген, також званий експрес-тестом на антиген
Тест повинен проходити під наглядом медичного працівника, наприклад лікаря, провізора в аптеці, працівника громадської охорони здоров'я або фахівця з телемедицини.
 
Ви повинні отримати від лабораторії тестування дійсний документ із результатами, в якому вказано назву лабораторії, ваше ім'я, дату проведення тесту, тип тесту та негативний результат. Ви можете роздрукувати документ, показати результати в електронному листі або програмі лабораторії. Рукописні записи лікаря не приймаються.
Самостійне тестування будинку допускається лише у тому випадку, якщо воно відповідає певним вимогам, які вказані нижче.
 
Тести, які ми не приймаємо
 
– Тести на антитіла не приймаються, оскільки вони не дозволяють виявити поточну інфекцію.
- Також не приймаються набори для тестування в домашніх умовах, які вводяться самостійно вдома та не контролюються професіоналом у галузі телемедицини.
 
Докладніше про тестування в дома
 
Самостійне тестування під контролем професіонала в галузі телемедицини, які проводяться вдома під живим наглядом, повинні відповідати таким вимогам:
 
- Тест повинен мати дозвіл на екстрене використання FDA США.
- Тільки вакциновані гості зможуть надати результат домашнього тестування для посадки на лайнер
- Процес самотестування має відбуватися під безпосереднім наглядом під час відеодзвінка із представником телемедицини.
- Провайдер телемедицини повинен видати вам документ із результатами, який включає всю необхідну інформацію.
- Приклад одного тесту, який відповідає цим параметрам, є контрольований тест Abbott BinaxNow COVID-19 Ag Card Test, доступний через додаток Abbott Navica або eMed.com. Зауважте, що цей тестовий набір в більшості випадків необхідно відправити до вас додому, і його доставка (у США) може зайняти до 5 робочих днів після вашого замовлення.

Докладніше про тести бренду Abbott
 
Ми отримуємо багато питань про тести Abbott, найбільш доступний бренд тестів на COVID-19. Приймаються такі тести:
 
- Приймаються будь-які фірмові тести Abbott, проведені дома технічним фахівцем в аптеці чи іншим медичним працівником. Вони повинні надати вам належний документ із результатами (без рукописних нотаток).
- Приймається тест Abbott BinaxNow COVID-19 Ag Card, який проводиться вдома та під наглядом спеціаліста з телемедицини. Це потрібно робити під наглядом відео.
- Самотестування на антиген COVID-19 від Abbott BinaxNow, якщо воно проводиться вдома та не проводиться під наглядом медичного працівника, НЕ приймається.

Де і коли пройти тест
 
Для відправлень до 13 вересня з портів США та з Нассау
 
При плануванні тесту слід пам'ятати про деякі додаткові речі:
Для круїзів, які вимагають надання тесту не пізніше ніж за 3 дні до дати відправлення. Як розрахувати «3 дні до»: День, коли ви вирушаєте до круїзу, не вважається одним із днів. Так, наприклад, якщо ви вирушаєте до круїзу в суботу, ви можете скласти тест у середу, четвер чи п'ятницю.
Переконайтеся, що вибраний провайдер тестування може надати вам дійсний документ з результатами до вашої поїздки.
 
Для відправлень після 13 вересня з портів США та з Нассау
 
- Вакциновані гості віком від 12 років повинні надати негативний результат тесту на COVID-19 (ПЛР або тесту на антиген), який був виконаний не раніше ніж за 2 дні до відправлення.
- Невакциновані гості віком від 2 до 11 років мають показати негативний результат тесту ПЛР, проведеного не раніше як за 3 дні до відправлення. Тести на антиген не приймаються.
- Гостям молодше 2 років не треба складати тести.
- Вартість тестування оплачується гостем.
 
Надання результатів у день від'їзду
 
Ви пред'явите негативний результат тесту на терміналі при посадці. Роздрукуйте результат, якщо це можливо. Ми також приймемо дійсний документ з результатами на вашому телефоні.



із Флориди, США

Наведені тут протоколи можна застосовувати лише до відправлень з Флориди. Ми продовжимо оновлювати ці протоколи з розвитком ситуації в галузі охорони здоров'я. Рекомендації для всіх інших портів відправлення все ще розробляються спільно з федеральною, державною та місцевою владою. Гостям, які забронювали круїз з відправленням з інших портів, буде надана повна інформація перед відправленням.
 
Вакцинація:
 
Усі гості старше 12 років мають бути вакциновані
 
Друге щеплення має бути зроблено не пізніше 14 днів до прибуття на Багамські острови. Сертифікат має бути англійською мовою та виданий держорганом вашої країни.
 
Уся команда лайнера вакцинована. Уся команда Perfect Day at CocoCay вакцинована.
 
Тестування:
 
- Вакциновані гості віком від 12 років повинні надати негативний результат тесту на COVID-19 (ПЛР або тесту на антиген), який був виконаний не раніше ніж за 2 дні до відправлення.
- Невакциновані гості віком від 2 до 11 років мають показати негативний результат тесту ПЛР, проведеного не раніше як за 3 дні до відправлення. Тестування невакцинованих дітей може бути проведено день відправлення, т.к. може вплинути на забір матеріалу у терміналі. Тести на антиген не приймаються.
- Гостям молодше 2 років не треба складати тести.
- вартість тестування оплачується гостем.
- Невакциновані гості від 2 до 11 років мають скласти кілька тестів залежно від тривалості круїзу:
 
Під час посадки:
Невакциновані гості від 2 до 11 років мають здати ПЛР-тест у терміналі.
 
Наприкінці круїзу:
Невакциновані гості старше 2 років мають здати експрес-тест на антиген в останній повний день круїзу. Гості, яким необхідно скласти тест для повернення до своєї країни, зможуть зробити це в останній день круїзу безкоштовно.
 
Для невакцинованих гостей віком від 2 до 11 років всі тести будуть безкоштовними. Гості до 2 років не повинні складати тести.
 
На борту
Виділені простори
Оскільки більшість наших гостей буде вакциновано, на деякі майданчики на борту допускатимуть лише вакциновані гості. Ми зробимо все можливе, щоб у всіх гостей була можливість добре провести час із нами. Зверніть увагу, що карта SeaPass буде потрібна для доступу в лаунджі, шоу та ресторани, тому завжди тримайте її під рукою під час круїзу.
 
Майданчики по лайнерах:
 
Маски:
 
Маски будуть обов'язковими для всіх гостей віком понад 2 роки в закритих приміщеннях. Маски не потрібні на відкритій палубі, в ресторанах під час їди, на Perfect Day at CocoCay. Вакциновані гості зможуть не одягати маски у приміщеннях, куди допускаються лише вакциновані гості
 
Ресторани
 
В основному ресторані, який розташовується на кількох палубах, ми виділимо зони для всіх, включаючи батьків та невакцинованих дітей, а також зони лише для вакцинованих груп. My Time Dining не буде доступним для невакцинованих гостей.
Деякі альтернативні ресторани будуть відкриті для всіх, інші - тільки для вакцинованих. Якщо ви віддаєте перевагу шведському столу, Windjammer буде відкритий для всіх на сніданок та обід. Ми рекомендуємо вам забронювати столик в ресторані за допомогою Cruise Planner перед круїзом або через Celebrity Cruises на борту лайнера. Також усім бажаючим будуть доступні бари та кафе.
 
Шоу
 
Шоу відбуватимуться з обмеженням місткості театру, але кількість виступів буде збільшена, щоб усі змогли подивитися. Рекомендуємо заздалегідь забронювати столики через Cruise Planner або Програму.
 
Вихід на берег
 
Вакциновані гості можуть забронювати екскурсії або вільно виходити в більшості портів, крім наведених нижче - у цих портах вихід на берег можливий лише у складі екскурсій:
- Сент-Люсія (круїзи у листопаді)
- Барбадос (круїзи в листопаді)
- Сент-Кітс (круїзи у листопаді)
- Антигуа (круїзи у листопаді)

Невакциновані гості: забронювати екскурсії через Celebrity Cruises.
 
Perfect Day at CocoCay та Порт-Канаверал
Вільний вихід для всіх гостей

із Нью-Йорка, США

Наведені тут протоколи можна застосовувати лише до відправлень з Нью-Йорка. Ми продовжимо оновлювати ці протоколи з розвитком ситуації в галузі охорони здоров'я. Рекомендації для всіх інших портів відправлення все ще розробляються спільно з федеральною, державною та місцевою владою. Гостям, які забронювали круїз з відправленням з інших портів, буде надана повна інформація перед відправленням.
 
Вакцинація:
 
Усі гості старше 12 років мають бути вакциновані
 
Друге щеплення має бути зроблено не пізніше 14 днів до прибуття на Багамські острови. Сертифікат має бути англійською мовою та виданий держорганом вашої країни.
 
Уся команда лайнера вакцинована. Уся команда Perfect Day at CocoCay вакцинована.
 
Тестування:
 
- Вакциновані гості віком від 12 років повинні надати негативний результат тесту на COVID-19 (ПЛР або тесту на антиген), який був виконаний не раніше ніж за 2 дні до відправлення.
- Невакциновані гості віком від 2 до 11 років мають показати негативний результат тесту ПЛР, проведеного не раніше як за 3 дні до відправлення. Тестування невакцинованих дітей може бути проведено день відправлення, т.к. може вплинути на забір матеріалу у терміналі. Тести на антиген не приймаються.
- Гостям молодше 2 років не треба складати тести.
- вартість тестування оплачується гостем.
 
Невакциновані гості від 2 до 11 років повинні будуть скласти кілька тестів залежно від тривалості круїзу:
 
Під час посадки:
Невакциновані гості від 2 до 11 років мають здати ПЛР-тест у терміналі.
 
Наприкінці круїзу:
Невакциновані гості старше 2 років мають здати експрес-тест на антиген в останній повний день круїзу. Гості, яким необхідно скласти тест для повернення до своєї країни, зможуть зробити це в останній день круїзу безкоштовно.
 
Для невакцинованих гостей віком від 2 до 11 років всі тести будуть безкоштовними. Гості до 2 років не повинні складати тести.
 
На борту
Виділені простори
Оскільки більшість наших гостей буде вакциновано, на деякі майданчики на борту допускатимуть лише вакциновані гості. Ми зробимо все можливе, щоб у всіх гостей була можливість добре провести час із нами. Зверніть увагу, що карта SeaPass буде потрібна для доступу в лаунджі, шоу та ресторани, тому завжди тримайте її під рукою під час круїзу.
 
Площадки по лайнерах:
 
Маски:
 
Маски будуть обов'язковими для всіх гостей віком понад 2 роки в закритих приміщеннях. Маски не потрібні на відкритій палубі, в ресторанах під час їди, на Perfect Day at CocoCay. Вакциновані гості зможуть не одягати маски у приміщеннях, куди допускаються лише вакциновані гості
 
Ресторани
 
В основному ресторані, який розташовується на кількох палубах, ми виділимо зони для всіх, включаючи батьків та невакцинованих дітей, а також зони лише для вакцинованих груп. My Time Dining не буде доступним для невакцинованих гостей.
Деякі альтернативні ресторани будуть відкриті для всіх, інші - тільки для вакцинованих. Якщо ви віддаєте перевагу шведському столу, Windjammer буде відкритий для всіх на сніданок та обід. Ми рекомендуємо вам забронювати столик в ресторані за допомогою Cruise Planner перед круїзом або через Celebrity Cruises на борту лайнера. Також усім бажаючим будуть доступні бари та кафе.
 
Шоу
Шоу відбуватимуться з обмеженням місткості театру, але кількість виступів буде збільшена, щоб усі змогли подивитися. Рекомендуємо заздалегідь забронювати столики через Cruise Planner або Програму.
 
Вихід на берег
 
Вакциновані гості можуть забронювати екскурсії або вільно виходити в більшості портів, крім наведених нижче - у цих портах вихід на берег можливий лише у складі екскурсій:
- Сент-Люсія (круїзи у листопаді)
- Барбадос (круїзи у листопаді)
- Сент-Кітс (круїзи в листопаді)
- Антигуа (круїзи в листопаді)
Невакциновані гості: забронювати екскурсії через Celebrity Cruises.
 
Perfect Day at CocoCay та Порт-Канаверал
Вільний вихід для всіх гостей

із Лос-Анджелесу, США

Наведені тут протоколи можна застосовувати лише до відправлень з Лос-Анджелеса. Ми продовжимо оновлювати ці протоколи з розвитком ситуації в галузі охорони здоров'я. Рекомендації для всіх інших портів відправлення все ще розробляються спільно з федеральною, державною та місцевою владою. Гостям, які забронювали круїз з відправленням з інших портів, буде надана повна інформація перед відправленням.
 
Вакцинація:
 
Усі гості старше 12 років мають бути вакциновані
 
Друге щеплення має бути зроблено не пізніше 14 днів до прибуття на Багамські острови. Сертифікат має бути англійською мовою та виданий держорганом вашої країни.
 
Уся команда лайнера вакцинована. Уся команда Perfect Day at CocoCay вакцинована.
 
Тестування:
 
- Вакциновані гості віком від 12 років повинні надати негативний результат тесту на COVID-19 (ПЛР або тесту на антиген), який був виконаний не раніше ніж за 2 дні до відправлення.
- Невакциновані гості віком від 2 до 11 років мають показати негативний результат тесту ПЛР, проведеного не раніше як за 3 дні до відправлення. Тестування невакцинованих дітей може бути проведено день відправлення, т.к. може вплинути на забір матеріалу у терміналі. Тести на антиген не приймаються.
- Гостям молодше 2 років не треба складати тести.
- вартість тестування оплачується гостем.
 
Невакциновані гості від 2 до 11 років повинні будуть скласти кілька тестів залежно від тривалості круїзу:
 
Під час посадки:
Невакциновані гості від 2 до 11 років мають здати ПЛР-тест у терміналі.
 
Наприкінці круїзу:
Невакциновані гості старше 2 років мають здати експрес-тест на антиген в останній повний день круїзу. Гості, яким необхідно скласти тест для повернення до своєї країни, зможуть зробити це в останній день круїзу безкоштовно.
 
Для невакцинованих гостей віком від 2 до 11 років всі тести будуть безкоштовними. Гості до 2 років не повинні складати тести.
 
На борту
Виділені простори
Оскільки більшість наших гостей буде вакциновано, на деякі майданчики на борту допускатимуть лише вакциновані гості. Ми зробимо все можливе, щоб у всіх гостей була можливість добре провести час із нами. Зверніть увагу, що карта SeaPass буде потрібна для доступу в лаунджі, шоу та ресторани, тому завжди тримайте її під рукою під час круїзу.
 
Площадки по лайнерах:
 
Маски:
 
Маски будуть обов'язковими для всіх гостей віком понад 2 роки в закритих приміщеннях. Маски не потрібні на відкритій палубі, в ресторанах під час їди, на Perfect Day at CocoCay. Вакциновані гості зможуть не одягати маски у приміщеннях, куди допускаються лише вакциновані гості
 
Ресторани
В основному ресторані, який розташовується на кількох палубах, ми виділимо зони для всіх, включаючи батьків та невакцинованих дітей, а також зони лише для вакцинованих груп. My Time Dining не буде доступним для невакцинованих гостей.
Деякі альтернативні ресторани будуть відкриті для всіх, інші - тільки для вакцинованих. Якщо ви віддаєте перевагу шведському столу, Windjammer буде відкритий для всіх на сніданок та обід. Ми рекомендуємо вам забронювати столик в ресторані за допомогою Cruise Planner перед круїзом або через Celebrity Cruises на борту лайнера. Також усім бажаючим будуть доступні бари та кафе.
 
Шоу
Шоу відбуватимуться з обмеженням місткості театру, але кількість виступів буде збільшена, щоб усі змогли подивитися. Рекомендуємо заздалегідь забронювати столики через Cruise Planner або Програму.
 
Вихід на берег
Вакциновані гості можуть забронювати екскурсії або вільно виходити в більшості портів, крім наведених нижче - у цих портах вихід на берег можливий лише у складі екскурсій:
- Сент-Люсія (круїзи у листопаді)
- Барбадос (круїзи у листопаді)
- Сент-Кітс (круїзи в листопаді)
- Антигуа (круїзи у листопаді)
 
Невакциновані гості: забронювати екскурсії через Celebrity Cruises.
 
Perfect Day at CocoCay та Порт-Канаверал
Вільний вихід для всіх гостей

із Галвестона, Техас

Наведені тут протоколи застосовні лише для відправлень з Галвестону на Independence of the Seas®. Ми продовжимо оновлювати ці протоколи з розвитком ситуації в галузі охорони здоров'я. Рекомендації для всіх інших портів відправлення все ще розробляються спільно з федеральною, державною та місцевою владою. Гостям, які забронювали круїз з відправленням з інших портів, буде надана повна інформація перед відправленням.
 
Вакцинація:
 
Усі гості старше 12 років мають бути вакциновані
 
Друге щеплення має бути зроблено не пізніше 14 днів до відправлення лайнера. Сертифікат має бути англійською мовою та виданий держорганом вашої країни.
 
Уся команда лайнерів вакцинована.
 
Тестування:
 
- Вакциновані гості віком від 12 років повинні надати негативний результат тесту на COVID-19 (ПЛР або тесту на антиген), який був виконаний не раніше ніж за 2 дні до відправлення.
- Невакциновані гості віком від 2 до 11 років мають показати негативний результат тесту ПЛР, проведеного не раніше як за 3 дні до відправлення. Тестування невакцинованих дітей може бути проведено день відправлення, т.к. може вплинути на забір матеріалу у терміналі. Тести на антиген не приймаються.
- Гостям молодше 2 років не треба складати тести.
- вартість тестування оплачується гостем.
 
У терміналі:
Усі невакциновані гості від 2 до 11 років мають скласти у круїзному терміналі безкоштовний тест на антиген. Діти віком до 2 років не повинні складати тест.
 
Під час круїзу:
Усім невакцинованим гостям від 2 до 11 років в останній день круїзу необхідно скласти безкоштовний тест. Тест буде проведено приблизно за 24 години до прибуття судна.
 
 
Виділені простори
 
Оскільки більшість наших гостей буде вакциновано, на деякі майданчики на борту допускатимуть лише вакциновані гості. Ми зробимо все можливе, щоб у всіх гостей була можливість добре провести час із нами. Зверніть увагу, що карта SeaPass буде потрібна для доступу в лаунджі, шоу та ресторани, тому завжди тримайте її під рукою під час круїзу.

Площадки по лайнерах:
 
Маски

Маски не портібні:
- На відкритих майданчиках лайнера, якщо ви не перебуваєте у багатолюдному місці.
- У басейні чи у будь-якому іншому випадку, де вони можуть намокнути.
- У місцях, призначених лише для вакцинованих гостей, таких як вибрані бари, салони, ресторани та шоу.
- У каюті.
- Під час відвідин нашого приватного острова, Perfect Day at CocoCay
- Будь-яким гостям молодше 2 років.
 
Маски ОБОВ'ЯЗКОВО носити:
- Перебуваючи у закритих просторах лайнера, за винятком столів ресторанів
- У разі відвідування портів заходу, якщо цього вимагають місцеві правила.
 
Вихід на берег:
Вакциновані гості: Вільний вихід
Невакциновані гості: необхідно забронювати екскурсії через Celebrity Cruises
 
Ресторани:
Все рестораны будут работать, расстояние между столиками увеличено. My Time Dining недоступно для туристических групп, путешествующих с невакцинированными детьми. Windjammer будет работать с официантами. Рекомендуем заранее забронировать столики через Cruise Planner или Приложение.
 
Шоу:
Шоу відбуватимуться з обмеженням місткості театру, але кількість виступів буде збільшена, щоб усі змогли подивитися. Рекомендуємо заздалегідь забронювати столики через Cruise Planner або Програму.

із Сан-Хуану, Пуерто-Ріко

Наведені тут протоколи можна застосовувати лише до відправлень з Пуерто-Ріко. Ми продовжимо оновлювати ці протоколи з розвитком ситуації в галузі охорони здоров'я. Рекомендації для всіх інших портів відправлення все ще розробляються спільно з федеральною, державною та місцевою владою. Гостям, які забронювали круїз з відправленням з інших портів, буде надана повна інформація перед відправленням.
 
Вакцинація:
 
Усі гості старше 12 років мають бути вакциновані
 
Друге щеплення має бути зроблено не пізніше 14 днів до відправлення лайнера. Сертифікат має бути англійською мовою та виданий держорганом вашої країни.
 
Уся команда лайнерів вакцинована.
 
Тестування:
Для в'їзду в Пуерто-Ріко:
Для в'їзду в Пуерто-Ріко від деяких гостей потрібно надати негативний результат ПЛР або тесту на антиген COVID-19 залежно від їхнього статусу вакцинації та країни, з якої вони подорожують.
 
Якщо ви прилітаєте із США
Вакцинованим гостям не треба проводити тестування для в'їзду в Пуерто-Ріко.
 
Невакциновані діти віком від 2 до 11 років повинні надати негативний результат ПЛР або тесту на антиген, зроблений протягом 72 годин до прибуття до міжнародного аеропорту Луїса Муньоса Маріна у Сан-Хуані.
 
Якщо ви летить з іншої країни
Усі мандрівники віком від 2 років, незалежно від статусу вакцинації, мають надати негативний результат ПЛР або тесту на антиген, зроблений протягом 72 годин до прибуття до міжнародного аеропорту імені Луїса Муньоса Маріна у Сан-Хуані.
 
Якщо ви вже в Пуерто-Ріко
Не потрібне додаткове тестування.
 
Для посадки на лайнер:
 
- Вакциновані гості віком від 12 років повинні надати негативний результат тесту на COVID-19 (ПЛР або тесту на антиген), який був виконаний не раніше ніж за 2 дні до відправлення.
- Невакциновані гості віком від 2 до 11 років мають показати негативний результат тесту ПЛР, проведеного не раніше як за 3 дні до відправлення. Тестування невакцинованих дітей може бути проведено день відправлення, т.к. може вплинути на забір матеріалу у терміналі. Тести на антиген не приймаються.
- Гостям молодше 2 років не треба складати тести.
- вартість тестування оплачується гостем.
 
У терміналі:
Усі невакциновані гості від 2 до 11 років мають скласти у круїзному терміналі безкоштовний тест на антиген. Діти віком до 2 років не повинні складати тест.
 
Під час круїзу:
Усім невакцинованим гостям від 2 до 11 років в останній день круїзу необхідно скласти безкоштовний тест. Тест буде проведено приблизно за 24 години до прибуття судна.
 
Виділені простори
Оскільки більшість наших гостей буде вакциновано, на деякі майданчики на борту допускатимуть лише вакциновані гості. Ми зробимо все можливе, щоб у всіх гостей була можливість добре провести час із нами. Зверніть увагу, що карта SeaPass буде потрібна для доступу в лаунджі, шоу та ресторани, тому завжди тримайте її під рукою під час круїзу.

Площадки по лайнерах:

Маски
Маски не потрібні:

- На відкритих майданчиках лайнера, якщо ви не перебуваєте у багатолюдному місці.
- У басейні чи у будь-якому іншому випадку, де вони можуть намокнути.
- У місцях, призначених лише для вакцинованих гостей, таких як вибрані бари, салони, ресторани та шоу.
- У каюті.
- Під час відвідин нашого приватного острова, Perfect Day at CocoCay
- Будь-яким гостям молодше 2 років.
 
Маски ОБОВ'ЯЗКОВО носити:
- Перебуваючи у закритих просторах лайнера, за винятком столів ресторанів
- У разі відвідування портів заходу, якщо цього вимагають місцеві правила.
 
Вихід на берег:
 
Вакциновані гості можуть забронювати екскурсії або вільно виходити в більшості портів, крім наведених нижче - у цих портах вихід на берег можливий лише у складі екскурсій:
- Сент-Люсія (круїзи у листопаді)
- Барбадос (круїзи у листопаді)
- Сент-Кітс (круїзи у листопаді)
- Антигуа (круїзи у листопаді)
 
Невакциновані гості: забронювати екскурсії через Celebrity Cruises.
 
Perfect Day at CocoCay та Порт-Канаверал Вільний вихід для всіх гостей
 
Ресторани:
 
Всі ресторани працюватимуть, відстань між столиками збільшена. My Time Dining недоступне для туристичних груп, що подорожують із невакцинованими дітьми. Windjammer працюватиме з офіціантами. Рекомендуємо заздалегідь забронювати столики через Cruise Planner або Програму.
 
Шоу:
 
Шоу відбуватимуться з обмеженням місткості театру, але кількість виступів буде збільшена, щоб усі змогли подивитися. Рекомендуємо заздалегідь забронювати столики через Cruise Planner або Програму.