Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Головна > Круїзні компанії > Holland America Line
Holland America Line

Holland America Line - круїзна компанія заснована в 1873 р під назвою Nederlandsch-Amerikaansche Stoomvaart Maatschappij NV (NASM). У той час Holland перевозили своїх мандрівників з Роттердама до обох Америках. У 1989 році Holland America Line була придбана корпорацією Carnival Corporation & plc. Зараз основний офіс компанії знаходиться в Сіетлі, Вашингтон.

Вже понад 140 років Holland America Line утримує лідируючі позиції в індустрії морських круїзів, надаючи своїм клієнтам можливість побувати в самих екзотичних куточках світу. Якщо ви любите простір і комфорт, віддаєте перевагу ексклюзивність, першокласний сервіс і обіди в п'ятизіркових ресторанах, то лайнери Holland якраз для вас. «Досягаючи досконалості, кожен раз створювати унікальні, незабутні враження, які запам'ятаються нашим гостям на все життя» - такий девіз компанії.

На даний момент круїзної компанії належить 15 елегантних лайнерів середніх розмірів, які здійснюють круїзи по всьому світу більш ніж по 500 напрямках і обслуговують близько 800 000 пасажирів на рік. Кораблі Holland America зупиняються як в популярних портах, так і в менш відомих гаванях і бухтах у Карибських островів, берегів Аляски, північній і південній Європи, Мексики, Південної Америки, Австралії, Нової Зеландії та Азії. Не варто забувати також і про унікальні подорожах до Антарктиці і Амазонії, а також про захоплюючі навколосвітні подорожі. З початку 2014 року компанія кілька удосконалила полюбився любителям нових вражень тур Alaska CruiseTour, щоб туристи в повній мірі встигли насолодитися і незвичайними пейзажами Національного Парку Деналі, і красотами Юкону.

Крім барвистих маршрутів візитною карткою Holland America Line є унікальні розважальні програми на борту кожного з лайнерів. Всі вони є частиною довгострокового проекту під назвою Signature of Excellence «Знак Досконалості», запущеного в 2003 році для управління і забезпечення комфортного перебування пасажирів на борту, а саме таких його аспектів як: інтер'єр і зручність кают, ретельно розроблене вишукане меню, люб'язне поводження і професійний сервіс, дозвілля і розважальні програми. На сьогоднішній день керівництво Holland America Line вклало в проект Signature of Excellence вже близько 500 мільйонів доларів. Тільки Holland America можуть запропонувати вам:

- кулінарний Арт-Центр, створений за підтримки журналу Food & Wine: спеціально обладнану кухню-студію, де відомі шеф-кухарі та експерти проводять майстер-класи з кулінарії і змішування коктейлів, дегустацію вин, практичні тематичні заняття з приготування страв та інші цікаві презентації для дорослих і дітей.

- Нова розважальна програма "Танці з Зірками: морська версія", що стала відмітною рисою тематичних круїзів 2013-2014 років, що дарує можливість зустрітися з танцюристами і побачити сліпучі виступи визнаних знаменитостей і відомих гуру танцю. До того ж, окрема ексклюзивна програма «Танців із Зірками» буде доступна на кожному з лайнерів Holland America. Вона включатиме уроки танців і можливість, для декількох щасливчиків, виступити в захоплюючому поданні.

- Незабутній вечір в Le Cirque тепер можна провести і на борту лайнерів Holland America в стінах «Pinnacle Grill». Компанія повністю відтворила химерну обстановку і удостоєний безлічі нагород асортимент страв легендарного ресторану. Меню, колекція вин, сервіровка столиків і декор відповідають автентичної атмосфері Le Cirque.

- Нове альтернативне меню виключно для вегетаріанців, а також 30 нових вегетаріанських страв в меню основного ресторану.

- Нове доповнення до меню основного ресторану - 20 унікальних страв з усього світу в Master Chef's International Dinner.

- Смак De Librije на борту ms Rotterdam і ms Eurodam - це гастрономічні шедеври із закусочної члена кулінарного Ради і володаря трьох зірок Мішлена шеф-кухаря Джонні Боер.

- Програма з постачання морепродуктів тільки з фірм, що відповідають всім екологічним вимогам.

- Greenhouse Spa - спа-салон, що надає цілий ряд унікальних послуг з використанням органічних препаратів.

- Цифрова Майстерня з програмним забезпеченням Windows.

- Explorations Café - інформаційне кафе від The New York Times.

- Нові каюти зі спа і гавайської верандою.

- Поліпшені каюти, де є все, що потрібно для комфортного подорожі: розкішні ліжка з плюшевим узголів'ям, можливість підібрати форму, наповнення і запах подушки на ваш смак, високоякісні рушники і халати, оснащена згідно всім сучасним стандартам ванна кімната, LCD телевізори і багато іншого .

- HAL Клуб для дітей та підлітків від 3 до 12 років з безліччю активних ігор і занять. Є окрема підліткова розважальна зона.

- Колекція Holland America Line - спеціально підібрані сухопутні екскурсії, які розкажуть більше про кожного з місць на карті вашого маршруту, пропонуючи свіжий погляд на місцеві визначні пам'ятки.

Новаторство і всілякі задоволення на борту лайнерів Holland America вивели компанію в десятку лідерів круїзного бізнесу в класі «Преміум». Holland удостоєні сертифіката відповідності стандартам раціонального використання природних ресурсів і навколишнього середовища ISO 14001 та престижної нагороди «Five Star Diamond Award» Американської Академії Гостинності (AAHS), а показник її - кількість клієнтів, які скористалися послугами компанії повторно, є рекордним в цій індустрії.

Усвідомлюючи рівень своєї соціальної відповідальності, Holland America Line щорічно жертвує більше 1 млн. Доларів на благодійність і організацію заходів для підтримки хворих на рак.

лайнери:

AMSTERDAM

EURODAM

KONINGSDAM

MAASDAM

NIEUW AMSTERDAM

NOORDAM

OOSTERDAM

PRINSENDAM

ROTTERDAM

RYNDAM

STATENDAM

VEENDAM

VOLENDAM

WESTERDAM

ZAANDAM

ZUIDERDAM

Офіційний сайт компанії: http://www.hollandamerica.com

Поділитися:
Лайнери Круїзи Протоколи безпеки Корисна інформація Памятка Відеоогляди
Технічні характеристики Рік будівницва - 2018 Тоннаж - 99500 т. Довжина - 296 м. Ширина - 38 м. Всього кают - 1325 Всього пасажирів - 2650 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2016 Тоннаж - 99500 т. Довжина - 296 м. Ширина - 38 м. Всього кают - 1325 Всього пасажирів - 2650 чол.
Технічні характеристики Рік зведення - 2010 Тоннаж - 86000 т. Довжина - 290 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 1170 Всього пасажирів - 2340 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2008 (Реновація - 2015) Тоннаж - 86000 т. Довжина - 290 м. Ширина - 32 м. Всього кают - тисячі п'ятьдесят-дві Всього пасажирів - 2671 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2006 (Реновація - 2015) Тоннаж - 82500 т. Довжина - 292 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 959 Всього пасажирів - 2457 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2004 (Реновація - 2017) Тоннаж - 82500 т. Довжина - 290 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 958 Всього пасажирів - 2455 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2003 реновація - 2016 Тоннаж - 83000 т. Довжина - 292 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 924 Всього пасажирів - 2387 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2002 реновація - 2012 Тоннаж - 82000 т. Довжина - 290 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 924 Всього пасажирів - 1848 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2000, реновація - 2013 Тоннаж - 61396 т. Довжина - 237 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 720 Всього пасажирів - 1850 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 2000, реновація - 2014 Тоннаж - 63000 т. Довжина - 238 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 720 Всього пасажирів - 1440 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 1994 реновація - 2004 Тоннаж - 55819 т. Довжина - 219 м. Ширина - 32 м. Всього кают - 633 Всього пасажирів - 1260 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 1993, реновація - 2010 Тоннаж - 55451 т. Довжина - 219 м. Ширина - 31 м. Всього кают - 633 Всього пасажирів - 1258 чол.
Технічні характеристики Рік будівницва - 1988, реновація - 2016 Тоннаж - 38000 т. Довжина - 205 м. Ширина - 28 м. Всього кают - 395 Всього пасажирів - 840 чол.
Показать все
Скрыть
Зачекайте кілька секунд...
Антикризові умови бронювання круїзів

FCC - Future Cruise Credit. Сертифікат на круїз, за яким можна в майбутньому оплатити круїз в даній круїзнії компанії. 
 
Акція
 
Розмір депозиту
 
За скільки днів доплата Штрафні санкції
Умови діють
 
Holland America Line
(SAVE NOW CRUISE LATER)
30% від повної вартості 90 днів до початку круїзу
За 30 днів до круїзу ‐ без штрафу
За 29 і менше днів до круїзу ‐ стандартні 
штрафні санкції.
*оплата повертається у вигляді FCC.
‐ пакет напоїв;
‐ чайові;
‐ відвідування альтернативних ресторанів (2 вечері);
‐ безкоштовний інтернет для сьютів
На деякі круїзи з 
відправленням в 2020‐
2022 рр.
*при бронюванні до 
28.02.2021.
Holland America Line
(BOOK WITH CONFIDENCE)
30% від повної вартості 90 днів до початку круїзу
За 30 днів до круїзу ‐ без штрафу
За 29 і менше днів до круїзу ‐ стандартні штрафні санкції.
*оплата повертається у вигляді FCC.
На круїзи з 
відправленням до 
31.10.2021.
*при бронюванні до 
31.03.2021.

Акційні умови по всіх круїзних компаніях:


ЩО КОРИСНО ЗНАТИ ПЕРЕД ВІД'ЇЗДОМ

ЛАСКАВО ПРОСИМО НА БОРТ ЛАЙНЕРІВ КОМПАНІЇ HOLLAND AMERICA LINE

 

ЗБИРАЮЧИСЬ У ДОРОГУ

Для того щоб Ваше подорож була приємною і запам'ятовується, радимо Вам ознайомитися з пропонованої нами інформацією, яка відповість на найбільш важливі для Вас запитання.

• Документи: Перш ніж вирушити в подорож, перевірте наявність у Вас всіх необхідних документів: паспорт з необхідними візами, авіаквиток, медична страховка, круїзний ваучер; ваучери на готелі, трансфери та екскурсії.

• Ручна поклажа: Тримайте ваші документи, медикаменти, коштовності, камеру, плівки, готівкові гроші та інші цінні речі в ручній поклажі, яка повинна бути весь час при Вас.

• Медикаменти: Якщо Ви приймаєте прописані лікарем медикаменти, переконайтеся в тому, що Ви взяли з собою достатній запас на весь час круїзу. Тримайте їх весь час при собі і зберігайте в оригінальному контейнері. Якщо Ви носите окуляри або контактні лінзи, непогано мати при собі рецепт на випадок необхідної заміни.

• Необхідний одяг: Під час круїзу Вам стане в нагоді і повсякденна, і вечірній одяг. Рекомендації по одязі наведені далі.

 

ВИМОГИ З ІДЕНТИФІКАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ

• Імміграційна форма: Кожен пасажир повинен заповнити цю форму до посадки. Форма додається до комплекту документів на круїз. Відсутня або неправильна інформація може привести до відмови в посадці без компенсації.

• Паспорт: Ваш паспорт повинен мати термін дії не менше 6 місяців після закінчення круїзу. Прострочені паспорта не приймаються.

• Візи: Для відвідування більшості країн необхідно заздалегідь отримати відповідний дозвіл (візу). За наявність необхідних для круїзу віз несе відповідальність безпосередньо пасажир.

 

НЕПОВНОЛІТНІ ПАСАЖИРИ (ДО 21 РОКУ)

• Пасажири у віці до 21 років повинні подорожувати в супроводі батьків, опікуна або компаньйона не молодше 25 років; один дорослий приятель може супроводжувати не більше 5 пасажирів віці до 21 років. Батьки, опікуни та компаньйони несуть відповідальність за поведінку на борту пасажирів віці до 21 років. Алкогольні напої пасажирам віці до 21 років не продаються.

• Пасажири у віці до 18 років допускаються до деяких країн тільки в супроводі обох батьків або повинні мати при собі нотаріально завірений дозвіл батька, який не супроводжує його в подорожі (або обох батьків). Якщо один з батьків помер або дитина має тільки одного офіційного батька, необхідно заздалегідь отримати відповідну нотаріально завірену довідку.

 

ПАСАЖИРИ З ІНВАЛІДНІСТЮ

Ми не відмовляємо пасажирам в круїзі по причині їх інвалідності. Ми намагаємося, в рамках можливого, задовольнити всі потреби таких пасажирів. На борту лайнерів Holland America Line обладнані кілька кают спеціально для пасажирів на інвалідних візках або спеціальних самокатах.

Певні види трансферів (наприклад, висадка на тендерах, трапи і т.п.) можуть викликати труднощі для пасажирів на інвалідних візках або самокатах. Коли корабель не може підійти до пірсу, на берег пасажирів доставляють на невеликих катерах, званих тендерами. Людям з обмеженою руховою активністю може виявитися складно заходити на корабель або сходити з нього по ступінчастим трапах, особливо при висадці на тендерах.

Особам з обмеженою руховою активністю рекомендується користуватись інвалідними колясками при посадці і висадці. У деяких ситуаціях буде надана допомога по перенесенню пасажира і коляски. Однак можуть виникнути ситуації, коли люди з обмеженою руховою активністю не зможуть вийти на берег в той час, коли б їм хотілося, або не зможуть зійти на берег в будь-яких портах взагалі. З метою безпеки Капітан приймає рішення про можливість висадки (з усією можливою наданої допомоги) пасажирів з обмеженою руховою активністю, беручи до уваги всі фактори, включаючи, але не обмежуючись, погодні умови, місце розташування корабля, вага пасажира і т.п. Капітан вживатиме всіх можливих заходів для надання допомоги пасажирам.

Пасажири повинні враховувати, що певні трансфери і берегові екскурсії, організовані третіми сторонами, можуть виявитися недоступними пасажирам з інвалідністю. І хоча ми вживаємо всіх заходів, щоб уникнути цього, але ми не можемо гарантувати, що всі наші партнери в змозі надати послуги, повністю доступні всім пасажирам з інвалідністю. За детальною інформацією ми рекомендуємо звернутися в екскурсійне бюро на борту.

У ряді ситуацій (на борту і на березі), коли пасажир з інвалідністю не відповідає певним критеріям безпеки або іншими критеріями, навіть з урахуванням наданої допомоги, ми можемо визнати за необхідне попросити пасажира забронювати альтернативні послуги. Пасажири, які не можуть самостійно задовольняти свої базові потреби (одягатися, є, пересуватися і т.д.) повинні подорожувати з компаньйоном. Пасажири повинні повідомити нас про будь-які свої спеціальних медичних, фізичних та інших потребах якомога раніше.

• Інвалідні коляски: У силу обмеженої кількості інвалідних колясок, наявних на борту, пасажирам, які потребують інвалідного візка, слід взяти її з собою, а не розраховувати на її наявність на борту. Інвалідні коляски і самокати повинні зберігатися в каюті. Інвалідні коляски, наявні на борті, підлягають використанню тільки на борту, їх не дозволяється вивозити з корабля.

• Кисень: Пасажири, постійно потребують кисні в силу хронічних станів, повинні самостійно подбати про це до початку подорожі. Рекомендується взяти з собою адресу обслуговуючої компанії і контакти її представництв / партнерів в інших країнах, якщо такі є.

 

ТВАРИНИ

За винятком спеціально навчених собак-поводирів, тварини на борт кораблів не допускаються. Якщо Ви плануєте взяти з собою собаку-поводиря, Вам необхідно заздалегідь попередити Holland America Line про це, а також взяти з собою медичні документи, що підтверджують здоров'я тварини.

 

АЛКОГОЛЬНІ НАПОЇ

За винятком вина і шампанського, алкогольні напої, придбані в магазинах на борту або на березі, чи не дозволяється вживати на кораблі. Пляшки і контейнери будуть поміщені в сейф і доставлені в Вашу каюту в останній день Вашого круїзу. Магазини на борту пропонують алкогольні напої за цінами DUTYFREE, які Ви можете придбати, щоб забрати з собою додому. Ці покупки також будуть доставлені в Вашу каюту в останній день круїзу. Якщо Ви принесете з собою в бар або ресторан вино або шампанське, з Вас буде стягнуто мито за вживання напоїв на борту.

Служба доставки їжі в каюту пропонує алкогольні напої за зниженими цінами для вживання в каюті.

 

ПОЛІТИКА ЩОДО БАГАЖУ І ПОРАДИ ПО УПАКОВЦІ

• Страхування: Ми намагаємося поводитися з вашим багажем якомога дбайливіше, але HollandAmericaне може гарантувати, що не виникне ситуацій з втратою або пошкодженням Вашого багажу. З цією метою ми пропонуємо Вам заздалегідь оформити страхування багажу. За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до Вашого туристичному агентству.

• Обмеження: Авіакомпанії і наземні транспортні компанії можуть накладати обмеження на кількість багажу, за перевищення яких доведеться платити додаткові мита. Ви повинні слідувати цим правилам, тому враховуйте їх при упаковці речей.

• Багажні бірки: Ваші багажні бирки будуть доставлені Вам разом з круїзними документами. Необхідно заповнити бирки відповідно до Ваших документами і прикріпити їх до багажу перед тим, як передати багаж в розпорядження Holland America Line перед початком першої наданої послуги. З метою безпеки багаж, що не з відповідними багажними бирками, не може бути занурений на борт.

• Поради по упаковці: Holland America Lineрекомендуе користуватися валізами з жорсткими стінками, переважно без одежних вішалок, закріплених зверху. Ми також рекомендуємо поміщати речі в прозорі пластикові пакети, щоб мінімізувати ризик огляду службами безпеки в аеропорту після просвічування. Помістіть взуття поверх інших речей. Переконайтеся, що весь Ваш багаж забезпечений бирками з Вашим ім'ям і контактною інформацією.

ВАЖЛИВО: Не запаковуйте паспорт, медикаменти, авіаквитки і круїзні квитки в багаж. Тримайте їх завжди при собі. Ми також рекомендуємо помістити в ручну поклажу такі речі, як швидкопсувні предмети, медикаменти, рідини, готівка, кредитні або дебетові карти, коштовності, золото, срібло і інші аналогічні цінності, цінні папери, фінансові документи, інші важливі ділові документи, комп'ютери, мобільні телефони , камери, слухові апарати, електричні інвалідні коляски, самокати, інше відео- та електронне обладнання, біноклі, плівки, відеокасети, комп'ютерні диски, аудіо-диски та касети. Пам'ятайте, що зареєстрований багаж не завжди знаходиться у Вашому розпорядженні. Holland America Lineне несе відповідальності за перераховані вище речі. Якщо Holland America Lineпо якої-небудь причини несе відповідальність за втрату. Пошкодження або затримку доставки Вашого майна, сума відповідальності Holland America Lineне перевищує 100 доларів США (600 доларів США стосовно пасажирів, які купили програму захисту від невиїзду), якщо тільки Ви не вказали письмово справжню вартість Вашого майна і не сплатили Holland America Lineдо початку Вашої подорожі суму, рівну 1 % від зазначеної вартості за вирахуванням 100 або 600 доларів США, відповідно. В цьому випадку сума відповідальності Holland America Lineзростає до зазначеної Вами вартості.

Зверніться в бюро інформації на борту відразу ж після посадки, заповніть необхідні форми і оплатіть мито; ваш багаж при цьому повинен знаходитися при Вас.

• Медикаменти: Прописані Вам медикаменти повинні знаходитися в ручній поклажі. Переконайтеся, що Ви взяли з собою достатній запас і що всі медикаменти лежать в оригінальних упаковках. Розумно буде взяти з собою список медикаментів на випадок їх втрати. Список повинен містити назву ліків, прописану дозу і час прийому. У разі термінової необхідності Holland America Lineдопоможе отримати рецепти, проте врахуйте, що за це стягується додаткова плата.

 

ОДЯГ 

Правильно підібраний одяг здатна істотно підвищити ступінь задоволення від круїзу. Перш за все, одяг призначений для Вашого комфорту. Денне життя на борту корабля і в портах заходу вимагає повсякденного одягу. Візьміть з собою все, в чому Вам найбільш зручно: спортивний одяг, шорти, сарафани, слакси і т.п. Теплий клімат передбачає одяг з легких, дихаючих тканин. Для прохолодного клімату ми рекомендуємо одяг, яку можна одягати одну на іншу, а також, можливо, дощовик, парасолька і рукавички.

Візьміть з собою купальний костюм: на всіх наших кораблях обладнані басейни і джакузі. Ви можете взяти з собою кілька купальних костюмів, якщо плануєте проводити більшу частину часу в воді або біля неї. Ми просимо Вас надягати взуття і що-небудь поверх купального костюма, коли Ви входите у внутрішні приміщення корабля. Якщо Ви хочете бігати підтюпцем по відкритій палубі або займатися в фітнес-центрі, візьміть спортивний костюм.

Візьміть з собою зручне взуття для прогулянок по берегу і сандалі або взуття на гумовій підошві для прогулянок по палубі.

Одяг вечірній ділиться на дві категорії. Щовечора в вашу каюту будуть приносити програму на наступний день, де буде прописана рекомендація по стилю одягу на завтрашній вечір.

Casual (повсякденний стиль) позначає зручний одяг, однак футболки, джинси, купальні костюми, відкриті топи і шорти неприпустимі в ресторані, на шведському столі і в громадських місцях у вечірній час.

У святкові вечори, позначені як formal (формальний стиль), жінки зазвичай надягають коктейльні або вечірні сукні, а чоловіки - темні костюми або смокінги. Хоча темний костюм або смокінг рекомендовані для формальних вечорів, вони, природно, не є обов'язковими. Ви можете надіти піджак і краватку. Формальну одяг для чоловіків і жінок можна заздалегідь замовити. Зателефонуйте до компанії Cruise Line Formal wear по телефону + 1-800-551-5091 - і Ваше замовлення буде чекати Вас у Вашій каюті після прибуття на борт.

Щоб відповідати Вашим супутникам по круїзу, Holland America Lineпросить Вас дотримуватися рекомендований стиль одягу протягом усього вечора.

Всі каюти обладнані електричними розетками 110 і 220 В. В каютах є також фени.

З метою безпеки ми просимо Вас не гладити речі в каюті. Прасувальне обладнання встановлено в пральнях самообслуговування на всіх кораблях, крім Eurodam, Oosterdam, Westerdam, Zuiderdamі Noordam. Крім того, Ви можете скористатися послугами пральні / хімчистки на всіх кораблях.

 

ПІДГОТОВКА ДО ПОЛЬОТУ

Так як авіакомпанії часто змінюють час прильоту / вильоту незадовго до відправлення, ми рекомендуємо перевірити час вашого вильоту і номер рейсу за 24 години для місцевих перельотів і за 72 години для міжнародних перельотів. На стійці реєстрації рекомендується бути за 2 години для місцевих перельотів і за 3 години для міжнародних перельотів. Приготуйте Ваш паспорт і квиток.

 

ПОДАРУНКИ 

Якщо Ви хочете замовити подарунок для Вашого супутника або замовити собі приватне свято відплиття, Holland America Lineз радістю Вам в цьому допоможе. Ми пропонуємо широкий вибір подарунків для пасажирів, які святкують день народження, річницю, медовий місяць або інша подія на борту.

Подарунки включають широкий вибір алкогольних та безалкогольних напоїв, одяг, сувеніри, квіти, фішки казино і багато іншого за розумними цінами. Подарункові пакети «Відновлення хресних обітниць» ( "Renewalof Vows"), «Святкування» ( "Celebration"), «Романтична подорож» ( "Romantic Voyage") і «Тільки для нас» ( "Just for Us") включають цілий ряд послуг і пам'ятних знаків, щоб ця подія запам'яталася надовго.

Замовлення подарунків повинен бути здійснений і оплачений щонайменше за два тижні до початку круїзу. Деякі замовлення подарунків після цього терміну можуть бути оплачені кредитною карткою VISA, AmericanExpress, MasterCard чи Discover за два робочих дні до початку круїзу. Проте до суми замовлення, зробленого пізніше, ніж за 5 днів до початку круїзу, буде додано 5 доларів США за обробку пізнього замовлення.

 

ЗАПИТИ З ХАРЧУВАННЯ 

Сніданок на борту пропонують з відкритою зміною харчування, а вечерю сервірують в дві зміни. Приблизний час початку вечері для змін харчування - 17:30 і 20:00. У круїзах по Алясці вечерю для всіх змін починається на 15 хвилин раніше. (На лайнері Prinsendam тільки дві зміни харчування - о 18:00 і о 20:15). Ви можете направити запит щодо зміни харчування, розміру столика і тих, з ким би ви хотіли вечеряти. Всі подібні запити слід подавати завчасно через свого туристичного агента. Запит на зміну харчування підтверджується або ставиться на лист очікування під час бронювання. Номер і розмір столика підтверджуються тільки метрдотелем на борту.

Статус Вашого запиту щодо зміни харчування буде вказано в вашому круїзному квитку. Картка з підтвердженням зміни харчування і номером столика буде чекати Вас в каюті після прибуття на борт. Якщо з якої-небудь причини Ви не подавали запит щодо зміни харчування, метрдотель посадить Вас в ту зміну, де будуть місця.

• Спеціальні дієти і їжа: Кошерна, іудейська, безглютенова, без солі, знежирена, дитяча, діабетична і інша спеціальна дієтична їжа можлива тільки в тому випадку, якщо запит на таку дієту був направлений нам завчасно. Щоб замовити собі спеціальну дієту, зв'яжіться з Ship Services Department за телефоном + 1-800-541-1576 принаймні за 90 днів до початку Вашого круїзу. Ми вживемо всіх заходів для задоволення Вашого запиту, однак варто мати на увазі, що не всі буває можливо. Holland America Lineзалишає за собою право замінювати продукти, коли конкретний бренд недоступний. Обробка дієтичних замовлень може спричинити за собою стягнення додаткової плати за поставку і обробку їжі.

Підтвердіть Ваш спеціальний дієтичний запит у метрдотеля після прибуття на борт. *Кошерна їжа готується за межами корабля, на кошерній кухні, заморожується і доставляється на стіл запечатаною в спеціальному контейнері. На кораблі немає ні кошерної кухні, ні кошерних страв, начиння, каструль або сковорідок.

 

ЗАТРИМКА АВІАРЕЙСІВ 

Іноді авіакомпанії затримують рейси. Якщо це трапилося з Вами в день початку вашого круїзу, дотримуйтесь викладених нижче інструкцій.

Перш за все, як можна раніше поінформуйте авіакомпанію, що Ви повинні відправитися в круїз, що починається в цей день. Спілкування безпосередньо з перевізником важливо, так як авіакомпанії часто мають можливість запропонувати вам альтернативний переліт.

Якщо Ви вважаєте, що затримка рейсу призведе до того, що Ви приїдете в порт посадки менш ніж за 2 години до запланованого відправлення корабля, або у вас є побоювання, що корабель може відправитися до того, як Ви прибудете, наші представники будуть намагатися допомогти Вам мінімізувати втрати, викликані порушенням планів Вашого відпочинку.

Попросіть авіакомпанію негайно зв'язатися з нашим відділом Air Sea Department чи зателефонуйте самі за телефоном + 1-800-628-4771 або + 1-206-286-3294. Відділ працює з 07:00 до 17:00 з понеділка по п'ятницю і з 07:00 до 15:30 у вихідні (Тихоокеанський час). Ці телефонні номери призначені тільки для випадку термінової необхідності. Будь ласка, не дзвоніть туди, якщо Ви не потрапили в ситуацію із затримкою рейсу в день початку круїзу.

Holland America Line не несе відповідальності за витрати, понесені в силу затримки авіарейсу, якщо тільки авіапереліт ні придбаний у Holland America Line.

 

ТРАНСФЕРИ

• Турпакети з готелями: Якщо Ви придбали через HollandAmericaпакет, в який включені авіапереліт і розміщення в готелях, то всі трансфери вже включені в пакет. Якщо переліт Ви придбали самі, а в HollandAmericaВи купили розміщення в готелі, то Вам буде надано безкоштовний трансфер між готелем і пірсом.

• Придбання трансферу: Пасажири можуть додатково придбати трансфер між аеропортом і пірсом, між пірсом і окремими готелями, використовуваними Holland America Lineдля своїх до- і після- круїзних програм, між аеропортом і такими готелями. Бронювання, оплата і подача відповідної інформації про час прильоту або інформацією про цей готель повинні бути здійснені щонайменше за 14 днів до дати початку подорожі. Вартість трансферу не компенсується в разі затримки рейсу та запізнення до часу трансферу.

 

ПРОЦЕДУРА ПОСАДКИ

Час посадки на корабель зазначено у Вашому круїзному квитку. Зазвичай можна зареєструватися на корабель починаючи з 11:30. Ми настійно рекомендуємо не приїжджати в порт раніше 11:30. З огляду на, що пасажири попереднього круїзу тільки що покинули корабель, слід мати на увазі, що Ваша каюта буде готова приблизно до 13.00, але в Вашому розпорядженні бари, громадські зали та відкриті палуби. Ваш багаж буде доставлений в вашу каюту після обіду. Ресторан з «шведським столом» в день посадки відкривається о 12:00. Пам'ятайте, що Ви повинні піднятися на борт не пізніше, ніж за годину до відплиття. Трап буде піднято за 30 хвилин до відправлення.

Перед посадкою на корабель Вам необхідно пройти реєстрацію і контроль служби безпеки. Врахуйте, будь ласка, що спиртні напої не можна проносити з собою на борт в день посадки і в портах заходу.

При реєстрації Вам необхідно пред'явити круїзний квиток, паспорт, заповнені імміграційні форми і форму авторизації кредитної картки.

Круїзна компанія може забрати Ваш паспорт, якщо круїз проходить через кілька країн, для проходження імміграційних формальностей під час круїзу. У цьому випадку Ви отримаєте розписку. А потім будете повідомлені, коли в кінці круїзу можна буде забрати паспорт.

По завершенні процедури реєстрації ви отримаєте бортову картку. Ця картка є як посвідчення особи для проходження процедур безпеки при виході і посадці на корабель, як карта бортового рахунку для здійснення покупок на борту, а також на ряді кораблів - як ключ від Вашої каюти. При виході з корабля і при поверненні назад тримайте бортову картку при собі, так як Вам доведеться просканувати її на оптичному моніторі.

При першому заході на борт корабля члени нашої команди привітають Вас на борту, а стюард покаже вам, як пройти до Вашої каюті. Ваш багаж буде доставлений в Вашу каюту так швидко, як це тільки буде можливо. Процедура посадки проходить легко і гладко: Ви несете з собою тільки Вашу ручну поклажу. Після відвідин Вашої каюти Ви можете робити все, що заманеться: корабель у Вашому розпорядженні. Закуски і напої сервірують на шведському столі весь час посадки. Не пропустіть свято відплиття на палубі.

 

ВІДВІДУВАЧІ

З метою безпеки відвідувачі на борт корабля не допускаються. Holland America Lineвибачається пов’язані з цим незручності. Проте Ваші друзі можуть відправити Вам подарунок в каюту. Ви також можете організувати приватну вечірку для вас і ваших супутників (див. Розділ ПОДАРУНКИ).

 

ДІЯЛЬНІСТЬ НА БОРТУ

Що Ви робитимете сьогодні? У круїзі з Holland America LineВи можете займатися настільки багатьом (або настільки малим) справами, які тільки забажаєте.

Кожен день Ви будете отримувати повний розклад усіх видів бортовий діяльності, щоб ви могли спланувати свій день. Ви можете грати в бінго, настільні або гральні карти, займатися в тренажерному залі або брати участь в спортивних іграх і іграх у басейну, відвідувати аукціони предметів мистецтва, тематичні вечірки або турнір з гольфу, засмагати, купатися або просто відпочивати у відокремленому куточку.

Вечорами по всьому кораблю грає жива музика, щовечора Вашій увазі пропонують нове шоу. Ви можете відправитися танцювати, грати в казино або дивитися кіно.

 

БЕРЕГОВІ ЕКСКУРСІЇ

Різноманітна програма берегових екскурсій була ретельно розроблена, щоб збагатити Ваші враження від круїзу. Однак слід враховувати, що навіть докладаючи всіх зусиль до того, щоб надати Вам найкращі можливі умови, ми не можемо гарантувати, що в кожному турі автобуси будуть обладнані кондиціонерами і туалетами.

Берегові екскурсії допоможуть Вам з найбільшою користю провести час на березі і забезпечать Вас найкращими транспортними послугами і послугами місцевих гідів. Ви можете ознайомитися з екскурсіями, пропонованими на борту, вивчивши екскурсійну брошуру, що додається до круїзним документам. Екскурсії проводяться англійською мовою. У щоденних програмах буде вказано час проведення лекцій про портах заходу (англійською мовою) та час початку екскурсій.

Ви можете заздалегідь забронювати собі екскурсії на сайті www.hollandamerica.com. Зміни та скасування приймаються не пізніше, ніж за 10 днів до початку круїзу. Ваучери на екскурсії будуть доставлені в Вашу каюту в день посадки. Ви можете також придбати екскурсії в екскурсійному бюро на борту. Враховуйте, що екскурсії продаються в порядку надходження заявок, в кількості, обмеженому числом місць. Оскільки в деяких екскурсіях кількість місць обмежена, рекомендуємо Вам бронювати екскурсії заздалегідь, щоб уникнути розчарування. Запити на екскурсії, місця в яких вже повністю продані, ставляться на лист очікування.

Пасажири з інвалідністю повинні уважно вивчити брошуру про берегових екскурсіях. Звертаючи увагу на розділ «Який тур підходить вам найбільше». Звертайте увагу на іконки, що демонструють рівень фізичної активності під час кожної з екскурсій. Врахуйте, що не в кожному порту є пристосування, що допомагають опускати інвалідні коляски з борта.

 

ДИТЯЧІ ПРОГРАМИ - CLUB HAL

Дитячі програми на борту призначені для дітей від 5 до 18 років. На кожному кораблі (крім Prinsendam) працює професійний Директор дитячих програм, метою якого є забезпечити, щоб дітям було весело. Дітям пропонують пограти в бінго, помалювати або змайструвати будь-які вироби, взяти участь в спеціальних вечірках і багато іншого. Кожен учасник дитячих програм отримує футболку зі спеціальним малюнком. Програма видів діяльності для кожної вікової групи вказана в щоденній програмі, яку приносять в Вашу каюту.

Дитячі програми розділені на три вікові групи: з 5 до 8 років, з 9 до 12 років і з 13 до 17 років. Програми працюють за принципом відкритих дверей, що означає, що будь-яка дитина може приєднатися або покинути Клуб тоді, коли йому захочеться. Всі види діяльності проходять під наглядом; проте Директор дитячих програм не несе відповідальності за дитину, захотів піти. Діти до 5 років також можуть брати участь в програмах за умови, що поруч знаходиться хтось із дорослих.

 

ПОСЛУГИ НА БОРТУ 

Кожен корабель Holland America Lineнадає величезний спектр послуг, які Ви очікуєте побачити на хорошому курорті. Ми цінуємо наших гостей і не хочемо, щоб вони в чомусь потребували.

• Салон краси / СПА: Салон і спа Greenhouse- один з найрозкішніших СПА в світі. Всі професійні послуги Вам будуть запропоновані з 08:00 до 20:00. Настійно рекомендуємо резервувати час заздалегідь (особливо в святкові вечори).

  • Послуги салону: стрижка і укладка волосся, фарбування волосся, манікюр, педикюр, процедури догляду за обличчям, відбілювання зубів, процедури для схуднення.
  • Послуги СПА: аромомассаж з камінням, термальні процедури і гідромасаж, масаж, обгортання.

• Фітнес-центр: Щоб допомогти вам тримати себе в формі, Holland America оборудувала на всіх кораблях фінтес-центр з тренажерним залом і залом для занять аеробікою. У фітнес-центрі працюють професійні інструктори, які допоможуть Вам підібрати правильну техніку і навантаження. СПА працює з 06:00 до 21:00. Класи йоги, пілатес і приватні тренування - за додаткову плату.

• Плавання: Плавальні басейни обладнані на борту всіх наших кораблів, а на палубі поруч з басейном Ви знайдете велику кількість шезлонгів і пляжних рушників. Якщо Ви хочете взяти пляжний рушник з собою на берег, зверніться, будь ласка, до Вашого стюардові. Якщо Вам знадобиться прохолодний напій або, навпаки, теплий плед, уважний палубний стюард завжди неподалік!

• Магазини на борту: На кожному кораблі Вам запропонують різноманітність товарів з усього світу, від ювелірних виробів та одягу, до сувенірів, а також широкий вибір туалетного приладдя. Магазини на борту торгують за цінами dutyfreeна більшість товарів і відкриті більшу частину часу, поки корабель знаходиться в морі. Під час стоянок в портах заходу магазини закриті відповідно до митних правил.

• Консультації по майбутнім круїзах: На борту корабля перебуває консультант, який допоможе Вам забронювати Ваш наступний круїз. Ваше туристичне агентство буде повідомлено про Ваш новий бронюванні, і Ви зможете вирішити з ним всі питання після повернення додому.

• Фотографи: Бортові фотографи намагаються зафіксувати якомога більше пам'ятних моментів під час круїзу. Фотознімки розміщуються в фото-галереї, де Ви можете вибрати ті фотографії, які Ви хочете придбати. Ми також пропонуємо послуги з прояву плівок і формальні портрети. Подробиці Ви знайдете в щоденних програмах.

• Казино: Ви можете спробувати щастя в рулетці, «блек Джек», покері, грі в кістки, інших іграх - або на одному з безлічі ігрових автоматів в нашому казино. У кожному круїзі проводяться турніри. Місцеві закони не дозволяють казино працювати під час стоянок в портах заходу і в ряді акваторій. У казино допускаються тільки пасажири старше 18 років.

• Бібліотека: На всіх наших кораблях обладнані читальні зали / бібліотеки з книгами і періодичними виданнями (англійською мовою), де Ви можете в тиші насолодитися читанням.

• Релігійні служби: Щоб задовольнити духовні потреби наших пасажирів, ми проводимо такі релігійні служби (час і місце кожної служби зазначено в щоденних програмах):

  • Католицька меса - щодня;
  • міжконфесійні служби - щонеділі і по відповідним релігійним святам;
  • іудейські служби - щотижня напередодні суботи. 

Бажаючі провести цю службу повинні звернутися до Директора круїзу. Рабин присутній на борту тільки для проведення служб по великих святах.

• Каюта: У Вашій каюті встановлені телефон, який дозволяє Вам дзвонити як по кораблю, так і в будь-який куточок земної кулі, шафи, кондиціонер, телевізор для перегляду бортових програм, фільмів і CNN.

• Рятувальні жилети: У каюті в шафі Ви знайдете рятувальні жилети на кожного пасажира. Якщо Ви не знайдете рятувального жилета, будь ласка, негайно повідомте про це Вашого стюардові.

• Навчальна тривога: На кожному судні проводиться навчальна тривога (зазвичай в перший день круїзу). За сигналом тривоги пасажирам будуть показані аварійні виходи і рятувальні шлюпки. Всі пасажири повинні брати участь в навчальну тривогу.

• Пральня: Для Вашої зручності ми пропонуємо Вам повний спектр послуг пральні та хімчистки. Мішки для білизни і прейскурант знаходяться в шафі. На всіх кораблях, крім Eurodam, Westerdam, Zuiderdam, Oosterdamі Noordam, обладнані пральні самообслуговування з пральними машинами, сушками, прасувальними дошками і прасками. За користування пральними машинами і сушками стягується додаткова плата, користування прасувальними дошками і прасками безкоштовне. З метою безпеки ми просимо Вас утриматися від прасування речей в каюті.

 

ХАРЧУВАННЯ НА БОРТУ 

Крім сніданку, обіду і вечері, що складається з п'яти страв, Вам запропонують: післяобідній чай; буфет на відкритій палубі з гамбургерами і хот-догами; мексиканський буфет; буфет з пастою або азіатською кухнею; кафе-морозиво; закуски в годинник коктейлів; вечірній еспресо або капучіно; традиційні опівнічні закуски (в одну з ночей Вам буде запропонована Голландська Шоколадна Феєрія). І, природно, обслуговування в каюті 24 години на добу. Щовечора вечерю сервірується також на «шведському столі» в ресторані на палубі Lido.

Ви можете також замовити собі столик на обід або на вечерю в альтернативних ресторанах PinnacleGrillі Tamarind. За замовлення столика стягується додаткова плата.

 

МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ 

На борту корабля є госпіталь, в якому працюють ліцензований лікар і три кваліфікованих медсестри / медбрата. Хоча це і не повноцінний госпіталь, але він прекрасно обладнаний для того, щоб проводити більшість регулярних і термінових медичних процедур та обстежень.

Плата за медичне обслуговування і медикаменти буде додана до Вашого бортовому рахунку (за винятком таких препаратів, як меклізін - від заколисування, тайленол і аспірин, які можна отримати в інформаційному бюро).

Якщо Ви захворіли або отримали травму під час круїзу, і Вам потрібна діагностика або догляд, які не можуть бути надані в госпіталі на борту, Вас перевезуть до медичного закладу на березі. Щоб покрити можливі медичні витрати, ми настійно рекомендуємо оформляти медичну страховку на час Вашої подорожі.

Якщо у Вас є будь-яке хронічне захворювання, візьміть з собою останній звіт Вашого лікаря. Медичний персонал на борту не має можливості надавати вам щоденний догляд, якщо тільки ви не поміщені в госпіталь. Ви повинні бути здатні доглядати за собою самостійно, включаючи можливість одягатися, харчуватися і відвідувати навчальну тривогу. Якщо Ви не здатні самостійно здійснювати будь-яке з цих дій, Вам необхідно подорожувати з компаньйоном-помічником. В силу обмежених медичних можливостей на борту жінки з терміном вагітності 24 тижні і більше на момент закінчення круїзу не будуть допущені на борт. У разі вагітності візьміть з собою довідку від лікаря, що підтверджує термін Вашої вагітності і те, що стан Вашого здоров'я дозволяє Вам здійснити подорож.

Зберігайте медикаменти в сумці або ручної поклажі. Переконайтеся, що Ви взяли достатній запас прописаних ліків на весь термін Вашої подорожі, так як цього препарату може не виявитися на борту або в країнах, через які проходить маршрут круїзу.

 

КУРІННЯ 

Для зручності пасажирів в багатьох громадських залах виділені окремі курців та некурців зони. Куріння заборонено у всіх ресторанах. На наших кораблях немає «некурящих» кают, проте всі каюти проходять ретельну чистку після кожного круїзу, щоб забезпечити комфорт наших гостей. У театрах заборонено куріння під час представлення.

 

ЗВ'ЯЗОК В МОРІ 

• Телефон: Телефон, що дозволяє здійснювати зв'язок з берегом, знаходиться в кожній каюті. Ви легко можете зателефонувати друзям, родичам, колегам по бізнесу протягом Вашого круїзу. Аналогічно, Ваші друзі, родичі і колеги також можуть зателефонувати Вам, набравши код міжнародного доступу, потім код океану і номер корабля.

• Коди океанів:

  • Тихоокеанський регіон: 872 (Аляска і Тихий Океан)
  • Західна частина Атлантичного Океану: 874 (Карибські острови, Мексиканський Залив, Південна Америка)
  • Східна частина Атлантичного Океану: 871 (Європа, Африка, Середземне море)
  • Індійський Океан: 873.

Примітка: За всі телефонні дзвінки, як входять, так і вихідні, стягується плата за супутниковими тарифами. Тарифи на вихідні дзвінки поміщені в Вашої каюті поряд з телефонним апаратом. Вартість дзвінка буде включена в Ваш бортовий рахунок. Не користуйтеся, будь ласка, кредитними та телефонними картками: вартість дзвінка буде стягнена на додаток до вартості дзвінка по карті.

• E-mail і Інтернет: Пасажири можуть відправляти і приймати електронну пошту в реальному часі через високошвидкісну супутниковий зв'язок 24 години на добу (за умови, що супутниковий зв'язок дозволяє це). Ви можете мати доступ до широкого спектру додатків (VideoMail, CruisE-mail, MicrosoftOfficeі різні ігри). Ви можете працювати в Інтернеті, грати в ігри, читати Вашу електронну пошту, відправляти VideoMail і багато іншого. HollandAmerica навіть привласнила Вам Ваш власний електронну адресу, яку Ви можете використовувати під час круїзу. На борту працює Інтернет-менеджер, який допоможе Вам за допомогою одного з таких питань.

Ваша електронна адреса: Перша літера Вашого імені + прізвище повністю + номер Вашої каюти (4 цифри) - без пробілів, далі @ назва корабля.cruisemail.net.

Якщо номер Вашої каюти складається менш ніж з 4 цифр, додайте відповідну кількість нулів спереду (наприклад, каюта 38 відображається як 0038).

Наприклад: JohnSmith, каюта 38 на лайнері Rotterdam буде мати електронну адресу jsmith0038@rotterdam.cruisemail.net  

Вартість реєстрації - $ 3,95 буде автоматично додана до вашого бортового рахунку при першому вході в Інтернет.

До ваших послуг на борту також бездротовий Інтернет. Якщо Ви хочете взяти з собою Ваш персональний комп'ютер і користуватися ним на борту, уточніть, будь ласка, заздалегідь, чи є доступ до Інтернету на обраному Вами кораблі і в обраному Вами круїзі.

• Факс: Кондиціонери й послуги також доступні на кораблі. Вартість і іншу інформацію про ці послуги можна отримати в бюро інформації на борту.

• Пошта: У кожному порту заходу корабель відправляє листи і листівки з борта. Ви можете купити поштові марки на березі або за готівку (долари США) в бюро інформації на борту. Вся пошта обкладається поштовими митами, що діють в порту відправлення.

 

БОРТОВОЙ РАХУНОК

Для Вашої зручності на борту діє безготівкова система платежів. При посадці Ваш бортовий рахунок буде активований, і Ви можете здійснювати будь-які покупки, просто підписуючи рахунку. У день посадки Вам необхідно зареєструвати банківську карту (Visa, AmericanExpress, MasterCard, Discover) в бюро інформації. На Вашій карті будуть заблоковані кошти в сумі 60 доларів США на людину в добу круїзу (відповідно до списку осіб, за яких Ви плануєте платити на борту по Вашій кредитній карті). В кінці круїзу Ви отримаєте остаточну виписку з Вашого бортового рахунку, і з Вашої банківської карти буде списана реальна сума Ваших покупок на борту. Щоб уникнути затримок з отриманням авторизації банківських карт, пасажирам, які мають карти, випущеними банками, розташованими за межами США і Канади, рекомендується заздалегідь попередити банк про те, що карта буде використана на борту корабля HollandAmerica. Пам'ятайте, що деякі банки можуть утримувати заблоковані суми до 30 днів з моменту запиту на розблокування. Якщо Ви не хочете використовувати кредитну або дебетові карту, Вам необхідно розмістити депозит готівкою в розрахунку з тієї ж суми 60 доларів США на людину в добу. Чи не витрачені гроші будуть повернуті Вам в кінці круїзу. Дорожні чеки можна перевести в готівку в бюро інформації. Особисті чеки на борту не приймаються.

 

ЧАЙОВІ 

Наша команда докладає всіх зусиль для того, щоб кожен аспект Вашого круїзу відповідав найвищим стандартам. Чайові є звичайним способом винагороди за хороший сервіс. Щоб полегшити цей процес, сума 10 доларів США на пасажира в добу (з 01 жовтня 2008 року - 11 USD на пасажира на добу) буде щодня додаватися до Вашого бортовому рахунку. Якщо наданий сервіс був краще або гірше, ніж Ви очікували, Ви можете скорегувати суму чайових в кінці Вашого круїзу. Все чайові виплачуються членам команди і складають істотну частину їхнього заробітку.

15% від вартості автоматично буде додано до рахунку за алкогольні напої, замовлені в барах і ресторанах.

У портах, аеропортах та під час берегових екскурсій чайові слід давати відповідно до місцевих звичаїв.

 

ОБМІН ВАЛЮТИ 

На борту наших кораблів приймаються тільки долари США. Ми також приймаємо американські дорожні чеки. Під час європейських круїзів і навколосвітніх подорожей на борту надається послуга з обміну валюти. Ви також можете обміняти свої готівкові або дорожні чеки на місцеву валюту в банках, аеропортах і великих готелях в більшості портів заходу. У багатьох країнах Ви можете зняти місцеву валюту готівкою з Вашої кредитної картки через банкомат. У більшості портів у вас візьмуть кредитну карту для розрахунків, в деяких країнах приймають долари США.

 

ПРОЦЕДУРА ВИСАДКИ 

На початку круїзу Вам запропонують заповнити анкету про Ваші плани в день висадки, щоб скоординувати процес висадки і вивантаження багажу. Будь ласка, заповніть цю форму і передайте її в бюро інформації якомога раніше.

В останній вечір круїзу Вам необхідно розмістити Ваш багаж, забезпечений виданими багажними бирками, в коридор біля дверей Вашої каюти до того, як Ви ляжете спати.

Документи, авіаквитки, митні форми, медикаменти та інші важливі речі, а також речі, які ви плануєте надіти в день висадки, помістіть в ручну поклажу, яку Ви візьмете з собою. Пам'ятайте, що в багажі, розміщеному в коридорі, не повинно бути цінностей.

Розрахунковий час прибуття корабля в порт висадки зазначено у Вашому круїзному розкладі. Зазвичай після прибуття в порт корабель повинен пройти певні процедури. По завершенні цих процедур пасажирам буде дозволено сходити на берег. Висадка проходить зазвичай протягом двох-чотирьох годин після прибуття в порт. Час Вашого вильоту повинно бути заплановано з урахуванням цього, а також з урахуванням часу, необхідного на трансфер з корабля в аеропорт. Час трансферу залежить від порту висадки.

 

ЩАСЛИВОЇ ДОРОГИ!