Круїзний лайнер Costa Toscana наповнений італійським мистецтвом, культурою та ландшафтами – на гостей чекає першокласний дизайн корабля з неймовірними розвагами. Це один із найбільших лайнерів у світі.
Технічні характеристики
Технічні характеристики
Рік побудови — 2021 р.
Тоннаж — 183900 т.
Довжина — 337 м.
Ширина — 42 м.
Всього кают — 2600
Всього пасажирів — 5200/6600 чол.
28 червня 2021 року – 14-денний інавгураційний круїз. Лайнер вирушає з Гамбурга (Німеччина) до Савони (Італія).
Порти заходу: Лісабон, Барселона, Чивітавек'я-Рим, Марсель, Пальма-де-Майорка та Палермо.
Costa Toscana є лайнером, який може отримувати енергію в порту і в морі від зрідженого природного газу (ЗПГ), найчистішого в світі викопного палива, що горить.
Круїзи
Каюти і палуби
Розваги
Корисна інформація
Дітям
Харчування
Відео
Відгуки
Напишіть нам
Зачекайте кілька секунд...
До розважальних можливостей корабля Costa Toscana належать:
Liquid Entertainment (жива музика, танці, захоплюючі шоу та інші живі виступи у таких місцях, як Colosseum та Piazza Trastevere).
Piazza Grande Bellezza – це амфітеатр/шоу-лаунж, розташований у міделі, для живих виступів.
Piazza Ravello – це відкритий простір з лаундж-баром (жива музика та обслуговування бару Spritz).
У всіх ресторанах можна знайти живі виступи (ді-джеїв та піаністів). Найкращі місця на кораблі з вечірніми розвагами, це Casino Laguna (ігровий зал з баром) і Quelli Della Notte (піано-бар).
Оздоровчий комплекс на лайнері включає великий фітнес-центр / тренажерний зал і спа-салон Samsara Spa (салон краси, басейн для таласотерапії, сауна, соляна кімната, сніжна кімната, кімната відпочинку, турецька лазня / хаммам, процедурні кабінети для масажу).
Круїзний лайнер Toscana має 4 басейни – La Spiaggia, Settimo Cielo та 2 для дітей.
Музей CoDe присвячений італійському дизайну. Trastevere - це середземноморський ринковий комплекс з магазинами і барами (також представляє преміальні бренди Ferrari, Illy, Campari).
ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ПОЇЗДКИ ТУРИСТОВІ НЕОБХІДНО
мати закордонний паспорт, чинний на період поїздки і протягом певного терміну після закінчення поїздки відповідно до вимог щодо термінів його дії консульських служб країн за маршрутом,
отримати діючу (і) на весь період поїздки візу (и) країн перебування за маршрутом.
придбати туристський пакет, куди входить авіаквиток (и), пакет документів на круїз, медичну страховку,
додаткові послуги за бажанням
на дітей, вписаних в закордонний паспорт батьків (їй), необхідно мати фотографію в паспорті при досягненні ними віку 6 років.
оригінал довіреності від обох батьків (для дітей, що виїжджають без батьків) або оригінал довіреності від другого з батьків (для дітей, що виїжджають з одним з батьків).
рекомендуємо придбати страховку «від невиїзду».
ЩО НЕ ВКЛЮЧЕНО У ВАРТІСТЬ КРУЇЗУ
Ваші особисті витрати в магазинах, напої в барах і ресторанах корабля, користування міні-барами, корабельними засобами зв'язку (телефоном, факсом, телетайпом, інтернетом), послуги пралень і хімчисток. Також не включені у вартість круїзу покупка жетонів для гри в казино і на ігрових автоматах, гра у відеоігри, послуги перукарень, процедури в салонах краси берегові екскурсії, послуги медперсоналу, чайові стюардам і працівникам ресторану.
Увага: інформацію про послуги, що входять у вартість Вашого круїзу, уточнюйте при його покупці.
ДЕЯКІ РЕКОМЕНДАЦІЇ І ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
АЕРОПОРТ, МОРСЬКИЙ ПОРТ, ВОКЗАЛ
У цих місцях будьте особливо пильні. Ніколи не втрачайте з уваги свій багаж. Речі завжди повинні знаходитися на максимально близьку до Вас відстані і в поле Вашого зору.
Не міняйте великих грошових сум, оскільки по дорозі в готель чи на судні вони Вам не знадобляться. За кордоном не прийнято демонструвати стороннім, що у Вас є гроші.
НА СУДНІ
Не дозволяйте особам, які не є членами круїзної команди корабля, приймати на себе турботу про Ваш багаж. ЗБЕРІГАЙТЕ ДОКУМЕНТИ, ГРОШІ, ЦІННОСТІ, АВІАКВИТКИ в СЕЙФІ каюти.
НА ЕКСКУРСІЯХ
Всі круїзні компанії пропонують англомовні екскурсії, які резервуються на борту в туристському бюро.
Не беріть з собою готівки більше, ніж Вам необхідно на один день.
Вчасно з'являтися у суді на посадку в автобус на початку і під час екскурсії.
В ході екскурсії під час зупинок приходите вчасно до призначеного гідом місця.
Не залишайте в екскурсійному автобусі гроші і цінні речі. Водій не несе за них відповідальності. Після закінчення екскурсії не забувайте взяти свої речі з автобуса.
НА ВУЛИЦІ
Особисті документи носити з собою не слід - їх цілком замінить картка круїзу і копія Вашого паспорта, завірена штампом корабля.
Чи не повідомляйте стороннім особам номер Вашої каюти на кораблі або Вашої кімнати в готелі.
У разі крадіжки або втрати дорожніх чеків або кредитних карток негайно їх анулюйте. Для цього Вам треба подзвонити в свій банк.
На вулиці намагайтеся уникати вуличних демонстрацій та інших великих скупчень людей. Натовп - улюблене місце кишенькових злодіїв, які, на жаль, є скрізь. При поїздках в громадському транспорті заздалегідь готуйте гроші на проїзд.
Не давайте стороннім особам запам'ятати місце, де Ви зберігаєте гроші і цінності.
Без особливої необхідності не беріть з собою великі грошові суми. Намагайтеся не носити гроші в ручних сумочках. Якщо Ви звикли до сумки на довгому ремені, обов'язково міцно притримуйте її під час ходьби.
Не носіть ювелірні прикраси під час прогулянок по вулиці.
Якщо Ви вирушаєте на екскурсію групою, попросіть водія не відлучатися від автобуса на стоянках.
Відеокамери і фотоапарати носите тільки на ремінці і через плече.
Відмовляйтеся від всіх пропозицій квітів та інших предметів, оскільки такі дії спрямовані на те, щоб відвернути Вашу увагу і полегшити роботу злодія. Уникайте вуличних гравців в карти і кості.
Коли Ви вирушаєте на прогулянку родиною чи в групі, заздалегідь домовтесь, де Ви зустрічаєтеся на той випадок, якщо хтось із Вас загубиться.
Не купуйте ювелірні прикраси і побутову техніку на вулиці.
На терасах барів і ресторанів не вішайте сумки на спинку сидіння і не ставте їх на підлогу.
ЯКЩО ВИ ВСКОЧИЛИ У ХАЛЕПУ
Коли Вам загрожують застосуванням фізичної сили, не виявляйте опору. Постарайтеся запам'ятати зовнішність нападника (зростання, комплекція, волосся, очі, ніс, вуха, особливі прикмети, одяг, взуття і т.п.), а також обставини нападу (час, місце, напрямок, в якому зник нападник; реєстраційний номер і марку його транспортного засобу). Обов'язково заявите про подію в найближчу поліцейську дільницю.
МЕДИЧНІ ПОСЛУГИ НА БОРТУ
На кожному судні є терапевт і медсестра, послуги яких доступні цілодобово під час плавання. Години роботи медичного кабінету публікуються в щоденному інформаційному бюлетені круїзу. Кабінет оснащений сучасним медичним обладнанням, але вона маô обмежену кількість послуг. Професійні медичні послуги і надання аптечних послуг платні. Медичні послуги щодо усунення симптомів будь-яких захворювань доступні в клінічному кабінеті. Якщо у Вас є особливі медичні показання, будь ласка, опишіть їх Вашій агенту при бронюванні.
ОБМІН ВАЛЮТИ
На стійках «Інформація» круїзних кораблів обладнані офіси обміну валюти. До обміну приймаються конвертовані валюти (долари США, Євро, фунти стерлінгів і т. П.), А також дорожні чеки номіновані в цих валютах. З операцій з обміну стягуються комісійні.
ХАРЧУВАННЯ В РЕСТОРАНАХ КРУЇЗНИХ СУДІВ
На круїзних судах харчування, як правило, відбувається в 2 зміни. Час харчування визначається на борту при посадці.
Час харчування може бути змінено в залежності від програми круїзу. Дивіться в щоденній газеті «Today» час Ваших обідів і вечерь.
Якщо при бронюванні Ви вказали яка зміна Вам краще Ваше побажання буде обов'язково враховано. Однак просимо мати на увазі, що адміністрація круїзу має право самостійно визначати час харчування на борту для будь-якого пасажира.
ТЕЛЕФОН
У портах стоянки доцільно користуватися телефонними автоматами, а також телефонами в барах чи ресторанах, оскільки це значно дешевше, ніж дзвонити безпосередньо з борта судна (дзвінок обійдеться мінімум в 9 євро за хвилину розмови).
ЧАЙОВІ
Чайові будуть включені в Ваш підсумковий рахунок і оплачуються в останній день круїзу з розрахунку
приблизно 10 євро в день (в залежності від тривалості круїзу).
СТИЛЬ ОДЯГУ НА БОРТУ
На кораблях немає певного «дрес-коду», але для Вашої зручності радимо Вам протягом дня одягатися у вільному і зручному стилі «casual», також можлива спортивний одяг, для плавання передбачте купальні костюми, обов'язково візьміть з собою зручне взуття.
В основних ресторанах і холах забороняється перебувати в пляжному одязі.
Для сніданку та вечері пропонуємо Вам надягати довгі шорти або спідниці.
До вечері Ви можете одягнути щось витончене і елегантне (жінки сукні або костюми, чоловіки - костюм або сорочку і штани). Радимо не ходити без взуття.
Під час екскурсій радимо надіти зручний одяг і взуття. Нагадуємо, що для огляду і відвідування релігійних місць, пам'ятників і храмів необхідний більш скромний і стриманий стиль.
ПЕРЕД ВІД'ЇЗДОМ ДО АЕРОПОРТУ
Переконливо просимо Вас перевірити наявність наступних документів:
закордонних паспортів у всіх, хто вирушає в поїздку;
авіаквитків;
туристичних путівок (ваучерів);
страхових полісів;
водійських прав, якщо плануєте брати автомобіль напрокат;
довіреності від обох батьків (для дітей, що виїжджають без батьків), або довіреність від другого батька (для дітей, що відправляються в поїздку з одним з батьків).
Практика показує, що відсутність у Вас достатньої кількості готівкових коштів (не менше 50 Euro на людини в добу) може бути підставою для депортації.
ВИЛІТ І ПРИЛІТ
Ваш тур починається в аеропорту за 3 години до зазначеного у Вашому авіаквитку часу вильоту.
Увага: компанія настійно рекомендує Вам не спізнюватися в аеропорт до призначеного часу, керуючись принципом: «Краще зайвий годину провести в магазинах безмитної торгівлі« DUTYFREE », ніж залишитися без вже оплаченого відпустки».
Отримані вами авіаквитки не можуть бути переписані і не підлягають поверненню до каси.
Для посадки на рейс:
Вам необхідно пройти митний контроль.
Якщо у Вас відсутні предмети і / або цінності, що підлягають обов'язковому митному контролю, то Ви можете не заповнювати митну декларацію і пройти по «Зеленого коридору» на реєстрацію.
В іншому випадку Вам необхідно заповнити митну декларацію, бланки якої знаходяться перед лінією митниці на столиках або спеціальних стійках.
Пам'ятайте, що готівкові гроші в сумі від 3000 до 10 000 дол. США (або еквівалент в інших валютах, включаючи гривні) підлягають ОБОВ'ЯЗКОВОМУ митному декларуванню.
Митний контроль проводиться в тому ж крилі, де здійснюється реєстрація на рейс. ЗБЕРІГАЙТЕ МИТНИЙ ДЕКЛАРАЦІЮ ДО ЗВОРОТНОГО ПРИБУТТЯ В Україну.
Митні правила
Ввезення предметів для особистого користування необмежений. При необхідності на митниці можна отримати документи, що засвідчують той факт, що предмет був ввезений легально.
В країни Євросоюзу обмежений безмитне ввезення наступних товарів (на одну особу):
міцні напої (понад 22%) - 1 літр; лікери і настоянки (22% і нижче) - 2 літри; легкі вина (9-11%) - 3 літри; сигарети - 200 штук; сигари - 50 штук; тютюн - 250 гр .; кави - 500 гр .; чай - 100 гр .; духи і одеколон - 50 гр., або 1/4 літра. Слід зазначити, що безмитне ввезення алкоголю і тютюну дозволений тільки особам не молодше 17 років, а кава - особам не молодше 15 років.
Увага: просимо Вас перед поїздкою уточнювати у Вашого агентства інформацію цього розділу.
Вам необхідно зареєструватися на Ваш рейс
У СТІЙКИ РЕЄСТРАЦІЇ і отримати посадковий талон.
Номер стійки реєстрації вказується на центральному табло - навпроти номера Вашого рейсу. Всі питання з приводу номера Вашого місця вирішуються тільки під час реєстрації на рейс. Якщо Ви подорожуєте з дитиною або хочете мати певні місця в літаку, то слід прийти на реєстрацію раніше для того, щоб отримати зручні для Вас місця.
Далі слід пройти прикордонний контроль.
Посадка на рейс здійснюється після проходження вищевказаних процедур через ВИХІД, номер якого вказаний в отриманому Вами при реєстрації на рейс посадковому талоні.
По прильоту: Ви повинні самостійно пройти паспортний контроль і зону митниці. На паспортному контролі необхідно пред'явити паспорт з візою. Після проходження паспортного контролю Ви опинитеся в т.зв. «Митній зоні», де може бути проведений вибірковий огляд.
В період перебування в аеропорту слід дуже уважно стежити за Вашими особистими речами і без потреби не міняти великих грошових сум, оскільки останнім часом почастішали випадки крадіжки грошей у туристів.
Після того, як всі зберуться і відзначаться в списку у свого супроводжуючого, вся група в супроводі співробітника приймаючої сторони проходить до відповідного автобусу. Під час переїзду з аеропорту супроводжуючий надасть необхідну інформацію.
У разі виникнення будь-якої проблеми, пов'язаної з Вашим перебуванням на кораблі, ПРОСИМО ВАС НЕГАЙНО ЗВ'ЯЗАТИСЯ з Вашим агентством.
РЕЄСТРАЦІЯ І ПОСАДКА НА КОРАБЕЛЬ
Після прибуття в порт ВИ ОТРИМАЄТЕ БАГАЖНІ БІРКИ, які необхідно прикріпити на багаж. Не забудьте на кожній бирці написати Ваше прізвище (латиницею), ім'я корабля (латиницею) та номер каюти! Зазвичай вантажники пишуть це самостійно! Вам необхідно перевірити всі дані! Багаж буде доставлений до дверей Вашої каюти (зазвичай не пізніше ніж через годину після відплиття). Залиште при собі тільки ручну поклажу з цінними речами та найнеобхіднішим. У разі, якщо Ваш багаж затримався, підійдіть до стійки інформації в центральному холі судна - можливо, Ваші бирки відклеїлися або були заповнені нерозбірливо.
Зазвичай регістраціяначінается за 4 години до відплиття і всі пасажири повинні бути на борту не пізніше, ніж за одну годину до відправлення судна. НЕ СЛІД ПЛУТАТИ РЕЄСТРАЦІЮ І ПОСАДКУ.
Реєстрація - це підтвердження того, що Ви прибули і готові до круїзу. Мета цього акта - перевірка Ваших документів і оформлення підсумкових документів пасажира. Тут доречно провести паралель з авіарейсом, там також Ви спочатку реєструєтеся, і тільки потім Вас запрошують на борт літака.
Увійшовши в термінал порту, дотримуйтесь вказівниками з логотипом круїзної компанії і ім'ям Вашого судна в зону реєстрації. У зоні реєстрації підійдіть до стійки інформації ( «Information» або «GuestRelations») з Вашими ваучерами і паспортами. Тут Ви повинні отримати Ваші квитки на круїз і бланк анкети. Далі слідуйте до стійок реєстрації. Стійки реєструються за номером каюти (наприклад, стійка № 1 - номери кают 1101 - 1300, і т.д.). Отже, Ви повинні підійти саме до тієї стійці реєстрації, до якої відноситься номер Вашої каюти. Також є стійки для VIPпассажіров. Зазвичай це пасажири гранд-сьютів, сьютів, міні-сьютів.
Сплачується окремо Ви висуваєте
закордонного паспорта,
КВИТКИ на КРУЇЗ,
ЗАПОВНЕНУ АНКЕТУ (бланк видається разом з квитком).
При реєстрації у Вас запитають, яким чином Ви будете оплачувати рахунки - готівкою або кредитною карткою. Якщо готівкою, то просто роблять відповідну позначку в системі і Вашому квитку. Якщо ж кредитною карткою (приймаються тільки карти наступних платіжних систем: Visa, AmericanExpress, MasterCard), то дані Вашої картки занесуть в систему. Згодом всі Ваші платежі на борту будуть списані саме з цієї карти.
УВАГА! НА КАРТІ ПОВИННО БУТИ достачно КОШТІВ! В іншому випадку процес закриття рахунку після закінчення круїзу може сильно ускладнитися.
На посадку проходите відповідно до номером черги на посадку, який Вам призначать після закінчення реєстрації.
УВАГА! Очікування черги на посадку може зайняти від 1 до 2-х годин! Це час Ви можете провести відвідуючи магазини безмитної торгівлі. На посадку проходите слідуючи вказівниками. При посадці на борт корабля Вам належить пройти пост охорони корабля: пред'явіть офіцерові служби безпеки корабля свої документи і круїзну картку Costacard (Вам її видадуть при реєстрації). Потім підійдіть до стійки адміністрації і здайте свій паспорта попросіть зробити його копію. УВАГА!!! Обов'язково поставте штамп корабля на копію Ваших документів.
Відразу після посадки Ви можете поїсти в буфеті-ресторані (обід зазвичай подається до 16-00).
ПРАВИЛА ВИХОДУ НА БЕРЕГ І ПОВЕРНЕННЯ НА БОРТ
При виході з корабля Ви ЗОБОВ'ЯЗАНІ пред'явити свою круїзну картку представнику служби охорони. ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ЦЬОГО ВИ МОЖЕТЕ зійти на берег.
При поверненні на корабель Ви повинні пройти через метало-детектор, пред'явивши свою круїзну картку (СostaCard). У деяких випадках офіцер служби безпеки може попросити Вас пред'явити копію паспорта.
ПРИЙОМ ГОСТЕЙ на борту
При посадці на борт Ваші гості повинні пред'явити свої документи, а Ви розписатися у спеціальній формі. Всі витрати по прийому гостей несете Ви. Гість не може розплатитися своєю кредитною карткою, так як вона не зареєстрована розрахунковим центром корабля і не буде прийнята в барах. За ОДНУ ГОДИНУ до відправлення корабля гості повинні бути на лайнері.
ЗАПІЗНЕННЯ НА БОРТ
Запізнилися вважається турист, який не з'явився на реєстрацію круїзу.
Тур запізнився туриста підлягає ануляції, а ВСЯ СУМА, сплачена за круїз, КОНСУЛЬСЬКИЙ ЗБІР НЕ ПОВЕРТАЄТЬСЯ !!! Якщо Ви все ж спізнюєтеся, то ОБОВ'ЯЗКОВО попередьте супроводжуючого особисто (по телефону / факсу та ін.) Або через своє агентство, що Ви доженете корабель в наступному порту стоянки. В іншому випадку адміністрація круїзу залишає за собою право реалізувати незайняту каюту!
Отставшімсчітается турист, який не з'явився на корабель в будь-якому порту стоянки.
У кожному порту відправлення і стоянки суден круїзної компанії є її представництво або уповноважена агентство (телефони вказані в бортовий газеті).
УВАГА! Послуга з надання допомоги при запізненні і відставанні - платна!
СИСТЕМА ОПЛАТИ на борту
В європейських круїзах всі ціни вказані в ЄВРО.
На борту ГОТІВКОВІ гроші НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ! Для розрахунків служить аналог кредитної картки, т.зв. круїзна картка CostaCard. Вона ж є пропуском на корабель, а разом з завіреною печаткою корабля копією паспорта - посвідченням особи (на час круїзу). Всі витрати пасажирів на кораблі, за винятком витрат в казино, записуються на цю карту. Карта видається при реєстрації на круїз.
Якщо Ви оплачуєте свої витрати на судні з кредитної картки, МОЖНА ВИКОРИСТОВУВАТИ ТІЛЬКИ ОДНУ КАРТУ. При оплаті рахунків з різних (дві і більше) карт ВСЕ витрати, вироблені Вами в ході круїзу, будуть списані З УСІХ карт. Процес повернення грошей займе мінімум 6 місяців.
Рекомендуємо ОТРИМУВАТИ і ЗБЕРІГАТИ ВСЕ РАХУНКУ до ЗАКІНЧЕННЯ КРУЇЗУ. Це дозволить Вам контролювати свої витрати і виключити можливі помилки в розрахунках з боку адміністрації круїзу.
На території казино приймаються готівкові євро. На стійці адміністратора можна обміняти валюту. На борту є банкомати для зняття готівки.
Після закінчення круїзу Ви зможете оплатити свої суднові витрати наступним чином: ГОТІВКОЮ, ТРЕВЕЛ чеками, КРЕДИТНИМИ картами наступних платіжних систем: Visa, MasterCard, АmericanExpress. Інші платіжні засоби НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ.
ЗАКІНЧЕННЯ КРУЇЗУ
РОЗРАХУНОК ЗА ПОСЛУГИ, опинився на борту ЗА ЧАС ПРОВЕДЕННЯ КРУЇЗУ
В останній вечір рекомендуємо уважно прорахувати витрати і приготувати необхідну суму наперед.
Увага! При остаточного розрахунку рекомендується МАТИ при собі ВСІ РАХУНКИ, видані Вам під час круїзу.
Вранці, як можна раніше, слід підійти до стійки адміністратора, де повинен бути зроблений остаточний розрахунок.
ОПЛАТА ГОТІВКОЮ.
Переконавшись, що в підсумковому рахунку немає помилок, заплатите необхідну суму. У разі Вашої незгоди або сумніви в розмірі виставленого рахунку, Вам слід проконсультуватися з менеджером бухгалтерії, який знаходиться поруч з адміністратором і володіє всією інформацією по Ваших рахунках.
ОПЛАТА КРЕДИТНОЇ КАРТОЮ.
Переконайтеся, що в підсумковому рахунку немає помилок, і потім підпишіть рахунок. Не забудьте взяти свій примірник рахунку! Гроші будуть автоматично списані з карти.
Після оплати всіх рахунків адміністратор повинен закрити Коста Кард. Тепер Ви можете зійти на берег.
ІНАКШЕ ВАС ПРОСТО НЕ ВИПУСТЯТЬ НА БЕРЕГ!
Увага! Після закінчення круїзу не забудьте отримати паспорта!
БАГАЖ
В останній вечір Вам в каюту принесуть багажні бирки, подібні до тих, що були у Вас при посадці на корабель. Ці бирки треба наклеїти на Ваш багаж і виставити в коридор біля дверей в Вашу каюту не пізніше 1 години ночі. Чи не здавайте в багаж цінності, в тому числі дорогу
фотоапаратуру та електроніку. Ні в якому разі не залишайте в багажі документи - паспорт, квитки на зворотний рейс, ваучери на проживання після круїзу і т.д. Багаж Ви отримаєте в зоні видачі багажу в порту після закінчення круїзу.
ПАМ'ЯТКА
Виїжджають за кордон
(Ця інформація відноситься до всіх країн світу і може Вам знадобитися в подальших подорожах за кордон)
Ви зібралися в поїздку за кордон. В цьому випадку Вам необхідно знати, що в ряді зарубіжних країн існує реальна можливість зараження особливо небезпечними інфекційними та паразитарними захворюваннями, які вражають життєво важливі органи людського організму, і можуть привести до смерті хворого. Серед таких захворювань найбільшу небезпеку становлять - холера, чума, жовта лихоманка, ВІЛ інфекція (СНІД), малярія (велика кількість летальних випадків), гідрофобія (сказ). Останнім часом у зв'язку з розвитком міжнародного туризму почастішали випадки зараження російських громадян вищенаведеними інфекційними захворюваннями, що пов'язано з НЕВИКОНАННЯМ ними ОБОВ'ЯЗКОВИХ ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАХОДІВ
Тому комітет санітарно-епідеміологічного нагляду настійно рекомендує Вам в період знаходження в туристичній поїздці за кордоном дотримуватися таких нескладних правил для профілактики вищезгаданих інфекційних захворювань:
вживайте гарантовано безпечну воду і напої (кип'ячену воду, питну воду і напої тільки у фабричній упаковці).
ретельно мийте фрукти і овочі безпечною водою.
уникайте харчування з лотків і в несертифікованих державою кафе і ресторанах.
при купанні у водоймах і басейнах намагайтеся не допускати попадання води в порожнину рота.
дотримуйтесь елементарних правил особистої гігієни (ретельно мити руки з милом перед їжею і приготуванням їжі, після відвідування туалету).
не йдіть на контакт з бездомними тваринами. При нанесенні Вам тваринам навіть незначної рани негайно зверніться до лікаря.
Несвоєчасне звернення до лікаря при контакті з скаженою твариною приводить до летального результату в 100% випадків.
застерігає від укусів москітів, комарів і ін. комах, використовуючи захисні креми, аерозолі та ін. Для профілактики малярії Ви можете придбати в аптеці ліки делагила. Про спосіб його застосування необхідно проконсультуватися з лікарем. Остерігайтеся випадкових статевих зв'язків, користуйтеся презервативами і ін. Захисними засобами.
не купуйте предмети одягу у випадкових людей (можливе зараження захворюваннями, які переносяться контактним способом)
не рекомендується ходити босоніж і у відкритому взутті.
Деякі особливості і симптоми найбільш небезпечних інфекційних захворювань холера
Останнім часом відзначається збільшення кількості країн світу, де реєструються захворюваність і спалахи холери. Найбільш неблагополучними країнами по холері на Європейському та Азіатському континентах є: Індія, Лаос, Індонезія, Іран, Ірак, Туреччина, Афганістан. Збудники холери (вібріони) проникають в організм людини через рот з водою або їжею. Найбільш небезпечними є продукти, які не піддаються тепловій обробці - сирі фрукти і овочі, рідкі продукти типу молока і т.п. Зараження можливе також через забруднені предмети (посуд, постільна білизна та ін.). Інкубаційний період холери - 5 днів. Характерні ознаки холери - пронос і блювота, наслідком яких є зневоднення організму. У разі несвоєчасного звернення за медичною допомогою холера призводить до смертельного результату.
Переносником збудника чуми є блохи, що паразитують на гризунах. Відомі два види чуми:
Бубонна чума - зараження відбувається через контакт (укус) із зараженими тваринами. Симптоми - збільшення лімфовузлів.
Легенева форма чуми передається повітряно-крапельним шляхом. Симптоми - раптове підвищення температури, озноб, сильний головний біль, утруднене дихання і кашель з кров'ю.
Інкубаційний період чуми від декількох годин до 6 днів. Тільки при своєчасному зверненні до лікаря лікування чуми можливо.
Жовта лихоманка
Гостре вірусне захворювання. Переносники цього вірусу - комарі. Відповідно зараження може відбутися як на природі, так і в місті. Симптоми - головний біль, висока температура, висип. Інкубаційний період 3 - 6 днів. Зазначене захворювання поширене в 47 країнах Американського і Африканського континентів. При виїзді в ці країни потрібно вакцинація, яка є єдиною і обов'язковою мірою попередження цього захворювання. Щеплення поводятся не менше ніж за 10 днів до виїзду. Дія щеплення - 10 років.
Віч інфекція
Поширена практично у всіх країнах світу, в тому числі США і Європі. У разі зараження вірусом імунодефіциту людина стає носієм ВІЛ-інфекції та, залишаючись зовні довгий час цілком здоровим, може інфікувати статевих партнерів. ВІЛ-інфекція призводить до розвитку синдрому набутого імунодефіциту (СНІД). Ефективних засобів проти СНІДу сьогоднішня медицина не знає. Характерними ознаками цього захворювання є: різке схуднення, хронічний пронос, збільшення лімфатичних вузлів, грибкові захворювання. Найнадійніший спосіб профілактики - уникати сумнівних статевих контактів. Досить надійним засобом профілактики є використання презервативів, особливо в поєднанні зі сперміциднимі мазями.
При появі симптомів, які можуть свідчити про можливе Ваше захворювання, необхідно негайно звернутися до лікаря. Самолікування може посилити ваш стан і привести до найтрагічніших наслідків. Якщо Ви після повернення в літаку відчули себе погано, ОБОВ'ЯЗКОВО зверніться до стюардеси.
ПАМ'ЯТАЙТЕ, що приховування хвороби тягне за собою адміністративну та кримінальну відповідальність.
На борту є 2 дитячі басейни, а також дітям доступні аквапарк і La Sala Giochi (інтерактивна ігрова кімната тільки для підлітків).
Діти молодшого віку можуть грати у Луна-парку.
Основні ресторани (обслуговуються офіціантами) включають Arlecchino, Il Meneghino, Il Rugantino та La Colombina.
Ресторан Teppanyaki (за додаткову плату) оформлений у східному стилі. Тут можна замовити страви японської кухні з морепродуктів (суші, сашимі тощо). Столики ресторану розташовані навколо великого кулінарного столу, де кухарі готують кожну страву відразу.
Ресторан-буфет/самобслуговування (Ristorante Buffet La Sagra dei Sapori) пропонує легкі закуски та повні, а також швидкі обіди.
Ресторан La Sagra dei Sapori має мальовничі краєвиди на океан та меню, що включає різноманітні страви (вегетаріанські, салати, риба, м'ясо, паста), смачні десерти та варіанти дитячого меню.
Класичний ресторан (MDR) пропонує типові італійські та міжнародні свіжоприготовлені сніданки. На вечерю – деякі з найвідоміших італійських страв, а також вишукані страви з морських портів у круїзному маршруті.
Ristorante Tutti a Tavola – це сімейний ресторан з живою розважальною програмою та веселими заходами.
Меню Pizzeria Pummid'oro складається з піци Margherita, Four Seasons, Calzone та Napoli до фокаччі для гурманів із сиром з Лігурії, а також відмінне розливне пиво, вино та вибір десертів.
Laboratorio Del Gusto (ресторан Taste Lab) пропонує різноманітні страви, приготовлені на ваш смак.
Bellavista - це ексклюзивний ресторан для пасажирів рівня Costa Club Perla Diamante.
Panorama – це ресторан тільки для категорії «люкс».
Залиште свій коментар
Коментувати