Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Головна > Круїзні компанії > Norwegian Cruise Line (NCL) > Norwegian Prima
Norwegian Prima - ультрасучасний лайнер круїзної компанії Norwegian Cruise Line, який стане першим лайнером в новому, більш розкішному, класі!

Характеристики:
Рік будівництва - 2022
Водотоннажність - 142 500 т.
Місткість - від 3 215 чол.
Довжина - 294 м.
 
Розробка проекту лайнера почалась ще на початку 2017 го року. Незважаючм на пандемію і, практично відсутність круїзів 2020-2021-х років, круїзна компанія НЕ змінила плани з будівництва нового лайнера. Судно буде побудовано на знайомій нам верфі Fincantieri в Маргеріт, Італія.
 
Чим же цей клас примітний і чим буде відрізнятися від інших лайнерів Norwegian Cruise Line?

В цілому новий лайнер за багатьма параметрами буде наближений до класу Преміум.
На борту вас чекають більш просторі сьюти (каюти Люкс), а традиційна відкрита палуба з ресторанами побільшає у 2 рази.


 
На круїзному лайнері планується 2 інфініті басейни.

  

На 8-й палубі буде в 2 рази ширша прогулянкова зона Waterfront. Збільшиться кількість ресторанів з променадом на Ocean Boulevard. Тут же планується новинка - фуд корт Indulge Food Hall під відкритим небом з вибором з 11 різноманітних страв від грилю, тапас, барбекю, страв італійської кухні до широкого вибору десертів. Також на 8-й палубі буде розташована ВІП зона The Haven з панорамним видом і Інфініті басейном на кормі.


Графіті на носі корабля виконані Італійськім дизайнером Manuel Di Rita. Також дизайнерський сад і галерея скульптур розташується під відкритим небом в зоні The Concourse, там будуть представлені арт об'єкти вартістю в $ 2 млн.



Ви зможете прогулятися «над морем» по двох скляних мостах Oceanwalk, а також насолодитися морськими пейзажами під відкритим небом в лаундж La Terraza в носі корабля.

  
 
Починаючі з серпня 2022 Norwegian Prima почне круїзи з Амстердаму та Копенгагену по Північній Європі та Фіордах. З 17 серпня 2022 планується круїз по Балтиці (Північна Європа).

* Всі маршрути лайнера і вартість кают в розділі «Круїзи»
Поділитися:
Круїзи Каюти і палуби Розваги Корисна інформація Дітям Харчування Відео Відгуки
Зачекайте кілька секунд...
На круїзному лайнері планується 2 інфініті басейни.

  

На 8-й палубі буде у 2 рази ширша прогулянкова зона Waterfront

Ви зможете прогулятися «над морем» по двох скляних мостах Oceanwalk, а такоже насолодитися морськими пейзажами під відкритим небом в лаундж La Terraza у носі корабля.

  
КОРИСНА ІНФОРМАЦІЯ NORWEGIAN CRUISE LINE:
 
ЩО НЕОБХІДНО ВЗЯТИ З СОБОЮ:
Закордонний паспорт (перевірте наявність всіх необхідних для подорожі віз) Круїзний квиток Авіаквиток
Ваучери на готелі / трансфери / екскурсії Медична страховка
Необхідні медикаменти та сонцезахисний крем Чудовий настрій
 
В АЕРОПОРТУ:
Звертаємо Вашу увагу, що реєстрація на рейс починається в аеропорту вильоту не пізніше, ніж за дві години до вильоту і закінчується за 1 годину до вильоту. Просимо Вас заздалегідь подбати про своєчасне прибуття в аеропорт. Радимо ознайомитися з правилами провезення багажу, особливо пов'язаними з обмеженнями по вазі.
 
ДОКУМЕНТИ:
Переконайтеся в тому, що Ваш закордонний паспорт дійсний і термін його дії становить не менше 6 місяців з дня закінчення поїздки. Що всі необхідні візи відкриті. В іншому випадку, при відсутності необхідних документів гості на борт лайнера не допускаються з утриманням повної вартості поїздки.
 
В ПОРТУ:
 
ТРАНСФЕР
Вам слід запланувати своє прибуття в порт відправлення круїзу не пізніше двох годин до відправлення лайнера. Реєстрація та посадка на лайнер, як правило, починається за 4 години і закінчується так одну годину до відправлення лайнера. Дістатися до порту можна замовивши трансфер заздалегідь або на таксі.
 
БАГАЖ
Після прибуття в порт Вам необхідно здати багаж співробітникам круїзної компанії на Стійці здачі багажу. Рекомендуємо все цінні речі, документи, медикаменти і тендітні речі взяти з собою в ручній поклажі. Компанія NCL рекомендує брати не більше двох місць багажу на одну людину, кожен з яких не повинен перевищувати більше 23 кг.
 
ПОСАДКА НА ЛАЙНЕР
Посадка починається в вказане в круїзному квитку час, як правило, за 4 години до відправлення. При реєстрації Вас попросять пред'явити паспорт і круїзний квиток. Перевірять дійсність віз. Перевірять ручну поклажу. Всі пасажири повинні перебувати на борту за годину до відходу.
 
 
ПРІОРИТЕТНА ПОСАДКА ДЛЯ ГОСЕЙ сьют
Гості, які забронювали каюти категорії Сьют, можуть скористатися правом пріоритетної посадки. Після прибуття в порт, будь ласка, зверніться до Служби по роботі з клієнтами, щоб отримати всю необхідну інформацію.
 
 
ВИСАДКА НА БЕРЕГ
Інформація про процедуру закінчення круїзу буде надана представниками компанії на борту лайнера напередодні останнього дня круїзу в каюту разом з багажними бирками. В останню ніч до 23:59 багаж необхідно забезпечити багажними бирками і виставити за двері своєї каюти. Персонал збере багаж і доставить його в порт, де Ви зможете його отримати. Рекомендуємо залишити необхідні на наступний ранок в ручній поклажі.
 
 
 
НА БОРТУ:
 
ПРОГРАМА ДНЯ
 
Для того щоб Вам легше було зорієнтуватися на борту, щодня в каюту буде доставлятися Програма дня. У ній Ви знайдете розклад заходів та інформацію про порт стоянки, інформацію про лайнері, час і місце харчування і спеціальних послугах або акціях. Обов'язково носіть програму дня з собою, навіть при висадці на берег, так як в ній вказані контактні телефони та інформація про відхід лайнера.
 
 
ЗАХОДИ, ПОСЛУГИ ТА СЕРВІС
 
Ви можете вибрати заняття спортом або за комп'ютером, відправитися на дегустацію вин, кулінарні шоу або Караоке, зіграти в Бінго або спробувати себе в спортивних змаганнях - кожен знайде собі заняття до душі. Якщо Ви шукаєте спокій і самота, Ви неодмінно знайдете їх на борту лайнерів NCL. Спа-центр Mandara пропонує великий вибір різних заспокійливих і відновлювальних процедур. Або просто влаштуйтеся зручніше в шезлонгу і прийміть сонячні ванни. Крім Спа-центру Mandara Вашій увазі також представлені послуги салону краси. На більшості лайнерів вартість послуг, запропонованих в Спа-центрі і салоні краси, не включені у вартість круїзу.
 
 
Фітнес-центр працює цілодобово. Пропонуються заняття фітнесом, йогою, пілатесом, стреч, аеробікою і степом. Пам'ятайте, що деякі заняття проводяться за додаткову плату. Ви також можете займатися спортом на відкритому повітрі на біговій доріжці або на баскетбольному / волейбольному корті. На деяких лайнерах обладнаний тенісний корт. А для любителів адреналіну на лайнерах Norwegian Epic, Norwegian Gem і Norwegian Pearl обладнана стіна для скелелазіння. На цих лайнерах також обладнані доріжки для гри в боулінг.
 
На кожному лайнері Ви знайдете великий вибір магазинів безмитної торгівлі, тут Ви зможете заощадити на алкогольних напоях, тютюнових виробах, парфумерії та косметики. У магазинах Ви також зможете купити купальні костюми і одяг, на ювелірні вироби і годинники пропонуються знижки.
 
 
Під час круїзів навколо Гавайських островів, відповідно до законів регіону, Казино не працює. На всіх інших маршрутах і круїзах Казино працює для пасажирів не молодше 18 років. Блек Джек, рулетка і ігрові автомати - невеликий список запропонованих можливостей. Якщо Ви новачок в Казино, пройдіть наше безкоштовне навчання. Пам'ятайте, що в Казино заборонено знімати відео або фотографувати.
 
 
Якщо Ви справжній цінитель мистецтва і любите бувати на аукціони, Вам сподобаються аукціони творів мистецтв. Під час кожного круїзу Вам надається чудова можливість придбати роботи-оригінали зі знижкою до 80% від звичайної вартості, до того ж під час круїзу розігруються сотні робіт вартістю в кілька тисяч доларів. Всі придбані або виграні роботи будуть упаковані і доставлені Вам додому поштою. Під час круїзу проводиться два або три аукціони творів мистецтв.
 
Круїз - відмінна можливість прочитати гарну книгу і найкраще місце для цього заняття - це бібліотека. Природно, Ви можете взяти книги «на прокат». Більш того, на борту продають газети на різних мовах.
 
 
На борту кожного лайнера працює професійний фотограф, який може відобразити весь круїз і зберегти його в пам'яті завдяки відмінним фотографіям, будь то пригода в порту заходу, особлива подія під час круїзу або фотографії з капітаном судна та робочої командою. Чи не правда, приємно повернутися додому з валізою з чистим одягом? Це можливо завдяки послугам пральні, яка працює на борту. Персонал забере всі необхідні речі і віднесе їх в пральню.
 
РЕСТОРАНИ
 
Завдяки круїзах в Вільному стилі Ви можете їсти де і коли Вам подобається. Можете відіспатися до 12:00 і замовити сніданок в каюту або пропустіть сніданок і замовте бургер біля басейну. Ось вони чудові переваги круїзів в Вільному стилі - Ви можете жити за своїм власним розкладом. Завдяки традиційним і альтернативним ресторанам, Ви можете пробувати щовечора нову кухню. А завдяки «плаваючого» розкладом Ви завжди зможете підібрати ресторан під настрій, смак або наряд. На борту також обладнаний один з кращих шведських столів в море з великим баром з салатами і гарячими стравами на замовлення. Пропонуються особливі страви: дитяче меню, барбекю, низькокалорійні страви, вегетаріанські страви та низькокалорійні десерти. Практично на всіх судах у Ваших дітей буде своя власна обідня зона з улюбленими стравами. Точний час роботи всіх точок харчування зазначено в щоденній програмі. Як правило, ресторани відкриваються на вечерю о 17:30 і працюють до 22:30. В найпопулярніші ресторан ми рекомендуємо бронювати місця заздалегідь, замовлення на столик приймаються цілодобово. Щоб повечеряти в основному ресторані, не потрібно бронювати столик заздалегідь, однак, можливо, Вам доведеться трохи почекати, поки Вас посадять. На борту лайнерів встановлені екрани на вході в ресторан і в громадських місцях, на яких вказано кількість вільних столиків у всіх ресторанах.
 
Цілодобове обслуговування в каюту пропонується абсолютно безкоштовно. Однак за вечерю в альтернативних ресторанах доведеться заплатити, вартість вечері на людину варіюється від 10 до 20 $. Під час вечері холодна вода, чай і кава подаються безкоштовно. На сніданок сік також входить у вартість круїзу. Вартість інших напоїв буде додана до Вашого бортовому рахунку.
 
Якщо Ви цінитель вин, то Вам обов'язково сподобається спеціальна винна програма. Ми пропонуємо відібрані вручну сорти вин з усього світу. Попросіть у офіціанта спеціальну винну карту, і Ви, напевно, виберіть сорт вина, який ідеально підійде до будь-якої страви або події. Вино Ви можете замовити в будь-якому ресторані. Якщо Ви хочете більше дізнатися про вина, ми пропонуємо до Ваших послуг лекції та дегустації вин.
 
Будь ласка, пам'ятайте, що в ресторанах на борту лайнерів NCL заборонено курити.
 
 
БАРИ, ЗОНИ ВІДПОЧИНКУ, ТЕАТР
 
На борту лайнерів обладнано велику кількість різноманітних барів та зон відпочинку, які працюю до пізньої ночі, тому Ви можете бути впевнені, що кожен вечір стане незабутнім. Чи шукаєте Ви спокійне місце або хочете потанцювати на танцполі - не важливо, тут Ви знайдете ідеальне місце під будь-який настрій! Обов'язково відвідайте нові, ультрасучасні тематичні вечірки. У театрах на борту лайнера проходять різні розважальні програми Бродвейских шоу, шоу в стилі Лас-Вегас, магічні шоу і виступи комедіантів.
 
ФОРМА ОДЯГУ
 
Стиль одягу на борту суден компанії NCL не можна назвати надто формальним або занадто повсякденним. Ми називаємо його елегантно-повсякденним. Протягом дня Ви можете носити все, що побажаєте: брюки, спідницю, джинси, футболку, шорти і т.д. Навіть якщо Ви тільки що відпочивали біля басейну і не встигли переодягнутися ... нічого страшного. Купальний костюм з парео або сарафаном - прийнятний зовнішній вигляд для відвідування шведського столу і відкритого ресторану. Коли настає ніч, розслабленість відчувається у всьому. Під час вечері чоловіки повинні бути в сорочці з брюками або джинсами. Жінки зазвичай одягають сукні або спідницю з блузою. Якщо Ви хочете вбратися і додати трохи розкоші в Ваш вечір, не хвилюйтеся, у нас підготовлений особливий столик для такого випадку. Прохід в ресторан в купальних костюмах, футболках і шортах заборонений після 17:30.
 
 
Теплий клімат передбачає одяг з легких, дихаючих тканин. Для прохолодного клімату ми рекомендуємо одяг, яку можна одягати одну на іншу, а також, можливо, дощик, парасольку і рукавички. Не забудьте взяти з собою спортивний одяг і кросівки для занять у фітнес-центрі. Під час екскурсій переважно зручний одяг і взуття. При відвідуванні деяких пам'яток, Вам знадобиться відповідний одяг. Наприклад, у відкритих топах або в шортах Вас можуть не пустити до церкви.
 
ПРОГРАМА ДЛЯ ДІТЕЙ
 
Круїз ідеально підходить для сімейного відпочинку, а круїз в Вільному стилі робить його ще більш привабливим для сімей. Іноді діти хочуть відпочити від своїх батьків і зайнятися своїми справами. Для цього на борту лайнера підготовлені програми для дітей і підлітків різного віку. Всього чотири групи: від 2 до 5 років, від 6 до 9 років, від 10 до 12 років і від 13 до 17 років. Послуги няні для молодшої групи від 2 до 5 років надаються за невелику додаткову плату, як вдень, так і вночі.
 
ЗВ'ЯЗОК на борту
 
На всіх лайнерах обладнані сучасні, супутникові телефони. Ви також можете отримувати і послати факс з судна.
 
ТЕЛЕФОН ВСІХ КОРАБЛІВ
 
001 732 335 3280 (від 7.95 $ за хвилину)
 
Для друзів і родичів, які залишилися вдома: якщо Ви хочете зателефонувати на лайнер, будь ласка, не забувайте про різницю в часі і не забудьте дати назву лайнера, ім'я пасажира, номер каюти і номер Вашої картки:
 
Код зони для відправки факсу:
 
00870 Norwegian Dawn: код зони + 331 13 07 11
 
Norwegian Gem: код зони + 761 15 42 45
 
Norwegian Jade: код зони + 764 58 92 59
 
Norwegian Jewel: код зони + 764 45 33 13
 
Norwegian Majesty: код зони +130 77 53
 
Norwegian Pearl: код зони + 764 65 07 41
 
Norwegian Sky: код зони + 336 97 62 14
 
Norwegian Spirit: код зони + 331 17 46 15
 
Norwegian Star: код зони + 331 10 82 15
 
Norwegian Sun: код зони + 331 11 09 14
 
Pride of America: код зони + 226 97 84 11
 
 
СТІЛЬНИКОВІ ТЕЛЕФОНИ на борту
 
На борту лайнера Ви можете приймати вхідні дзвінки, дзвонити і приймати смс-повідомлення - для цього Ваш телефон повинен бути стандарту Tri-Band.
 
ДОСТУП В ІНТЕРНЕТ
 
На борту лайнера працює Інтернет-кафе. У Ваших круїзних документах вказано електронну адресу, який присвоєно Вам на час круїзу і буде активований, як тільки Ви їм скористаєтеся. Бездротовий Інтернет також доступний на борту лайнера за невелику додаткову плату.
 
ПОСЛУГИ ДОКТОРА на борту
 
На борту лайнера надаються послуги сертифікованого доктора і мед сестри. У разі необхідності бортовий лікар може прописати Вам медикаменти. Але пам'ятайте, що медичне обладнання та медикаменти, представлені на лайнері, можуть надати тільки основний догляд за здоров'ям. На жаль, ми не можемо запропонувати догляд за хворим, яким потрібне спеціалізоване обладнання та медикаменти. Пасажири, які потребують таких умовах, можуть бути евакуйовані на берег.
 
ОСОБЛИВІ ПОДІЇ
 
Круїз - це відмінний спосіб відзначити якусь важливу подію. Будь-то пляшка дорого шампанського на особливий випадок, піднос з холодними закусками або просто щось особливе, що прикрасить Вашу каюту. Ми також пропонуємо святкові пакети для молодят і проведення весільних церемоній. Якщо Ви бажаєте відзначити свято на борту лайнерів NCL, повідомте про це як мінімум за три тижні до відправлення.
 
ЩО ВКЛЮЧЕНО У ВАРТІСТЬ КРУЇЗУ
 
У вартість круїзу входить проживання в каюті, їжа, розважальні заходи, портові збори і такси. Також у вартість входить холодна вода, чай і кава в ресторанах.
 
Вечеря в альтернативному ресторані оплачується окремо, його вартість від 10 до 20 $ на людину. Також додатково оплачується: алкогольні та безалкогольні напої, послуги Спа-центру та салону краси, боулінг, казино, берегові екскурсії, індивідуальні заняття, послуги пральні, товари, придбані в магазині на борту лайнера, фотографії, послуги телефонного зв'язку, Інтернет, відправка факсу та чайові.
 
ГОТІВКА І БОРТОВОЙ РАХУНОК
 
На борту лайнера офіційна валюта - американські долари. Однак Вам не знадобиться багато готівки, так як для Вашої зручності спрощена система оплати. При реєстрації на лайнер Ви відкриваєте бортовий рахунок, на якому фіксуються всі Ваші покупки, зроблені на лайнері. Переконайтеся, що в день посадки на лайнер, Ви вказали спосіб оплати бортового рахунку: American Express, Discover Card, JCB Card, MasterCard, Visa, тревел-чеки або готівкової спосіб. Майте на увазі, що не приймаються дебетові карти. Якщо в якості оплати Ви вибрали тревел-чеки або готівка, Ви повинні будете залишити депозит у розмірі 100 $ на людину в добу. Якщо витрачена сума перевищить ліміт, Вам в каюту буде надіслано повідомлення.
 
У разі придбання послуги або товару на борту, Вам необхідно пред'явить бортову карту, написати на чеку своє ім'я та номер каюти. Пасажир отримує копію чека, а в кінці круїзу остаточний рахунок.
Будь ласка, пам'ятайте, що Ви не можете розплачуватися за бортовий карті в Казино.
 
останній вечір круїзу Ваш рахунок буде доставлений Вам в каюту. Якщо у вас виникнуть будь-які питання, ви можете звернутися на ресепшен. Ми рекомендуємо вирішувати всі питання ввечері за день до висадки з лайнера, щоб не затримувати процесс висадки з лайнера вранці.
 
Якщо Ви зареєстрували свою кредитну карту і Ваша виписка по рахунку коректна, Ви спокійно можете пройти процедуру висадки. Пам'ятайте, що будь-які покупки, зроблені після остаточного пред'явлення рахунку, повинні бути оплачені додатково на ресепшені в день висадки. Виняток становлять продукти з міні-бару, якими Ви скористалися в останній вечір круїзу, їх вартість буде знята з Вашої кредитної картки автоматично.
 
Тревел-чеки і більшість кредитних карт приймаються в портах заходу лайнера. При оплаті покупки тревел-чеками необхідно мати при собі паспорт. Також при відвідуванні інших країн ми радимо мати при собі невелику кількість готівки місцевої валюти. Залежно від відвідуваного регіону, іноді за межами США також приймаються американські долари.
 
ОПЛАТА ОБСЛУГОВУВАННЯ
 
Головне завдання компанії NCL зробити так, щоб клієнт отримав від відпочинку максимум задоволення, і робоча команда компанії забезпечить сервіс на такому рівні, яким славиться NCL. Компанія NCL автоматично додає до бортового рахунку 12 $ в день за обслуговування. Ця сума буде додана до зарплати тих, хто обслуговував Вас під час круїзу і робив Ваше перебування на борту більш комфортабельним.
Якщо у Вас виникнуть будь-які зауваження щодо сервісу, будь ласка, повідомте про це персонал за інформаційною стійкою. NCL розробив програму, яка встановлює рівень задоволення пасажирів сервісом компанії.
 
МОВИ на борту
 
Інтернаціональна атмосфера на борту лайнера - ще одна причина, чому круїзи NCL можна назвати особливими.
Офіційною мовою на борту лайнера вважається англійська, ось чому ми радимо нашим клієнтам мати хоча б базовий рівень знання англійської мови. Ви можете звернутися з будь-яких питань до нашого хостес, розмовляти на декількох мовах.
 
ТВАРИНИ
 
Відповідно до правил компанії тварини на борт не допускаються.
 
АЛКОГОЛЬ на борту
 
Пасажири молодше 18 років не можуть вживати або купувати алкогольні напої на борту. Пасажири від 18 до 20 років повинні мати письмовий дозвіл батьків або їх супроводжуючого про те, що вони можуть купувати легкі алкогольні напої (пиво і вино) під час знаходження лайнера в міжнародних водах (за винятком Аляски і Гаваїв, де пасажири, які купують алкоголь, повинні бути не молодше 21 року).
Пасажири старше 21 років можуть проносити на борт судна пляшку вина. Якщо Ви хочете відкрити цю пляшку на борту лайнера, то з Вас буде взята мито в розмірі 15 $ за відкупорювання та подачу до столу принесеного з собою вина. Інші алкогольні напої не можна проносити на борт лайнера. Якщо Ви купуєте алкоголь до початку круїзу, ці пляшки або контейнери будуть поміщені в сейф і доставлені в Вашу каюту в останній день Вашого круїзу.
 
КУРІННЯ НА КОРАБЛІ
 
На кораблі є багато місць для куріння. Ви можете курити на балконі своєї каюти, в Казино, Cigar Bar і на відкритих палубах (виняток становлять: спортивна палуба, зона біля дитячого басейну, точки харчування).
 
За правилами круїзної компанії і в цілях турботи про здоров'я некурящих пасажирів, які не дозволяється куріння в громадських місцях, таких як ресторани, ліфти, театри та ін.
 
Будь ласка, майте на увазі, що куріння на відкритих палубах заборонено під час проведення обов'язкової навчальної тривоги, під час пересадок на тендери або під час заправки лайнера пальним.
 
БЕРЕГОВІ ЕКСКУРСІЇ
 
Виберіть одну з численних екскурсій або напишіть свій план відвідування визначних пам'яток. Ви можете придбати екскурсії в усіх портах заходу в екскурсійному бюро на борту. Ми рекомендуємо бронювати екскурсії в перший день круїзу або ще до початку круїзу для того, щоб бути впевненим, що Ви неодмінно потрапите на екскурсію, яку хочете.
 
Якщо Ви забронювали екскурсії компанії NCL заздалегідь, їх вартість, зазначена в доларах, буде додана до Вашого бортовому рахунку в перший день круїзу. Ваучери на екскурсії будуть відправлені в Вашу каюту. Зазвичай, Ви можете скасувати будь-яку екскурсію не пізніше, ніж за 48 годин до прибуття в порт обраної екскурсії. Однак майте на увазі, що будь-яка екскурсія може бути скасована або змінена з певних причин.
 
У всіх портах пасажир повинен бути на судні не пізніше, ніж за годину до відправлення лайнера. Будь ласка, не забувайте, що бортове час може змінюватися в залежності від часу в порту. Обов'язково стежте за зміною часу протягом усього круїзу. Якщо Ви спізнилися на лайнер, тільки ви несете відповідальність за всі витрати, які ви понесете.
 
НАВЧАЛЬНА ТРИВОГА
 
перший день круїзу проводиться обов'язкова навчальна тривога, де Вам розкажуть, як вести себе в екстреній ситуації.
 
ВІДВІДУВАЧІ на борту
 
в цілях безпеки ми не дозволяємо проводити відвідувачів на борту судна.
 
СЕЙФ
 
Кожна каюта обладнана сейфом. Пам'ятайте, що компанія NCL не несе відповідальність за втрату або пошкодження цінних речей, залишених в каюті або на борту судна.
 
ЕЛЕКТРИЧНІ ПРИЛАДИ
 
Всі каюти обладнані електричними розетками110 і 220 Вольт. Для європейських приладів знадобиться перехідник. Деякі електричні прилади працюють на батарейках нестандартних розмірів, тому подбайте придбати їх заздалегідь.
 
ОСОБЛИВОСТІ:
 
ВАКЦИНАЦІЯ
 
Наразі не потрібно вакцинація ні на один круїз компанії NCL (учасники наземної програми на Мачу-Пікчу в Куско повинні зробити щеплення від жовтої лихоманки як мінімум за 10 днів до прибуття в Перу). У будь-якому випадку, зв'яжіться, будь ласка, з місцевим департаментом охорони здоров'я, щоб уточнити, які щеплення потрібні для відвідування країн, що входять в розклад Вашого круїзу. У будь-якому випадку необхідно мати при собі посвідчення про пройдені вакцинації, так як вимоги по вакцинації можуть змінюватися.
 
Вагітність
 
З метою безпеки на борт не допускаються жінки з терміном вагітності 24 тижні і більше на момент закінчення круїзу. Вагітним жінкам необхідно мати при собі документ із зазначенням термінів вагітності. Будь ласка, майте на увазі, що компанія NCL не несе ніякої відповідальності за будь-які ускладнення, викликані під час круїзу.
 
ПАСАЖИРИ виповнилось 21 РОКУ
 
В силу обмежених медичних умов на борту ми не приймаємо в круїз немовлят у віці до 6 місяців або менше. Для дітей старше двох років на борту є дитячі ліжечка.
 
Пасажири віці до 21 років повинні подорожувати в супроводі батьків, опікуна або компаньйона не молодше 21 року. Якщо супроводжуючий не є офіційним представником або батьком, то необхідно нотаріально завірений дозвіл на виїзд дитини з країни. Діти, які подорожують з одним з батьків, повинні мати документ, що підтверджує згоду другого з батьків про виїзд дитини з країни. Відсутність відповідного документа можуть повести за собою відмову в посадці на лайнер без відшкодування будь-яких компенсацій.
 
Пасажири, які не досягли 18-річного віку, не допускаються в Казино. При відвідуванні фітнес-центру мають дітей віком до 16 років повинні бути в супроводі дорослого.
 
Пасажири віці до 21 років не можуть відвідувати зону відпочинку Bliss Ultra, так як в цей час Bliss Ultra працює як нічний клуб, вхід в який заборонений особам молодше 21 років.
 
ПАСАЖИРИ з інвалідністю
 
Компанія NCL пропонує розміщення пасажирам з інвалідністю. На всіх лайнерах обладнані каюти для інвалідів. Ці каюти обладнані більш широкими дверними проходами і більш просторими ванними кімнатами, з яскравим світлом і вібруючим будильником під подушкою для пасажирів з обмеженими зоровими і слуховими можливостями.
 
Пасажири повинні повідомити компанію про будь-яких індивідуальних медичних, фізичних та інших потребах якомога раніше, бажано, під час бронювання круїзу, так як для деяких умов ми повинні отримати письмовий дозвіл. В силу непередбачуваних обставин в море, коли пасажир з інвалідністю не відповідає певним критеріям по безпеці чи іншим критеріям, навіть з урахуванням наданої допомоги, компанія NCL може визнати за необхідне попросити пасажира забронювати альтернативні послуги.
 
Пасажири, які не можуть самостійно задовольняти свої базові потреби (одягатися, є, пересуватися і т.д.) повинні подорожувати з компаньйоном.
 
Бажаємо Вам приємного відпочинку!
Збільшиться кількість ресторанів з променадом на Ocean Boulevard. Тут же планується новинка - фуд корт Indulge Food Hall під відкритим небом з вибором з 11 різноманітних страв від гриля, тапас, барбекю, страв італійської кухні до широкого вибору десертів. Також на 8-й палубі буде розташована ВІП зона The Haven з панорамним видом і Інфініті басейном на кормі.
Для перегляду структури і фото кают по палубах - виберіть палубу по номеру методом кліка
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Залиште свій коментар
Коментувати