Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53

Підписка на розсилку

  Акції | ТОП Круїзи | Знижки

Головна > Новини > Не віриться, але факт!
Не віриться, але факт!02.05.2020 10:53

Морські та річкові круїзи завжди відрізнялися великою глибинною продажів. Так часто туристи бронюють круїзи на рік, а іноді два роки вперед. Це викликано багатьма факторами:


 

- Ціною. Як правило, купувати круїзу заздалегідь за вартістю раннього бронювання вигідніше;

- Завантаженість. Чим ближче до дати круїзу, тим менше місць на найцікавіші маршрути і лайнери;

- Бажанням спланувати свою подорож заздалегідь.

Звичайно ж, серед громадян України настільки раннє бронювання не сильно поширене. В основному, круїзи бронюються за півроку - рік. А ось в країнах Північної Америки, Європи та Азії ця практика є дуже популярною.

 

Незважаючи на всесвітній карантин і поширення вірусу продажі круїзів на кінець 2020 і весь 2021 рік тільки ростуть і вже перевищили аналогічні показники минулого року. Відразу в голову приходить думка - «Це фейк». Так, дійсно, я сам зловив себе на цій думці ... Але вивчивши всі аспекти ретельніше, погодився з цією інформацією. Що ж вплинуло на таке зростання?


Розберемо все по порядку:
 

1. Як було написано вище, велика глибина продажів. Маршрути розписані на 2 роки вперед, тому туристи, які люблять відпочивати в круїзах вже обирають собі варіанти, а багато навіть бронює;


2. Відкладений попит. Багато людей планували свій відпочинок і подорожі на весну 2020-го року і не змогли скористатися своїм заслуженим відпочинком. Туристи звикли подорожувати, а зараз знаходяться фактично під замком. Всі мріють вирватися і полетіти кудись розвіятись і відпочити від цього всього негативу і «4-х стін». Я хочу сказати по собі, що вже просто не можу сидіти на карантині, при цьому розуміючи всі ризики поширення вірусу;


3. Абсолютно нові умови бронювання від круїзних компаній. Всі круїзні компанії світу так чи інакше послабили свої умови бронювання, що не може не радувати постійних клієнтів, хоча, багато хто чекає ще зниження цін і акцій. З новими умовами бронювання Ви можете ознайомитися за посиланням: Антикризові умови бронювання круїзів. Такі умови не були запропоновані в інших сегментах подорожей (авіа, готелі і т.д.)
 

4. Постійне зростання круїзного ринку. Саме круїзний ринок на протязі вже багатьох років показує стабільне зростання. Все більше людей дізнаються про круїзах і вибирають цей вид подорожей, що викликає великий попит і зростання кількості лайнерів. Так щороку з'являється більше десяти абсолютно нових круїзних лайнерів різних класів.
 

5. Перенесення круїзів відбулися, які були скасовані у зв'язку з пандемією. Круїзні компанії змушені були скасувати всі круїзи на весну 2020 року, що спричинило за собою мільярдні збитки. Незважаючи на це, всім туристам повертають кошти за круїзи, які не відбулися. Деякі круїзні компанії повертають як гроші за круїз так і ваучери (FCC - Ф'юче кредит), а за багатьма бронюваннями ще й надають безліч бонусів (Всі умови, акції і бонуси по круїзах тут). Звичайно ж більшість туристів, розуміючи ситуацію, перебронюють круїзи на нові дати. Багато хто навіть зраділи таким умовам, адже вони можуть собі дозволити каюту набагато вище категорії і ще отримають бортовий кредит (гроші, які можна витратити на борту лайнера). 
 

За нашим аналізом ринку, це основні «важелі», які вплинули на світовий попит на круїзи.
Це доповнює і інформація від представників круїзних корпорацій, представників туризму і звітністю інвестиційних компаній:

 

1. Глобальний звіт, опублікований 08.04.2020 (а тоді ситуація була гіршою) інвестиційною компанією UBS, підтвердив, що більшість туристів вибирають FCC, а не повернення грошей.

- Norwegian Cruise Line – більше 50% обрали FCC

- Royal Caribbean – більше 50% обрали FCC

- MSC Cruises – 80 - 85% обрали FCC


Найбільший попит показують круїзи по Середземному морю. Варто відзначити також той факт, що для кожного ринку круїзні компанії надають різні умови. Так, для Європейського ринку MSC Cruises надає повернення тільки у вигляді FCC, докладніше за ПОСИЛАННЯМ.
 

2. Представник всесвітньо відомої компанії American Express Travel - Вікі Гарсія, підтверджує, що показники перебронювання круїзів по FCC більше ніж очікувалося, а загальна кількість бронювань в компанії, в порівнянні з попереднім роком, зросла на 15%. Туристи постійно консультуються з менеджерами компанії для отримання максимальної вигоди від перенесення круїзу.
 

3. Частка перебронювань круїзів по FCC в нашій компанії становить понад 95%. Менеджери Фор Ґейтс Україна кожен день працюють над вибором нових круїзів для перенесення FCC на нові бронювання. У такі моменти максимально відчувається потреба в сервісі, адже ми не тільки консультуємо щодо вибору круїзу, а й допомагаємо нашим клієнтам і агентам отримати максимальну вигоду від перенесення круїзу.
 

4. Представники найбільшої круїзної корпорації Carnival Corporation, в яку входить безліч круїзних компаній, зазначили, що за період з 26.01.2020 по 15.03.2020 продажу круїзів істотно скоротилися. Але вже в квітні обсяги продажів показували стабільне зростання.
 

Все це дає надію на не швидка, але стабільний і впевнене відновлення круїзного ринку і туризму в цілому!
 

За всіма питаннями звертайтеся до менеджерів круїзного відділу компанії ТОВ «Фор Гейтс Україна».
Ми завжди раді допомогти відповісти на всі ваші запитання!



Директор Фор Гейтс Україна
Микола Плохотнюк
Поділитися:
Інші новини:
23.04.2024 20:57
Влада Венеції ввела обов`язковий збір за відвідування міста!
11.04.2024 21:16
Компанія провела церемонію різки сталі для свого третього корабля світового класу!
08.04.2024 21:59
Regent Seven Seas Cruises підняла планку розкоші на новий рівень зі своїми ексклюзивними каютами на кораблі Seven Seas Splendor.
Коментарі
Залиште свій коментар
Коментувати