Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53

Підписка на розсилку

  Акції | ТОП Круїзи | Знижки

Головна > Новини > Чому формування ваучерів і повернення коштів здійснюються так повільно?
Чому формування ваучерів і повернення коштів здійснюються так повільно?15.05.2020 12:18
В результаті того, що через поширення вірусу COVID-19 круїзні лінії по всьому світу скасовують свої заплановані рейси, багато круїзерів задаються питанням: чому процес формування ваучера на майбутній круїз (відомого як Future Cruise Credit) і відшкодування витрат за скасовані рейси займають так багато часу?


 
Оскільки єдиної причини немає, відповідь в першу чергу зводиться до великого обсягу. При нормальних обставинах отримання відшкодування через скасований круїз може зайняти від декількох днів до декількох тижнів. Але через пандемію, яка примушує круїзні компанії скасовувати рейси аж до літа і далі, сотні тисяч людей страждають одночасно – часто в один і той же день.
 
Такої великої кількості скасованих круїзів за такий короткий проміжок часу круїзна галузь ніколи не переживала раніше. У поєднанні з тимчасовими звільненнями і технічними проблемами, викликаними правилами соціального дистанціювання, які вимагають від співробітників працювати віддалено, а також збільшення часу обробки транзакцій по кредитних картках, привели до величезної затримки в обробці запитів.
 
Що ж робити туристам, які чекають?
 
По-перше, круїзери, у яких скасували рейси, повинні завжди відстежувати останні новини по своїй круїзній компанії і круїзах в цілому. Через мінливу ситуацію електронні листи можуть втратити свою актуальність на той час, коли вони будуть відправлені одержувачам. У зв'язку з цим, на сайті компанії «Фор Гейтс Україна» публікуються найсвіжіші та найактуальніші новини круїзного світу. ПОСИЛАННЯ НА НОВИНИ
 
По-друге, якщо замість ваучера на майбутній круїз (FCC), який в більшості випадків видається на більшу суму або з бонусним бортовим кредитом, Ви все ж хочете отримати грошове повернення – про це обов'язково необхідно повідомити в круїзну компанію або звернутися до свого персонального агента. За замовчуванням більшість круїзних компаній в разі ненадходження заяви на повернення, видають FCC з бонусним кредитом. ВАЖЛИВО: багато круїзних компаній не надають грошове повернення, а видають тільки FCC, тому все залежить від конкретної круїзної компанії і способу оплати, по якому був підтверджений круїз.
 
По-третє, очікуйте, що будь-який запит, зараз відправлений в круїзну компанію, буде оброблятися досить довгий час. Багато постерів в інтернеті рясніють про те, що круїзні компанії приймають оплати за лічені секунди, а повернення здійснюють протягом трьох і більше місяців. На жаль, ситуація не так сильно відрізняється від тієї, як працюють інші провайдери, пов'язані з туризмом і не тільки. Важливо пам'ятати, який масштаб цих відмін і те, що ситуація є безпрецедентною.
 
Нарешті, збережіть всю документацію з Вашого початкового круїзу, включаючи відомості про авіарейс і оплату, категорію каюти, номер бронювання та підтвердження ваучера на майбутній круїз або підтвердження повернення. Наявність цієї інформації під рукою завжди буде гарною ідеєю на випадок, якщо знадобиться дзвонити своєму персональному агенту.
 
Ми розуміємо, що всі прагнуть пошвидше перебронювати свої круїзи або отримати грошове повернення, але в даний період економічних труднощів, ми радимо Вам запастися терпінням при роботі з круїзними компаніями, професіоналами в галузі туризму та іншими людьми, а також не забувати, що кожна круїзна лінія складається з людей, які точно таким же чином страждають від поширення вірусу COVID-19.



Менеджер круїзного відділу
Максим Книш
Поділитися:
Інші новини:
16.10.2024 22:01
Ви хочете насолодитися круїзом за найнижчою та доступною ціною?
09.10.2024 23:48
Жовтневе оновлення нових замовлень круїзних суден представляє нову статистику!
24.09.2024 23:11
Regent Seven Seas Cruises завершила встановлення Starlink Internet на всіх шести кораблях свого флоту.
Коментарі
Залиште свій коментар
Коментувати