Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
UKR
RUS
+38 044 337 84 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Головна > Новини > Що робити якщо після посадки на борт, багаж не доставили в каюту?
Що робити якщо після посадки на борт, багаж не доставили в каюту?

Перед посадкою на борт круїзного лайнера кожен турист проходить реєстрацію в круїзному терміналі морського порту.

Ця процедура схожа з аналогічною в аеропорту, при посадці на літак.  
З початку Ви здаєте багаж (на який клеять багажні бирки), потім проходите з ручною поклажею на металошукачі і прикордонний контроль.



Поки Ви будете проходити на борт корабля Ваш багаж доставлятимуть вантажники на борт круїзного судна, а потім в вашу каюту. Якщо ж під час доставки багажі Ви будете в каюті або Ваша каюта буде закрита, то багаж залишать біля дверей каюти, щоб Вам не турбувати.

Як правило, багаж доставляють до відходу круїзного лайнера з порту. Дуже рідко, але бувають випадки що Ваш багаж не доставили в каюту або до каюті.

З яких причин це може бути:
1. При доставці багажу відклеїлась багажна бирка;
2. У вашому багажі виявлено заборонені предмети:
    - колючі та ріжучі предмети
    - праска
    - зброя, отруйні речовини і т.д.

Інших причин не спостерігалося.

Якщо ж така ситуація сталася з Вами, досить звернути на reception (стійку реєстрації). У більшості круїзних компаній вона знаходиться біля атріуму на 4-й і 5-й палубі.
Співробітники компанії проведуть Вас до багажу і якщо багаж був залишений на receptionпо причини того, що в ньому були заборонені речовини або предмети, то Вам потрібно буде їх здати до закінчення круїзу (звичайно ж якщо це не отруйні речовини, віруси, зброю і т.д .).
 

Більш детальну інформацію Ви можете дізнатися у наших менеджерів:

 
☎️ +38 044 337 84 01  
☎️ +38 093 653 05 53  
☎️ +38 066 653 05 53  
☎️ Кредит +38 097 653 05 53
 
Email:   info@4gates.com.ua
Поділитися:
Коментарі
Залиште свій коментар
Коментувати