Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Головна > Новини > Прямий ефір з борту судна Ponant: експедиційний круїз під час пандемії!
Прямий ефір з борту судна Ponant: експедиційний круїз під час пандемії!
На цьому тижні французька круїзна лінія Ponant повернулася в море, відправивши кілька своїх експедиційних кораблів в нову серію французьких прибережних круїзів, покликаних спонукати європейців досліджувати свої власні береги.


 
Бельгійський фотожурналіст Майк Луагі (Mike Louagie) є одним з 24 пасажирів судна Le Dumont d'Urville, який зараз знаходиться в плаванні біля прибережних регіонів Нормандії. Крім нього, на лайнері присутні також французи і голландці. Днями відомий новинний сайт круїзних суден Cruise Critic (CC) взяв у Майка невелике інтерв'ю.
 
CC: Як Вам було готуватися до поїздки? Що Вам необхідно було зробити, щоб довести, що Ви не хворі на COVID-19?
 
Майк: По-перше, мені потрібно було пройти тестування на COVID-19 не раніше, ніж за 48 годин до відправлення і отримати негативний результат. Крім цього, мені потрібно було заповнити спеціальну медичну форму на дві сторінки.
 
CC: Розкажіть нам про посадку на борт. Носив екіпаж маски або інший захист?
 
Майк: Перший раз працівники судна зустріли нас в круїзному терміналі Гавра, де ми здійснювали посадку. Більшість членів екіпажу, в тому числі і капітан, весь час носили маски з оргскла, в той час як інші члени експедиції були одягнені у звичайні текстильні маски з тканини. Далі потрібно було передати результати тесту на COVID-19 судновому лікарю і заповнити спеціальну медичну анкету. Після того, як лікар уважно прочитав всі відповіді, нам виміряли температуру за допомогою «пістолету». Після відвідин лікаря необхідно було пройти паспортний контроль. Крім того, наші валізи, паспорти і навіть мобільні телефони були ретельно продезінфіковані.

CC: Як судно справляється з соціальними дистанціями на борту? Чи відчуваєте Ви якусь незручність або дискомфорт? Чи потрібно носити маски на кораблі?

Майк: Нам потрібно носити маски у всіх громадських місцях і поруч з іншими людьми – на екскурсіях, під час тендерних висадок і т.д. У день посадки було трошки ніяково, але потім звикаєш. На вході в ресторан є автоматична перевірка температури. Необхідно виставляти обличчя перед спеціальним пристроєм і вимірювати температуру. Додатково потрібно дезінфікувати руки перед кожним походом до ресторану, бар і театр.

CC: Весь корабель функціонує? Чи працює сауна і басейни? Чи є якісь особливі обмеження?

Майк: Корабель практично повністю відкритий. Сауна не працює, але басейном користуватися можна (максимум 2 людини одночасно).

CC: Розкажіть, будь ласка, про харчування на борту. В якому режимі працює буфет? Як настрій у пасажирів: чи задоволені вони запобіжними засобами, які робить персонал, або навпаки?

Майк: В ресторанах обслуговують, як завжди, чудово, а ось буфет поки не працює. Пасажири розуміють ситуацію і цінують зусилля персоналу.

CC: Що-небудь змінилося з точки зору дезінфекції Вашої каюти? Чи вплинули зміни на такі речі, як, наприклад, міні-бари?

Майк: Ви можете відчути запах дезинфікуючого засобу одразу після чистки, але запах надовго не затримуються. Міні-бари та еспресо-машини працюють в звичайному режимі.

CC: Чи заборонено пасажирам збиратися в громадських місцях для розваг або лекцій?

Майк: Ні, оскільки нас зараз на борту 24 людини, з цим проблем немає. Якби судно було заповнено повністю, нас би розподілили на дві групи: на англомовних і французомовних.

CC: Група відправлялася на екскурсію по пляжам Нормандії. Яким був протокол екскурсії?

Майк: Так, всі в групі були в масках. Якщо ж хтось про неї забував, персонал обов'язково про це нагадував. Одного разу під час тендерної висадки я трохи задумався про своє і зняв маску – мені відразу ж найввічливішим чином нагадали про захист. Температурні перевірки також проводяться після екскурсій, але не постійній основі.

CC: Як Ваші попутники відносяться до нового способу подорожей?

Майк: Всі пристосовуються. Круїзний відпочинок настільки цікавий і різноманітний, до того ж з такою чудовою командою, як у Ponant, що нічого не турбує. Я жодного разу не чув, щоб хто-небудь на що-небудь скаржився. Правда, був один дивний момент, коли ми вийшли на берег в Булонь-сюр-Мер. Судно повинне було зайти в порт, але з якихось причин не зайшло і нам довелося робити тендерну висадку. У нас був приватний візит в Наусіку (Nausicaá), найбільший акваріум в Європі. Від тендера до Наусіки нам було максимум п'ять хвилин ходьби. Але нам обов'язково потрібно було надягнути маски і зібратися в групу. Місцеві жителі дивилися на нас, як ніби ми прилетіли з Марсу. Але смішні моменти також траплялися. Одного разу в ресторані мені потрібно було скористатися серветкою, а я випадково витер обличчя маскою.

CC: Ви були в багатьох круїзах в своєму житті. Круїз з усіма цими заходами все ще здається цікавим? Люди все ще зустрічаються в лаунджах і випивають в барах? Чи частіше за все вони просто повертаються в свої каюти?

Майк: Звичайно! Люди постійно зустрічаються, хоча біля бару сидіти не можна. Ви повинні сидіти на стільчику за столом і тримати дистанцію. На кораблі досить тихо, тому що на борту всього 24 пасажири. Проте атмосфера просто прекрасна, ми чудово один з одним проводимо час. Моя думка – Ponant робить неймовірну роботу! Вони дійсно роблять все можливе, щоб забезпечити максимальну безпеку під час круїзу. Вони не забивають Вам голову про те, які у них круті озонатори повітря і ультрафіолетові лампи. Вони змушують повірити, що у них правильні протоколи безпеки. Через кілька днів життя на борту я зрозумів, що вони дуже серйозно до них відносяться.
 
Майк Луагі (Mike Louagie)– незалежний морської фотограф і письменник, який ходив в круїзи на незліченних кораблях і поромах по всьому світу. Подивитися його роботи можна за наступним посиланням.

Найактуальніші круїзні новини та акції:
 
     
Консультація з приводу будь-яких питань:
 
+38 044 337 84 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Email: info@4gates.com.ua



Менеджер круїзного відділу
Максим Книш
Поділитися:
Коментарі
Залиште свій коментар
Коментувати