Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53

Підписка на розсилку

  Акції | ТОП Круїзи | Знижки

Головна > Новини > Новий додаток Muster 2.0 від RCCI!
Новий додаток Muster 2.0 від RCCI!29.07.2020 15:56
У сучасних реаліях пандемії круїзні компанії роблять все для безпечного відновлення круїзів. Розробляються нові протоколи безпеки, впроваджуються найсучасніші технології, в тому числі і кращі системи очищення і фільтрації повітря.
 
Сьогодні ми представляємо вашій увазі додаток Muster 2.0, від круїзного холдингу Royal Caribbean Cruises Ltd.


 
Muster 2.0 - направлено на вирішення ще однієї проблеми пов'язаної зі скупченням пасажирів. Це найнеприємніша процедура на борту - «Навчальна тривога». В рамках цього заходу, всі гості лайнера повинні були за сигналом тривоги збиратися в заздалегідь зазначеному місці зі своїми рятувальними жилетами. Далі проходили інструктаж від членів екіпажу про всіх аспектах безпеки на борту лайнера, а також про дії, які потрібно робити під час надзвичайної ситуації.
 
Додаток було розроблено ще до COVID-19, а документи на патент були подані 12.09.2019. Це означає, що дана розробка велася ще задовго до пандемії.
 
Фактично, додаток виконано в невимушеній, ігровій формі. Текстові інструкції доповнені відеоінструкції, що робить інформацію легкою для сприйняття не тільки дорослим, але й дітям. А якщо вам буде, щось незрозуміло чи залишаться питання, то в додатку є кнопка допомоги. Натиснувши її, відповідальний персонал зв'яжеться з вами для відповідей на всі питання і надання кваліфікованої допомоги.
 
Звичайно, завжди були такі туристи, які ігнорували навчальну тривогу і просто пропускали її. В цьому випадку, адміністрація круїзного лайнера надходила по-різному, аж до штрафів або певних заборон. Зараз же додаток автоматично буде відслідковувати всю інформацію про статус проходження і виконання всіх дій і передавати інформацію в адміністрацію. Але я впевнений, що будуть такі туристи, яким буде лінь отримувати інформацію навіть в додатку))
 
Але найголовніше, що цей додаток вирішує проблему великих скупчень пасажирів одному місці. Таким чином, на ряду з іншими нововведеннями, всі ризики зараження коронавірусів на борту лайнера знижуються до мінімуму.
 
На даний момент, заявлено, що ця нова технологія буде впроваджена на всіх круїзних лайнерах, які входять в холдинг Royal Caribbean Cruises Ltd: Royal Caribbean International, Celebrity Cruises і Azamara, а також на TUI Cruises.
 
Круїзи і лайнери компанії Royal Caribbean International
 
Круїзи і лайнери компанії Celebrity Cruises
 
Круїзи і лайнери компанії Azamara Club Cruises
 
Компанія Фор Гейтс Україна бажає вам здоров'я і найяскравіших подорожей!
 
Щодо консультацій по круїзах або бронювання круїзів звертайтесь за нижче вказаними контактами.
 

Найактуальніші новини у туризмі:

 
     
Консультація з приводу будь-яких питань:
 
+38 044 337 84 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Email: info@4gates.com.ua

 


 

Директор Фор Гейтс Україна

Микола Плохотнюк
Поділитися:
Інші новини:
16.10.2024 22:01
Ви хочете насолодитися круїзом за найнижчою та доступною ціною?
09.10.2024 23:48
Жовтневе оновлення нових замовлень круїзних суден представляє нову статистику!
24.09.2024 23:11
Regent Seven Seas Cruises завершила встановлення Starlink Internet на всіх шести кораблях свого флоту.
Коментарі
Залиште свій коментар
Коментувати