Новий додаток Muster 2.0 від RCCI!29.07.2020 15:56
У сучасних реаліях пандемії круїзні компанії роблять все для безпечного відновлення круїзів. Розробляються нові протоколи безпеки, впроваджуються найсучасніші технології, в тому числі і кращі системи очищення і фільтрації повітря.
Сьогодні ми представляємо вашій увазі додаток Muster 2.0, від круїзного холдингу Royal Caribbean Cruises Ltd.


Muster 2.0 - направлено на вирішення ще однієї проблеми пов'язаної зі скупченням пасажирів. Це найнеприємніша процедура на борту - «Навчальна тривога». В рамках цього заходу, всі гості лайнера повинні були за сигналом тривоги збиратися в заздалегідь зазначеному місці зі своїми рятувальними жилетами. Далі проходили інструктаж від членів екіпажу про всіх аспектах безпеки на борту лайнера, а також про дії, які потрібно робити під час надзвичайної ситуації.
Додаток було розроблено ще до COVID-19, а документи на патент були подані 12.09.2019. Це означає, що дана розробка велася ще задовго до пандемії.
Фактично, додаток виконано в невимушеній, ігровій формі. Текстові інструкції доповнені відеоінструкції, що робить інформацію легкою для сприйняття не тільки дорослим, але й дітям. А якщо вам буде, щось незрозуміло чи залишаться питання, то в додатку є кнопка допомоги. Натиснувши її, відповідальний персонал зв'яжеться з вами для відповідей на всі питання і надання кваліфікованої допомоги.
Звичайно, завжди були такі туристи, які ігнорували навчальну тривогу і просто пропускали її. В цьому випадку, адміністрація круїзного лайнера надходила по-різному, аж до штрафів або певних заборон. Зараз же додаток автоматично буде відслідковувати всю інформацію про статус проходження і виконання всіх дій і передавати інформацію в адміністрацію. Але я впевнений, що будуть такі туристи, яким буде лінь отримувати інформацію навіть в додатку))
Але найголовніше, що цей додаток вирішує проблему великих скупчень пасажирів одному місці. Таким чином, на ряду з іншими нововведеннями, всі ризики зараження коронавірусів на борту лайнера знижуються до мінімуму.
На даний момент, заявлено, що ця нова технологія буде впроваджена на всіх круїзних лайнерах, які входять в холдинг Royal Caribbean Cruises Ltd: Royal Caribbean International, Celebrity Cruises і Azamara, а також на TUI Cruises.
Компанія Фор Гейтс Україна бажає вам здоров'я і найяскравіших подорожей!
Щодо консультацій по круїзах або бронювання круїзів звертайтесь за нижче вказаними контактами.
Найактуальніші новини у туризмі:

Консультація з приводу будь-яких питань:
+38 044 337 84 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Email: info@4gates.com.ua
Директор Фор Гейтс Україна
Поділитися:
Інші новини:
22.02.2025 10:07
Що нового очікувати на борту? Читайте в новині від наших круїзних експертів!
11.02.2025 19:46
Відкрито продаж круїзів на новітньому лайнері MSC World Asia!
31.01.2025 15:09
Компанія замовила першу партію з 10 інноваційних суден і планує розпочати рейси у 2027 році!