Ви знали, що ці лайнери розпиляли навпіл щоб збільшити?04.01.2021 13:55
Круїзні компанії не тільки будують абсолютно нові та інноваційні лайнери і реновують старі, але і повністю перебудовують лайнери!
Саме така доля чекала кілька лайнерів провідних круїзних компаній світу, про які ми розповімо далі.
У італійської круїзної компанії MSC Cruises глобальний підхід до багатьох питань. До реновації своїх лайнерів вона поставилася також.
З 2014-го по 2015-й рік було повністю переобладнано і збільшені всі лайнери класу Lirica! А це, тільки уявіть, 4 лайнера:
MSC Armonia - 2001 року побудови.
MSC Sinfonia - 2002 року побудови.
MSC Lirica - 2003 року побудови.
За 15 місяців робіт на верфі Fincantieri круїзна компанія MSC Crociere інвестувала близько 200 мільйонів євро. Лайнери були розрізані і в центральну частину додана секція довгою 24 метри. Ка результат, кожен з круїзних лайнерів отримав 194 додаткові каюти, нові розваги, зони відпочинку та багато іншого!
Був побудований в 1997 році в Роттердамі, Нідерланди.
У 2005 зазнав повної реновації та збільшення за рахунок розрізання лайнера і додавання нової секції в середині лайнера. За рахунок цього переобладнання лайнер збільшився на 22 метри і став найбільшим на той час. І найголовніше, на ньому з'явилося 150 додаткових кают і нові зони відпочинку, а також новий аквапарк з інтерактивним фонтаном! І найцікавіше, що це все сідлали на тій же верфі в Роттердамі (де і був побудований лайнер) всього за 2 місяці!
Balmoral - круїзна компанія Fred Olsen
Круїзна компанія Fred Olsen не популярна у наших туристів, але все ж, ми не могли відзначити реновацію лайнера Balmoral.
Лайнер був побудований ще в 1988 році, що робить його найстарішим серед лайнерів, зазначених в нашому огляді. Реновацію він пройшов в 2008-му році на верфі Blohm + Voss в Німеччині. Була додана секція довжиною 30 метрів, що дозволило збільшити інфраструктуру лайнера і додати 186 пасажирський каюти і 53 каюти для персоналу.
Silversea - круїзна компанія класу люкс, яка надає високий сервіс на борту своїх лайнерів. Але, для ВІП-гостей важливий не тільки високий рівень обслуговування, кухні і т.д, а й інфраструктура. У зв'язку з цим, круїзна компанія в 2017-му році прийняла рішення збільшити лайнер.
Лайнер збільшився на 15 метрів, що дозволило не тільки додати і збільшити улюблені елементи лайнера, але і розмістити на борту 34 каюти Сьют. Роботи проходили на одній з найпопулярніших верфей - Fincantieri.
Завершує наш огляд ще унікальна круїзна компанія класу Люкс. Що ж робить її унікальною? Ця круїзна компанія має в своєму флоті як мега-яхти так і одні з найбільших в світі вітрильних круїзних суден! Windstar Cruises - запустили проект під назвою Star Plus Initiative, в рамках якого планується повна реновація і розширення трьох вітрильників класу Star. Всього в проект інвестовано 250 мільйонів доларів США.
Першим судном, який відправився на реновацію став - Star Breeze. Уже в жовтні в 2019 на верфі Fincantieri в Палремо (Італія) почалися роботи по розширенню і перебудові парусного судна.
Star Pride і Star Legend планую відправити на реновацію в 2021-му році.
Після завершення робіт всі три судна стануть на 25 метрів довше, що дозволить розмістити додаткові 50 кают Сьют, два нових ресторани, басейни і повністю переобладнані для відпочинку. Що стосується технічної частини, то судно оснастять двома новими двигунами.
Не знаєте чи варто зараз бронювати круїз? Прочитайте думку експертів!
Найактуальніші новини у туризмі:
Консультація з приводу будь-яких питань:
+38 044 337 84 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53
Email: info@4gates.com.ua
Директор Фор Гейтс Україна
Поділитися:
Інші новини:
16.10.2024 22:01
Ви хочете насолодитися круїзом за найнижчою та доступною ціною?
09.10.2024 23:48
Жовтневе оновлення нових замовлень круїзних суден представляє нову статистику!
24.09.2024 23:11
Regent Seven Seas Cruises завершила встановлення Starlink Internet на всіх шести кораблях свого флоту.