Меню
Головна
Круїзи
Круїзні компанії
Напрямки
Авіаквитки
Тури
Регионы
Новини
Візи
Інформація
Агентам
Туристам
Про нас
Контакти
Акції та знижки
UKR
|
RUS
|
ENG
UKR
RUS
ENG
+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53

Підписка на розсилку

  Акції | ТОП Круїзи | Знижки

Головна > Новини > Відгук наших туристів з борту Celestyal Cruises!
Відгук наших туристів з борту Celestyal Cruises!23.06.2021 07:58
Ми з нетерпінням чекали відновлення круїзів рахуючи кожен день і сподіваючись, що на цей раз круїзи не скасують. Але більше нас перший круїз чекали наші туристи!
 
12.06.2021 Стартував перший круїз після пандемії, який став доступний нам! І, звичайно ж, цим шансом поспішили скористатися багато туристів. А цей шанс всім нам подарувала круїзна компанія Celestyal Cruises.


Круїз на лайнері Celestyal Crystal проходив по Грецьких островах і стартував з порту Пірей / Афіни, Греція. Цей незабутній маршрут включав в себе: о. Патмос, Греція - Родос, Греція - Санторіні, Греція - Лавров, Греція - Міконос, Греція - Міконос, Греція - Мілос, Греція - Агіос-Ніколаос / Крит, Греція.
 
Докладний маршрут і варіанти круїзів на інші дати >>>ТУТ
 
Переходячи до відгуків, хотілося б зробити ремарку: Всі туристи, які були в даному круїзі є досвідченими мандрівниками і вже неодноразово були на лайнерах провідних круїзних компаній світу.

Почнемо з МІНУСІВ.
 
Виділити безпосередньо мінуси круїзу не можна, так як вони обумовлені більше класом круїзної компанії і новизною лайнера. Логічно, що чим новіший лайнер, тим більше на ньому розваг і тим новіше все на борту. Тут же ми спочатку розуміємо, що лайнер невеликий і багато з того, що, наприклад, є на Harmony Of The Seas, тут фізично не може бути. Але, все ж ... мінуси, які виділили деякі з наших туристів:
 
1. Лайнер: «Видно, що не новий, але все чисто та охайно»


 
Лайнер 1980-го року побудови. Був реновований (відреставрований) в 2015-му році.
 
Як ми писали вище туристам є з чим порівнювати. Звичайно ж, наші круїзні експерти надають всю необхідну інформацію про лайнер і акцентують увагу на деталях при виборі круїзу. Також самі лайнери можна побачити у відео оглядах на нашому YouTube каналі.
 
Огляд лайнера Celestyal Crystal
 
Тому всі наші туристи заздалегідь підготовлені і знають все про свій круїз та лайнер ще перед бронюванням.
 
Отримати консультацію щодо круїзів Ви можете будь-яким зручним для Вас способом:
 


    
 
044 337 82 01 | 093 653 05 53 | 066 653 05 53 | 097 653 05 53



2. Сервіс: «Спокійно та розмірено. Не можна сказати, що всі бігають за тобою, але і щоб до чогось причепитися, потрібно постаратися. Можна сказати, відповідає класу»

Як правило, на перших круїзах завжди є невеликі недоліки і збої в роботі обслуговуючого персоналу. Команда відпрацьовує всі процеси. Але вже через один-два круїзи, рівень обслуговування вирівнюється і стає високої якості.
 
Це також важливий нюанс, про який ми завжди говоримо нашим туристам. Якщо ви наш партнер, просимо також звертати на це увагу. На будь-якому новому лайнері або круїзі після такої тривалої перерви, можливі невеликі збої в роботі.
 
3. Каюти. Тут хотілося б додати від круїзних експертів туристичного оператора «Фор Гейтс». «Звертайте увагу на каюти і категорії кают при бронюванні. Є каюти, в яких два ліжка НЕ конвертуються в одне.»
 
Нашим туристам ми завжди вибираємо каюти, в яких ліжка конвертуються в одне велике ліжко (якщо іншого не хочуть наші туристи). Також ми завжди надаємо план і фото кают для кращого розуміння.
 
ПЛЮСИ круїзу на Celestyal Crystal


 
На щастя їх набагато більше. Варто відзначити, що деякі позитивні новини від круїзної компанії Celestyal Cruises ми отримували безпосередньо перед круїзом, що стало приємним сюрпризом для наших туристів. Подробиці в продовженні ...
 
1. Перші враження: «Перші враження найприємніші. Каюта велика як однокімнатна квартира. Фрукти, вода, печиво, канапки і т.д. приносять в каюту постійно.»
 
Варто зазначити, що не всі каюти такі великі. В даному випадку відгук відноситься до каюті категорії SB - Balcony Suite.

  

>>>Всі каюти Ви можете побачити на плані палуб.
 
На початкове враження також впливають дрібниці, які ми, як правило, не помічаємо. Це і швидкість посадки на борт, і напої в круїзному терміналі, і обслуговування на всіх етапах посадки та ін.
 
2. Завантаженість: «Враження, що лайнер заповнений на половину».
 
Для круїзної компанії це не зовсім хороша новина, адже чим більше гостей - тим вище прибуток. Але для туристів і для нас (оператора) це дуже добре. Чому?:
 
- При низькій завантаженості збільшується показник співвідношення обслуговуючого персоналу до кількості гостей лайнера. Цей показник істотно впливає на рівень сервісу. Також в таких умовах команда швидше адаптується і в наступних круїзах краще працює;
- Більше вільного місця на борту і можливість абсолютно комфортно користуватися інфраструктурою лайнера в будь-який час;
- Для оператора (для нас) - це можливість обирати кращі варіанти кают для наших туристів і бронювати каюти аж до самого круїзу. Не секрет, що часто українці хочуть відправиться в тур за максимально короткий час до вильоту.

3. Бари: «Барчиків кілька і всередині, і зовні»
 
Дуже добре, що на такому лайнері є кілька барів, а деякі навіть з відкритими терасами. Незважаючи на розміри лайнера, вибір барів великий, що дозволить Вам усамітнитися в будь-якому місці.

4. Напої. У відгуку від туристів цієї інформації не було, але ми вирішили ще раз нагадати, що в круїзах від Celestyal Cruises напої вже входять у вартість (крім преміальних).

У більшості круїзів, «напої» на борту за додаткову плату. Але Celestyal Cruises включили їх у вартість! Мало хто відмовиться від освіжаючого коктейлю або келиха вина сидячи на палубі круїзного лайнера і милуючись незабутньою морською гладдю. А тут Вам навіть не доведеться платити за келих вина.

5. Харчування: «Вечеря і вибір та якість нас цілком задовольнили. Працює два ресторани і два буфети».



Це знову відгук від туристів, які вибрали Сьют! Їх відгук щодо харчування багатого коштує. А це означає, що більшості гостей харчування сподобається.
Вибір ресторанів також порадував.

6. Басейн: «Вода холодна, але морська»

Тут вже на любителя. Деяким гостям вода може здаватися холодною, а іншим комфортної температури.





ВАЖЛИВО:

1. Для посадки на борт достатньо негативного ПЛР-тесту, який зроблений не раніше, ніж за 72 години до посадки на борт.
 
2. Відвідування портів можливо без екскурсії! Круїзна компанія нам підтверджувала цю інформацію, але уряд Греції в будь-який момент міг все змінити. По факту, туристам було дозволено самостійно виходити в портах, що є важливим фактором повноцінного круїзу!


 
Нагадаємо, у інших круїзних компаній, на даний момент, вихід з борту лайнера можливий тільки в рамках групової екскурсії.
 
Підводячи підсумок, можна з упевненістю сказати, що круїзи відновилися. Відразу після того як 12.06.2021 стартував перший круїз, була пройдена психологічна позначка як для нас, так і для багатьох туристів. Це підтверджує стрімке зростання попиту на круїзи від Celestyal Cruises.
 
Ми знаємо, як Ви втомилися від всієї ситуації і відсутності круїзів вже більше року. Тепер у кожного є змога відправиться в круїз і для цього не потрібна вакцина (як у інших круїзних компаній).
 
Єдиним обмеженням, яке може стати на шляху до круїзу по Грецьких островах можуть стати відсутність місць на лайнері і висока вартість авіаквитків. Тому рекомендуємо бронювати круїз заздалегідь!
 
До зустрічі на борту!!!

Найактуальніші новини у туризмі:




    

Консультація з приводу будь-яких питань:

+38 044 337 82 01
+38 093 653 05 53
+38 066 653 05 53
+38 097 653 05 53

Email: info@4gates.com.ua

 


 

Директор Фор Гейтс Україна

Микола Плохотнюк
 
Поділитися:
Інші новини:
23.04.2024 20:57
Влада Венеції ввела обов`язковий збір за відвідування міста!
11.04.2024 21:16
Компанія провела церемонію різки сталі для свого третього корабля світового класу!
08.04.2024 21:59
Regent Seven Seas Cruises підняла планку розкоші на новий рівень зі своїми ексклюзивними каютами на кораблі Seven Seas Splendor.
Коментарі
Залиште свій коментар
Коментувати