Norwegian Cruise Line Holdings розкрили нові подробиці своїх майбутніх круїзних лайнерів. Нові кораблі з верфі Fincantieri є частиною замовлення на вісім лайнерів, розміщеного на початку цього року.
Нові судна для Norwegian Cruise Line повинні бути збудовані в період 2030-2036 рр., вони матимуть новий дизайн і збільшаться у розмірах, судячи з оголошення компанії.
Відповідно до інформації оприлюдненої під час презентації прибутків компанії за другий квартал цього року, замість 200 000 тонн, чотири кораблі матимуть приблизно 225 000 тонн, місткістю приблизно 5 100 гостей.
Нові кораблі будуть приблизно на 38% більші за найбільше судно компанії, побудоване в 2019 році Norwegian Encore.
Нові кораблі Norwegian, також, будуть одними з найбільших у світі, маючи розміри подібні до класу Oasis, компанії Royal Caribbean, які коливаються від 220 000 до 231 000 тонн. На додаток до нового класу, перелік замовлень Norwegian Cruise Line також включає чотири додаткові кораблі класу Prima.
Частина попереднього замовлення на шість кораблів включає новий лайнер Norwegian Aqua, який має стати в хід у 2025 році. Трохи більше, ніж його 143 000-тонні два судна-побратими, Norwegian Prima та Norwegian Viva, 156 000-тонне судно зможе вмістити до 3 550 гостей.
Після виходу в світ корабля Aqua, Norwegian отримає два судна Prima, готові до роботи на метанолі, вже у 2027 і 2028 роках. Так звані «зелені» кораблі будуть показувати подальше зростання розмірів і потужностей.
У звіті про прибутки за другий квартал Norwegian Cruise Line Holdings також підтвердили кількість нових суден, які будуються для Oceania Cruises та Regent Seven Seas Cruises. Після лайнера Oceania Allura, який має бути введений в експлуатацію у 2025 році, Oceania збирається отримати два нових кораблі, з місткістю 1 450 гостей ці флагмани стануть найбільшими у флоті круїзного бренду преміум класу.
Крім того, розробляючи новий клас кораблів, Regent збирається прийняти в сім’ю новий Seven Seas Prestige у 2026 році. За судном на 850 гостей у 2029 році послідує корабель-побратим, поки що без опублікованої назви.